Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Finnes det noen andre enn meg som har det? Finner ekstremt lite info på nettet. Jeg har oppvokst med en gal alternativ mor som mente medisiner fra legen var farlig. Jeg fikk aldri medisin da jeg var syk. Bare naturmedisin. Dessverre har skiten jeg fikk prentet inn i hodet blitt værende i voksen alder - og blitt verre. Det gjelder kuk meg selv. Ikke barna mine (unner ikke dem en like jævlig oppvekst, jeg får heller en gang for mye til lege enn en for lite). Jeg studerer bivirkninger og tror at jeg kan dø av all mediskn. Enten av allergisjokk eller hjertestans eller andre grusomme ting. Jeg kan til nød ta en paracet. Men fram til og med få angst for det. Har snakket med en psykolog om problemet. Hjalp lite.. Problemet er at jeg nå skal gjennom en behandling med medisiner og har lest litt for mye om grusomme bivirkninger. Jeg er livredd. Finnes det noen som har noen opplevelser lik min? Anonymous poster hash: ef3e1...14c