Gå til innhold

Dette presterte mannen å si under akten i går:

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Vil du sutte på tissen min?"

..og dermed var det game over. Heldigvis greide vi begge å le (MYE) i etterkant, men maken til turn off -setning har jeg aldri hørt ;)

Noen bedre?

Anonymous poster hash: 7dcf5...6de
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En vestkantblære jeg klinte litt med på dassen på et utested i Oslo: Åhhh, kan du slikke meg?

Uhm, nei takk. Hadet.

Anonymous poster hash: 18f04...aea

Skrevet

Tror jeg hadde falt ut av senga av latterkrampe om jeg hadde hørt den kommentaren, HI :D

Anonymous poster hash: 4552e...697
Skrevet

Lå med en ei gang. "skal jeg slikke tissekona di?" spurte han. Æsj. Kledde på meg rimelig kjapt da.

Anonymous poster hash: b77e0...3fe
Skrevet

Haha. Må virkelig le. Skjønner dere lo. Men også at det var turn off. Haha...

Anonymous poster hash: 51eb9...f3e

Skrevet

Hahahaha tissekonen :) :)

Anonymous poster hash: 57cc3...cae

Skrevet

Hahaha :D

Anonymous poster hash: 6b058...191

Skrevet

ROFL!!  :hoho:  :sengekos: 

Anonymous poster hash: 1477b...e16
Skrevet

Hahaha! Så lenge man kan le sammen, så kan man si det meste. Her begynte mannen og lage rare grimaser og lyder under akten, bare på kødd liksom... haha.. 

Anonymous poster hash: d9137...2dd
Skrevet

Jeg var på besøk hos en jeg likte veldig godt å vi begynte å nærme oss å ta skritter videre til sex.

Så spør han bare plutselig om jeg vil bli knullet skikkelig hardt akkurat nå.

Ikke særlig romantisk akkurat :P

Anonymous poster hash: ff4a9...b0a
Skrevet

Hadde nok ledd godt av den ja :) men turnoff hadde det ikke vært. Jeg synes det er viktig å kunne le, også når jeg har sex, og vi fjaser ofte og ler og koser oss. Det skal ikke være bare alvor og pust og pes. 

Så lenge man har humor på samme bølgelengde, og vet hvor grensene går til hva som er morsomt og ikke, så er det bare en styrke å kunne le sammen når man har sex, synes jeg :) Men det blir ikke helt det samme om det er en ons eller i starten av et forhold og man begynner sånn, da ser jeg godt at det kan bli turnoff ;) 

Anonymous poster hash: d2a92...c9d
Skrevet

Du høres en smule prippen og sær ut, stakkars mannen din..

Anonymous poster hash: 7c373...1c5

Skrevet

En vestkantblære jeg klinte litt med på dassen på et utested i Oslo: Åhhh, kan du slikke meg?

Uhm, nei takk. Hadet.

Ha ha ha

Skrevet

Uhm, nei takk. Hadet.Anonymous poster hash: 18f04...aea

Kan jo være at vedkommende hadde innoovertiss da :P

Skrevet (endret)

Min eks i ungdommen kom så sensuell og flott mot solsenga der jeg solte meg, kysset meg, strøk meg på låret og hvisket i øret mitt "spread your beins!"

Endret av *Lionesse*
Skrevet

Og der var den humørløse dibberen på plass, ja.

Anonymous poster hash: 1477b...e16

Skrevet

Kan jo være at vedkommende hadde innoovertiss da :PAnonymous poster hash: 57cc3...cae

*kremt*

Må innrømme at "klining" her rommet en litt vid beskrivelse av utuktig omgang, inkludert en hånd eller to innenfor et par lag med klær. Definitivt utovertiss.

Det verste var at det ble uttalt med tynn L, som i ordet "litt". Kanskje han aldri hadde fått en skikkelig sugejobb, stakkars? :P

Skrevet

Kan jo være at vedkommende hadde innoovertiss da :PAnonymous poster hash: 57cc3...cae

*kremt*

Må innrømme at "klining" her rommet en litt vid beskrivelse av utuktig omgang, inkludert en hånd eller to innenfor et par lag med klær. Definitivt utovertiss.

Det verste var at det ble uttalt med tynn L, som i ordet "litt". Kanskje han aldri hadde fått en skikkelig sugejobb, stakkars? :PAnonymous poster hash: 18f04...aea

Hahahaha, oki da så :) :) :P

Skrevet

En eks-kjæreste sa stadig "Åh, du gjør meg så våt."

Dette var en mann. Knis.

Skrevet

Hahaha, du hadde likt den kommentaren du altså?

Anonymous poster hash: a1fb0...b9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...