Gå til innhold

advarsel! litt ekkelt men ang. merisker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trooor jeg det heter. Ikke hemroider.

Sier det deg noe? Gikk det vekk etter fødselen?

Anonymous poster hash: f03a1...24c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Marisker? Har googlet det og sett at de ikke går bort av seg selv, men de gjør jo ingen skade. Må opereres bort hvis man ønsker det glatt igjen. Vurderer det selv etter siste fødsel. Om de er tromboserte (har en kul inni seg) kan du evt prøve hirudoidkrem (fås på apotek).

Anonymous poster hash: a0157...9d4
Skrevet

Ja marisker;) ja huff er helt knudrete der nede. Kjenner de hele tiden,og det er så irriterende.men ikke vondt da.nei,operasjon vill bli for smertefult. Får bare lære å leve med de. Håper de blir litt mindre etterhvert. For jeg har merket på kroppen andre plasser å, f.eks under puppen har jeg ett arr og det føles ut som det også er fyllt med noe samme som ner nede.

Har allerede begynt med kremer,men ser ikke ut å hjelpe siden det ikke er hemroider. Nei det er ikke noe inni de.. men har googlet litt selv og noen sier de forsvinner men andre ikke så får se.

Er bare teit å tenker at det blir flaut når jeg skal føde hehe..men de er vell vant til det meste..det som er så rart er at det ser ut som vaginaen min også har" fått" det. Det er ikke klumper på noen som helst måte,men den har blitt så fyldig (å fin egentlig) syykt rart å skrive dette. Glad jeg kan være anonym.

Skrevet

HI over foressten

Skrevet

Jeg har også slike merisker (googlet og så bilder). Jeg har alltid trodd det var hemoroider :sukk:

Er dette farlig?

Jeg har hatt disse lenge, helt siden ungdomsåra, så regner med de har kommet for å bli.. :sad:

Anonymous poster hash: 06a03...894
Skrevet

Er ikke farlig nei, bare sykt irriterende å vite at anus ser sånn ut!!

Skrevet

Er ikke farlig nei, bare sykt irriterende å vite at anus ser sånn ut!!

Men er det så mange som skal se anus? :fnise:

Anonymous poster hash: 06a03...894

Skrevet

Ja jeg :) gubben min. Legen. Jordmor. Never going to go anal again, noe som er dumt da det er jæv.. godt med analsex

Skrevet

Jeg vurderer å gjøre noe med det, rett og slett pga hygiene

Anonymous poster hash: 83748...288

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...