Gå til innhold

Vi har tatt det opp så mange ganger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten tør ikke si han har venninner eller kontakt med dem så han lyver isteden. Han sier bestemt at han kun har kontakt med meg, at han verken skriver eller snakker med andre. Selv om jeg sier det er ok og at det må jo være en rett og ha venner.

Støtter og stadig går han vekk for å prate i tlf, skriver med venninner og sletter meldingene etterpå.

Selv om jeg ser han skriver med ei, å jeg tar det opp med han står han fast på at jeg tar feil.

Dette har nå resultert i svekket tillit, mistanker og nå også sjalusi fra min side. Hva skal jeg Gjøre? :/

Anonymous poster hash: 945a5...adb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han virker jo nesten litt dum når han gjør det på den måten. Har du spurt ham hvorfor han gjør det?

Kan det være at han i et tidligere forhold var sammen med en sykelig sjalu dame som ikke tålte at han hadde venninner?

I så fall kan du fortelle ham at han nå skaper det han er mest redd for - at sjalusi skal ødelegge forholdet.

Ikke fordi du, HI, er sjalu i utgangspunktet, men fordi han ødelegger din tillit ved å ikke være ærlig med deg.

Hvis han ikke endrer seg så hadde jeg ikke giddet mer...

Anonymous poster hash: 677e9...ffe
Skrevet

Har spurt han hvorfor han Gjør det. Å da vet han ikke og beklager seg.

Har fortalt hva det Gjør med forholdet, men han fortsetter likevel.

Selv om han hver dag omtrent mater om hvor ærlig han er blitt nå. Jeg tror ikke på han lenger. :( er det like greit å ende hele forholdet å heller ha litt hjertesorg en liten stund eller Gjøre alt i min makt og prøve å godta dette. ?

Skrevet

Ingen flere innspill? :/

Skrevet

Han skjuler noe!

Anonymous poster hash: 9ebad...ba0

Skrevet

Dere har snakket om dette flere ganger. Likevel bare fortsetter han på samme måte som tidligere.

Selv om du har sagt at hans hemmelighold og lyving ødelegger forholdet så velger han å fortsette med det.

Det at han sletter alle spor etterpå gjør jo også at han gjør seg selv langt mer mistenkelig.

Det er ikke normalt å ikke skulle kunne stå for at han har kontakt med venner. Og siden han vil holde kontakt med venninner hemmelig så er det naturlig at man mistenker at kontakten de har ikke er av en slik art man bør ha når man er i et forhold.

Hvis det er slik at han bare ikke forstår hva dette gjør med forholdet deres (til tross for at du forteller ham det) og han heller ikke vet hvorfor han handler som han gjør... da tenker jeg at han vil være en mann som vil være veldig vanskelig å kommunisere konstruktivt med om viktigere ting.

Jeg hadde nok ikke orket å fortsette et slikt forhold :/

Anonymous poster hash: 677e9...ffe
Skrevet

Ja det er slik jeg også tenker. Da er iallfall ikke jeg urimelig som ikke klarer å godta at det er slik. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...