Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 La oss lage pizzatråd Anonymous poster hash: 72167...fa4
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Å ta masse olje under pizzabunnen og steke pizzaen på undervarme de siste 10 min av steketiden. SPRØ BUNN! <3 Når det gjelder fyll, liker jeg kjøttdeig, løk, stekt bacon i småbiter og masse ost og oregano :-) Anonymous poster hash: 306ff...823
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Kyllingkjøttdeig-løk-gulerot-paprika-tomatpurre-gurkemeie-kjøtt og grillkrydder. Fiks ferdig pizzabunn som bare rulles ut på plata. Ost på toppen. Bernesaus. DIGG. Anonymous poster hash: f68de...0cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå