Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Eller blir det skjemt av det? Blir det mugg da? Jeg spør fordi jeg har oppdaget pelsbille-larver i kjøkkenskuffen min og kvittet meg med alt av gamle tørrvarer. Nå er planen å sulte dem. Men jeg må jo ha tørrvarer i hus så lenge! De kan visst leve lenge uten tilgang på mat. Kan jeg pakke mel osv inn i zip-lock poser for å holde dem unna? Anonymous poster hash: 944ef...8e6
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Jeg har alltid oppbevart mel (og andre tørrvarer) i tette plastikkbokser med lokk. Har aldri vært noe problem. :-) Anonymous poster hash: efa9c...242
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Det er en fare for kondens hvis du bruker helt tett emballasje. Fuktighet er ikke bra for holdbarheten, men for korttidsoppbevaring går det sikkert fint. Anonymous poster hash: a9516...93f
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Takk for svar. Jeg får heller bake mye eller kaste ofte til jeg blir kvitt dem. Er helt sjokkert etter å ha funnet dyr i skuffen! Og så leser jeg på NHI at de praktisk talt finnes i alle leiligheter i Oslo! Æsj!!! HI Anonymous poster hash: 944ef...8e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå