Gå til innhold

tattoveringer som syboliserer barnet/barna deres


Anbefalte innlegg

Skrevet

Oen her som har det eller har konkrete planer? Hva har dere tattovert/skal tattovere da?

 

Veit at jeg skal ha det, men ikke helt sikker på hva enda...

 

del gjerne bilder :)

 

Anonymous poster hash: 2906d...93e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tatovere sånne lommeur med fødselstidspunktene deres. :)

Skrevet

Jeg vil tatovere sånne lommeur med fødselstidspunktene deres. :)

 

Har også tenkt på en svale for hver av dem, en i grønn med blå mage, og en i blått med grønn mage. :)

Skrevet

Den nye kjæresten til barnefar tatoverte på armen navnet til datteren vår og et hjerte. Da hadde de vært sammen i 2 uker.

 

Veldig spesielt.....



Anonymous poster hash: 44175...32e
Skrevet

 

Den nye kjæresten til barnefar tatoverte på armen navnet til datteren vår og et hjerte. Da hadde de vært sammen i 2 uker.

 

Veldig spesielt.....

 

Anonymous poster hash: 44175...32e

 

 

Wow... Hun hadde jeg holdt unna barnet.

 

Anonymous poster hash: 6a3ed...570

Skrevet

Jeg vil tatovere på meg et armbånd, og i det armbåndet skal det flettes inn et symbol for hver unge. Et eksempel er en lenke avbrutt av f.eks tre stjerner, et for hvert barn. Jeg vil finne på noe mer originalt enn stjerner da, men du skjønner poenget.

 

Bare google tattoo + bracelet så får du opp mange typer...



Anonymous poster hash: 56a5d...615
Skrevet

Sørg for å stave barnas navn riktig, i alle fall!

 

Anonymous poster hash: db15b...834

Skrevet

Sørg for å stave barnas navn riktig, i alle fall!

 

Anonymous poster hash: db15b...834

hvis man skal ha navnene er det en fordel ja :)

 

Jeg vil ikke ha navn eller portrett. Men noe som symboliserer barnet... :)

 

HI

 

Anonymous poster hash: 2906d...93e

Skrevet

jeg har mnd barnet er født skrevet i hindi i nakken. mannen er inder så det er ikke helt random ;)



Anonymous poster hash: 7ddaf...8f5
Skrevet

Jeg vurderte også armbånd, men med stjernetegnene deres i :) symbolet for stjernetegnet altså.

Skrevet

Det er noe jeg ikke skjønner helt med disse tatoveringene - føler dere at dere må bevise for omverden at dere elsker barna deres siden det er nødvendig å tegne det på kroppen?

 

Anonymous poster hash: fa130...9d3

Skrevet

Jeg har ingen tatoveringer og har alltid tenkt at hvis jeg skal tatovere meg må det bety noe og ikke bare være en motegreie. Derfor vurderer jeg å tatovere noe med barna, men om jeg kommer til å gjøre det er en annen sak.

Det er noe jeg ikke skjønner helt med disse tatoveringene - føler dere at dere må bevise for omverden at dere elsker barna deres siden det er nødvendig å tegne det på kroppen? Anonymous poster hash: fa130...9d3

Skrevet

Det er noe jeg ikke skjønner helt med disse tatoveringene - føler dere at dere må bevise for omverden at dere elsker barna deres siden det er nødvendig å tegne det på kroppen?

 

Anonymous poster hash: fa130...9d3

jeg føler ikke at jeg må noen ting i denne sammenhengen, det er noe jeg ønsker.

 

jeg elsker tattoeringer, og for meg blir det en selvfølge at jeg får en som symboliserer han.

 

har bare en tattoo så langt, men planen er å få en del flere.

 

HI

 

Anonymous poster hash: 2906d...93e

Skrevet

Har jentas navn i kinategn. Utrolig teit, både fordi den er skeiv og fordi jeg har en kinatattoering fra før.... Jaja, ung og dum.
Hadde lyst på en stjerne på håndleddet for hvert barn, og trodde jeg  hadde kommet opp med det helt av meg selv.. men det var det jo mange som hadde ;) Har veldig lyst på en ny da, og vurderer coverup av den jeg ikke er fornøyd med, men samtidig kommer den til å bli altfor stor da for tegnene er egentlig i største laget...



Anonymous poster hash: 0bdbe...23f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...