Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Ble en rar overskrift men... Sønnen min begynte i barnehage forrige uke, tilvenning mandag-onsdag, og tilnærmet vanlige dager torsdag og fredag. Nå er han blitt syk, feber og snørr både i går og i dag, så jeg kan ikke sende han i barnehagen i morgen. Hva vil dette ha å si for tilvenninga? Spesielt fredagen var litt tøff, mye gråt da vi leverte og han hadde vært litt trist senere på dagen også. Noen som har noen tips, erfaringer? Anonymous poster hash: e5187...72c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Noen? Anonymous poster hash: e5187...72c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Jeg skjønner ikke hva du lurer på egentlig jeg.. Tilvenningen er jo over alt. Hold barnet hjemme til det er friskt og send det i bhg. Om du tror det trengs en kortere dag, så tar du det da Min ble syk dag 2 i tilvenningen. Da fortsatte vi bare uken etter, ikke noe problem og bhg tilpasset seg. Anonymous poster hash: d1085...56c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Jeg skjønner ikke hva du lurer på egentlig jeg.. Tilvenningen er jo over alt. Hold barnet hjemme til det er friskt og send det i bhg. Om du tror det trengs en kortere dag, så tar du det da Min ble syk dag 2 i tilvenningen. Da fortsatte vi bare uken etter, ikke noe problem og bhg tilpasset seg. Anonymous poster hash: d1085...56c
me_87 Skrevet 10. august 2014 #5 Skrevet 10. august 2014 Jeg forstår godt problemstillingen her,men jeg ville nok bare levert han som vanlig på mandag. Visst du likevel er hjemme den dagen så kan du nevne at du er hjemme uansett,å at de bare må ringe visst han ikke vil roe seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå