Gå til innhold

spark i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk meg ett realt spark i magen av treåringen! Det var vondt, men kjenner ikke noe nå.Får noen ekle stikkinger som går over i løpet av noen sekunder av og til..ikke hatt det før. Blør ikke eller noe, bare 10 uker på vei. Er i utlandet, så ikke bare å dra på legevakt heller da de er elendig på engelsk! Men går dette bra? :/

Anonymous poster hash: a5f4a...aef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre det var en skikkelig hardt spark så tror jeg nok at det skal gå bra. Fikk vite at babyen har så mye polstring på den tiden, at det skulle ganske kraftige ting til før det var farlig. Tror du kan roe deg ned, med mindre du opplever blødninger og intense smerter. 

Anonymous poster hash: 0ff4c...f36
Skrevet

Ved 10 uker er vel livmoren knappest over skambeinet. Baby ligger godt inni livmoren som ligger dypt i bekkenet, det skal et veldig heftig og målrettet spark til for å treffe noe som har med baby å gjøre.

Anonymous poster hash: c3d76...1f9

Skrevet

Takk for svar, har ikke kraftige smerter eller blødninger, kun de stikkingene :/

Anonymous poster hash: a5f4a...aef

Skrevet

Jeg hadde det samme ved uke 13. Fikk et spark av en 5 åring. Så lenge du ikke blør eller har sterke smerter har ingen skade skjedd fikk jeg til svar fra legen. Det er sjelden dette medfører abort visstnok, i de tulfellene det skjer er det voksne mennesker som forårsaker det.

Anonymous poster hash: 092c0...a88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...