Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 http://www.vg.no/spesial/2014/kvinnesjikane/ Anonymous poster hash: c9eba...123
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Jeg leste det, men er ikke en hetser, men synes disse offentlige kvinnene tar litt for mye innover seg enn hva som er godt for dem. Kanskje de ikke passer til å være i rampelyset? Kanskje de heller skal bli anonyme så de kan gjemme seg bort nr det trengs.. Anonymous poster hash: f517c...52e
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Det er vel allerede fastslått at hetsere og forumtroll har psykopatiske tendenser, så da har de nok uansett ikke det som trengs for å ta til seg dette. Dessverre. Anonymous poster hash: 4283c...2fd
Iiiiik Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Jeg leste det, men er ikke en hetser, men synes disse offentlige kvinnene tar litt for mye innover seg enn hva som er godt for dem. Kanskje de ikke passer til å være i rampelyset? Kanskje de heller skal bli anonyme så de kan gjemme seg bort nr det trengs.. Anonymous poster hash: f517c...52e Hva er det du synes er pysete? Å ikke like at man burde vært død? At noen ønsker å voldta noen? Jada, såpass må man jo tåle når man velger rampelyset... Eller?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #5 Skrevet 10. august 2014 Jeg leste det, men er ikke en hetser, men synes disse offentlige kvinnene tar litt for mye innover seg enn hva som er godt for dem. Kanskje de ikke passer til å være i rampelyset? Kanskje de heller skal bli anonyme så de kan gjemme seg bort nr det trengs.. Anonymous poster hash: f517c...52e Synes disse kvinnene tåler utrolig mye jeg. Det er ikke mobbing i skolegården fakter her. Det er detaljerte beskrivelser sv hvordan de skal lemlestes og drepes. Anonymous poster hash: 9c1cf...577
Iiiiik Skrevet 10. august 2014 #6 Skrevet 10. august 2014 Det er vel allerede fastslått at hetsere og forumtroll har psykopatiske tendenser, så da har de nok uansett ikke det som trengs for å ta til seg dette. Dessverre. Anonymous poster hash: 4283c...2fd Men det er kanskje ikke hetserne som er målgruppen? Jeg skjønner det som at det er alle vi andre. De som leser, kanskje rynker litt på nesa, men som holder kjeft? Omtrent som at jeg lærer ungene mine at hvis de bare ser på at en annen blir plaget, så oppfatter offeret at de er med på det?
Mrs Smith Skrevet 10. august 2014 #7 Skrevet 10. august 2014 Sjikane, trusler og hat. Hvem er disse menneskene som sitter og skriver sånt ? Grusomt er det. Klart kjendiser lar noe av dette gå innover seg, de er mennesker.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #8 Skrevet 10. august 2014 Jeg leste det, men er ikke en hetser, men synes disse offentlige kvinnene tar litt for mye innover seg enn hva som er godt for dem. Kanskje de ikke passer til å være i rampelyset? Kanskje de heller skal bli anonyme så de kan gjemme seg bort nr det trengs.. Anonymous poster hash: f517c...52e Jeg føler det blir litt feil fokus, her. Greit nok med offentlige kvinner, de kan trekke seg tilbake eller prøve å overse det - what so ever. Det jeg synes er synd er at dem som sjikanerer har samvittighet til å skrive såpass grove ting til kvinner de kun kjenner gjennom offentligheten. Jeg har selv vært en av de kvinnene, og selvfølgelig er det kjipt. Jeg fikk hjelp til å ikke ta det innover meg, og drite disse stakkars menneskene. Det jeg overhode ikke kan skjønne er at hetsere finnes. Hva er poenget med å ønske noen død, eller at kvinner skal miste omsorg over eget barn? Eller i verste fall at noen ønsker at noens barn skal dø eller være alvorlig syke? Jeg forstår det bare ikke. Anonymous poster hash: deee3...c5d
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #9 Skrevet 10. august 2014 Jeg er ingen hetser fordi jeg stiller meg undrende til hvorfor ei dame synes det er så sabla viktig å ta skryte-selfi i bhen noen dager etter å ha født barnet sitt prematurt. Anonymous poster hash: 1e6e0...ecf
Cat.68 Skrevet 10. august 2014 #10 Skrevet 10. august 2014 Jeg er ingen hetser fordi jeg stiller meg undrende til hvorfor ei dame synes det er så sabla viktig å ta skryte-selfi i bhen noen dager etter å ha født barnet sitt prematurt. Anonymous poster hash: 1e6e0...ecf Det jeg synes er rart er at noen i hele tatt blir så opptattv av hva andre velger å gjøre at man sitter å undrer seg og gremmes over det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå