Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Oen her som har det eller har konkrete planer? Hva har dere tattovert/skal tattovere da? Veit at jeg skal ha det, men ikke helt sikker på hva enda... del gjerne bilder Anonymous poster hash: 2906d...93e
I scream for icecream! Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Jeg vil tatovere sånne lommeur med fødselstidspunktene deres.
I scream for icecream! Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Jeg vil tatovere sånne lommeur med fødselstidspunktene deres. Har også tenkt på en svale for hver av dem, en i grønn med blå mage, og en i blått med grønn mage.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Den nye kjæresten til barnefar tatoverte på armen navnet til datteren vår og et hjerte. Da hadde de vært sammen i 2 uker. Veldig spesielt..... Anonymous poster hash: 44175...32e
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #5 Skrevet 10. august 2014 Den nye kjæresten til barnefar tatoverte på armen navnet til datteren vår og et hjerte. Da hadde de vært sammen i 2 uker. Veldig spesielt..... Anonymous poster hash: 44175...32e Wow... Hun hadde jeg holdt unna barnet. Anonymous poster hash: 6a3ed...570
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #6 Skrevet 10. august 2014 Jeg vil tatovere på meg et armbånd, og i det armbåndet skal det flettes inn et symbol for hver unge. Et eksempel er en lenke avbrutt av f.eks tre stjerner, et for hvert barn. Jeg vil finne på noe mer originalt enn stjerner da, men du skjønner poenget. Bare google tattoo + bracelet så får du opp mange typer... Anonymous poster hash: 56a5d...615
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #7 Skrevet 10. august 2014 Sørg for å stave barnas navn riktig, i alle fall! Anonymous poster hash: db15b...834
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #8 Skrevet 10. august 2014 Sørg for å stave barnas navn riktig, i alle fall! Anonymous poster hash: db15b...834 hvis man skal ha navnene er det en fordel ja Jeg vil ikke ha navn eller portrett. Men noe som symboliserer barnet... HI Anonymous poster hash: 2906d...93e
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #9 Skrevet 10. august 2014 jeg har mnd barnet er født skrevet i hindi i nakken. mannen er inder så det er ikke helt random Anonymous poster hash: 7ddaf...8f5
Pippitussa Skrevet 10. august 2014 #10 Skrevet 10. august 2014 Jeg vurderte også armbånd, men med stjernetegnene deres i symbolet for stjernetegnet altså.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #11 Skrevet 10. august 2014 Det er noe jeg ikke skjønner helt med disse tatoveringene - føler dere at dere må bevise for omverden at dere elsker barna deres siden det er nødvendig å tegne det på kroppen? Anonymous poster hash: fa130...9d3
Pippitussa Skrevet 10. august 2014 #12 Skrevet 10. august 2014 Jeg har ingen tatoveringer og har alltid tenkt at hvis jeg skal tatovere meg må det bety noe og ikke bare være en motegreie. Derfor vurderer jeg å tatovere noe med barna, men om jeg kommer til å gjøre det er en annen sak. Det er noe jeg ikke skjønner helt med disse tatoveringene - føler dere at dere må bevise for omverden at dere elsker barna deres siden det er nødvendig å tegne det på kroppen? Anonymous poster hash: fa130...9d3
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #13 Skrevet 10. august 2014 Det er noe jeg ikke skjønner helt med disse tatoveringene - føler dere at dere må bevise for omverden at dere elsker barna deres siden det er nødvendig å tegne det på kroppen? Anonymous poster hash: fa130...9d3 jeg føler ikke at jeg må noen ting i denne sammenhengen, det er noe jeg ønsker. jeg elsker tattoeringer, og for meg blir det en selvfølge at jeg får en som symboliserer han. har bare en tattoo så langt, men planen er å få en del flere. HI Anonymous poster hash: 2906d...93e
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #14 Skrevet 10. august 2014 Har jentas navn i kinategn. Utrolig teit, både fordi den er skeiv og fordi jeg har en kinatattoering fra før.... Jaja, ung og dum.Hadde lyst på en stjerne på håndleddet for hvert barn, og trodde jeg hadde kommet opp med det helt av meg selv.. men det var det jo mange som hadde Har veldig lyst på en ny da, og vurderer coverup av den jeg ikke er fornøyd med, men samtidig kommer den til å bli altfor stor da for tegnene er egentlig i største laget... Anonymous poster hash: 0bdbe...23f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå