Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Fikk meg ett realt spark i magen av treåringen! Det var vondt, men kjenner ikke noe nå.Får noen ekle stikkinger som går over i løpet av noen sekunder av og til..ikke hatt det før. Blør ikke eller noe, bare 10 uker på vei. Er i utlandet, så ikke bare å dra på legevakt heller da de er elendig på engelsk! Men går dette bra? :/ Anonymous poster hash: a5f4a...aef
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Med mindre det var en skikkelig hardt spark så tror jeg nok at det skal gå bra. Fikk vite at babyen har så mye polstring på den tiden, at det skulle ganske kraftige ting til før det var farlig. Tror du kan roe deg ned, med mindre du opplever blødninger og intense smerter. Anonymous poster hash: 0ff4c...f36
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Ved 10 uker er vel livmoren knappest over skambeinet. Baby ligger godt inni livmoren som ligger dypt i bekkenet, det skal et veldig heftig og målrettet spark til for å treffe noe som har med baby å gjøre. Anonymous poster hash: c3d76...1f9
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Takk for svar, har ikke kraftige smerter eller blødninger, kun de stikkingene :/ Anonymous poster hash: a5f4a...aef
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #5 Skrevet 10. august 2014 Jeg hadde det samme ved uke 13. Fikk et spark av en 5 åring. Så lenge du ikke blør eller har sterke smerter har ingen skade skjedd fikk jeg til svar fra legen. Det er sjelden dette medfører abort visstnok, i de tulfellene det skjer er det voksne mennesker som forårsaker det. Anonymous poster hash: 092c0...a88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå