Gå til innhold

Erfaringer med Bugaboo bee?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe denne vognen som reisetrille. Er det noen som vet hva som er bra, evt. dårlig med denne?

Anonymous poster hash: 271d5...49b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste positive jeg kan si om den er at sete kan vendes mot deg og at designen er kul. Ellers synes jeg den er elendig, har hatt den på reparasjon utallige ganger og den tåler ikke reising veldig bra (selv ikke med prampack eller den reisebagen som hører til). Ikke verdt pengene!

Anonymous poster hash: b2dfd...625

Skrevet

Det eneste positive jeg kan si om den er at sete kan vendes mot deg og at designen er kul. Ellers synes jeg den er elendig, har hatt den på reparasjon utallige ganger og den tåler ikke reising veldig bra (selv ikke med prampack eller den reisebagen som hører til). Ikke verdt pengene!

Anonymous poster hash: b2dfd...625

Takk for svar :-) hm...,høres jo ikke ideelt ut....:-(

Skrevet

Har den og er veldig fornøyd :)

Anonymous poster hash: 4e57f...b19

Skrevet

Har den og er veldig fornøyd. Reist 2 ganger til Thailand samt, 3 ganger til Hellas/Portugal, og litt innenriks i Norge. Trillet mye med den på dårlig asfalt i utlandet, den har klart seg veldig bra. Brukt prampack på alle flyreiser. Bruker den og som "kjøpesentertrille" til vanlig. :-)

Anonymous poster hash: bc129...d53

Skrevet

Har den og er svært fornøyd. Faktisk den vognen jeg er mest fornøyd med, til sitt bruk. Veldig god trillekomfort, god å svinge med, god fjæring, fleksibel og fin. Eneste negative er at kalesjen følger med seteryggen når du legger den ned, og det betyr at den ikke dekker så godt når barnet ligger. Dette fikser du enkelt med en ekstra solskjerm. Solskjerming er svært god i sittende stilling. Det er faktisk en ny og oppdatert versjon av Bee på vei, tror den heter Bee 3.

Anbefales! God gjensalgsverdi har den også.

Skrevet

Tusen takk for flere svar. Da er vel konklusjonen at det er flertall for de fornøyde og da går jeg nok for denne :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...