Gå til innhold

Har du blitt meldt inn til barnevernet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å på hvilket grunnlag ?

Anonymous poster hash: 5061d...2b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

småen var ikke mer enn en uke før jeg hadde fått TO forskjellige beskymringsmeldinger faktisk.

Heldigvis gikk de bare til helsesøsteren min å ikke direkte til barnevernet.

Har blitt meldt til barnevernet av barnefaren fordi jeg byttet barnehagen uten at han var enig,

Barnevernet avviste han å sa at det var en sak for familievernskontoret.

Han truer forsatt med å ringe barnevernet hver gang jeg ikke gjør som han sier :S

Anonymous poster hash: 9ae2d...b15
Skrevet

Har blitt meldt flere ganger. Årsak: At jeg jobber i barnevernet og dermed er så klin gær`n at jeg ikke er skikket til å ha omsorg for barn.

:P

Anonymous poster hash: f3187...fa3
Skrevet

Ikke jeg, men bf. Politiet hadde razzia hos han og fant litt av hvert. Jeg ante ikke noen ting om at han var kriminell.

Anonymous poster hash: 7830a...ee4
Skrevet

Ble meldt av en gal nabo til noen i familien som ønsket å lage "faen" for dem..... Alt ble avklart gjennom ett møte på en time med bv, men det var svært ubehagelig.

Anonymous poster hash: 53c9f...e43
Skrevet

Man blir ikke meldt til barnevernet. Det meldes bekymringer om det er mistanke eller tydelige beviser om at barnet/ barna ikke har det bra.

Anonymous poster hash: 4e1b1...ce8

Skrevet

Man blir ikke meldt til barnevernet. Det meldes bekymringer om det er mistanke eller tydelige beviser om at barnet/ barna ikke har det bra.

Anonymous poster hash: 4e1b1...ce8

Falske  Bekymringsmeldinger er faktisk et stort problem for barnevernet. Svært mange av de meldingene som kommer inn er slettes ikke fra bekymrede naboer/venner / familie ol men ofte et resultatt av krangler i familien, nabofeider ol.

Anonymous poster hash: 4bbd2...1fd

Skrevet

Nei, men "meldte meg selv" pga rus.

Anonymous poster hash: 91d4b...e82
Skrevet

Jeg er blitt meldt inn falskt, kjenner meg overhodet ikke igjen i den bekymringen som er kommet inn. Der det eksempelvis står at jeg kler meg uanstendig og fester og drikker mye,( ikke fakta.) Det mest irriterende er at det er meldt inn anonymt. Og at det står spesifisert at personen ikke kjenner meg.

Anonymous poster hash: 5061d...2b0

Skrevet

Trur det er mye falske bekymringsmld og, selvfølgelig ekte og. Var sommervikar i BV en gang og fikk høre mye rart

Anonymous poster hash: 66109...52e

Skrevet

Jeg har ikke blitt meldt, men en venninne av meg ble. En eller annen påsto at hun gikk fra ungen i bilen og gikk inn på butikken. Om den personen overhode så at ungen satt i bilen så skulle han eller hun også sett at jeg satt der sammen med henne.

Anonymous poster hash: 5f20b...bfc

Skrevet

Har blitt meldt flere ganger. Årsak: At jeg jobber i barnevernet og dermed er så klin gær`n at jeg ikke er skikket til å ha omsorg for barn.

:P

Anonymous poster hash: f3187...fa3

Wow...haha.

Men jeg må innrømme at jeg har undret meg litt over om en del av de som søker seg til dette yrket ofte har egne dårlige opplevelser og oppvekst bak seg, og om det nødvendigvis er det beste grunnlaget å ta med seg inn i en slik jobb som krever stor grad av nøytral vurderingsevne...

De jeg kjenner som jobber innen dette har selv hatt oppvekst de ikke var fornøyd med og opplevd mye vondt, men jeg har vel inntrykk av at de gjør en god jobb, så en slik bakgrunn kan nok både være en fordel og et problem.

Anonymous poster hash: 28ba7...d50

Skrevet

Ikke blitt meldt, men fikk de på døra fordi jeg måtte ringe politiet en natt da jeg nektet å slippe inn mannen min.. vi hadde krangla og jeg orka ikke mer, så jeg kasta han ut.Han kom seg opp i oppgangen og for å hindrw at han vekte unger og naboer ringte jeg politiet. De kom og fikk han vekk og alt greit.helt til barnevernsvakta kom på døra dagen etter med to politi i skuddsikkervest og hele pakka!! Svært lite hyggelig besøk! Dama kom inn og bestemte seg for å sende saken videre fordi jeg gråt så mye at hun trodde jeg var deprimert..herreguud, jeg fikk jo storsjokk og trodde jo de kom for å hente ungene! Det ble ett møte hjemme og ett møte på kontoret så var saken henlagt. Værste perioden i mitt liv! Og det forbanner meg at det ikke skal gå ant å ringe politi for hjelp uten å få bv på nakken! Hadde jeg sluppet han inn og krangla med barna i nærheten så skjønner jeg det altså,

Anonymous poster hash: 82d4f...f69

Skrevet

Nei, men "meldte meg selv" pga rus.

Anonymous poster hash: 91d4b...e82

Så bra. Det står det respekt av, håper det har gått bra med dere.

Anonymous poster hash: 28ba7...d50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...