Gå til innhold

Hvor mye sov dere den siste måneden av svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 5 uker igjen og jeg sover ikke spesielt lenge om morgenen men jeg dupper av hele tiden.

Bilen i dag på vei til svigers sov jeg begge veier. 40 min.

Når jeg la småen sov jeg i 15 min før mannen hentet meg (fått beskjed om å gjøre det)

Og nå kjenner jeg at jeg egentlig kan legge meg for jeg sovner snart.

Konstant trøtt.

Anonymous poster hash: de788...f89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Null kjentes det som, var sjeldan ein time i strekk grunna dobesøk og diverse plager. Deilig å få ut ungen og få seg søvn att.

Skrevet

Hadde så mye kribling i beina, vondt overalt og tissetrengt hele tiden, så sov vel ca hver tredje natt. Da var jeg så utslitt at ingenting kunne holde meg våken.

Skrevet

Jeg sov heeele tida. Det eneste jeg gjorde nesten, var så lei og ville bare våkne til termin :P

Anonymous poster hash: b405a...15f
Skrevet

Minimum 10 timer hver natt (gjennom hele svangerskapet). Var likevel trøtt stort sett hele dagen.

Anonymous poster hash: 62513...ac2
Skrevet

Som normalt, 6-8 timer. Fra jeg la meg om kvelden (vanligvis litt senere enn jeg burde) til jeg måtte opp om morgenen (varierte endel, spesielt etter at permisjonen startet).

Skrevet

Sov kjempegodt! Syntes det var så godt å ligge å kose meg i senga med lille i magen, både natt og dag 😜

Og JA jeg hadde halsbrann, stoor mage, måtte tisse masse osv, men allikevel var det en slags ro over meg.

Nå derimot, har jeg ikke sovet på 9 måneder! 😮

Anonymous poster hash: ef570...b57

Skrevet

Har gitt opp hele søvnen. Snart ternin her. Oppe å tisser men det er ikke det verste lenger. Det er halsbrann fra helvette. Våkner på natta pga det. Så jeg legger meg når det begynner å gi seg sånn ca 3-4 på natta. Sover så lenge jeg kan. Gjerne til 1. Men da har jeg vært oppe mange ganger.

har også noen syke kynnere som ødelegger. Prøvd alle sengene i huset,all slags mulig å ligge på eller ha mellom bena.

Har dog hatt det sånn siden uke 27.

Anonymous poster hash: 34d33...150

Skrevet

Sov kjempe dårlig fra 5. måned.

Opp å tisse, kramper i beina, vondt i hoftene og bekken, tett i nesa konstant, klødde over hele jæ*** kroppen de siste ukene. Så ringte klokka hver dag kvart på seks og da var det å komme seg på jobb. Haha, så ut som et takras.

Da jeg gikk ut i perm var jeg så sliten at jeg faktisk sov sammenhengende i tre dager omtrent!

Anonymous poster hash: afd41...67e

Gjest MammaTilKidsa
Skrevet

Sover ca 5 timer om natten. Har jobbet fullt fram til uke 37 og har to små i tillegg som krever sitt, så her er det ingen avslapning og hvile før termin om 2 uker. Nyt det dere som kan!

Skrevet

Og heldige er dere som får noe mer søvn etter termin😱 1,5 år uten søvn her......

Skrevet

Mindre enn vanlig. I natt ble det 2 timer før 2åringen vekte meg. Muskelkramper i bena og tisser hundre ganger pr. natt.

Anonymous poster hash: 1db0c...ea4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...