Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Kjæresten min har fått jobbtilbud i Texas. Dette er en utrolig god mulighet for han. Vurderer å bli med. Men jeg har en som begynner på skolen no og en i bhg. Så det vil si at han på gå på skolen der. Og da kan ikke jeg bare ta han ut av skolen og bli med hjem t Norge når han skal hjem og besøke sine unger her hjemme.. Hva hadde dere gjort? Han må gi et svar i dag om han tar jobben eller ikke. Og jeg tror ikke forholdet vårt vil fungere dersom han reiser uten meg.. Så jeg tror han kommer til å takke nei på grunn av meg😔. Så "frister" jo litt å si at vi kan bli med og men... Anonymous poster hash: 515c8...a0d
Twintipp og himmelblå Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 For din del JA!!! For en mulighet, men to år vekk fra sine barn og du er grunnen til at han sier nei, og ikke fraværet av samvær med sine egne barn? Hva hadde du tenkt om dere hadde felles barn og han reiste to år til USA uten de?
holahopp Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Kjæresten min har fått jobbtilbud i Texas. Dette er en utrolig god mulighet for han. Vurderer å bli med. Men jeg har en som begynner på skolen no og en i bhg. Så det vil si at han på gå på skolen der. Og da kan ikke jeg bare ta han ut av skolen og bli med hjem t Norge når han skal hjem og besøke sine unger her hjemme.. Hva hadde dere gjort? Han må gi et svar i dag om han tar jobben eller ikke. Og jeg tror ikke forholdet vårt vil fungere dersom han reiser uten meg.. Så jeg tror han kommer til å takke nei på grunn av meg😔. Så "frister" jo litt å si at vi kan bli med og men... Anonymous poster hash: 515c8...a0d Har du omsorgen helt alene? Da ville jeg reist :-) uten tvil. Kan du få deg jobb og ?
Kyllingbein Skrevet 10. august 2014 #5 Skrevet 10. august 2014 Jeg hadde sagt ja!! Du greier deg vel der mens han er hjemme på besøk? Også kan dere reise hjem i ferier sammen ev.. Sier far til dine barn at det er ok da?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #6 Skrevet 10. august 2014 Men jeg er litt nervøs for kriminaliteten og sånt i Texas jeg? Noen som har vært der/bodd der? Han jobber mye vekke her hjemme og. Men han vil jo måtte reise hjem t Norge i friperiodene sine for å besøke sine barn. Og da vil jo jeg og mine barn ofte måtte bli igjen der alene.. 😔. Tviler på at det er noen store jobbmuligheter for meg der.. Så det kan vel kanskje bli litt ensomt for meg? Jeg vet ikke jeg altså... Vi har kun vært sammen i 6 mmd😜. Men elsker hverandre og har lagt planer for fremtiden. Men vet jo at det ikke er lenge.. Men jeg kunne jo alltids reist hjem igjen dersom det ikke fungerte for meg der.. ? Anonymous poster hash: 515c8...a0d
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #7 Skrevet 10. august 2014 Jeg har full omsorg for mine barn. Men far er i bildet. Han er bare ikke helt stabil så er begrenset hvor ofte han har de.. Kan han nekte meg og reise? For visst han kan det så gjør han nok det😔 Anonymous poster hash: 515c8...a0d
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #8 Skrevet 10. august 2014 Jeg har full omsorg for mine barn. Men far er i bildet. Han er bare ikke helt stabil så er begrenset hvor ofte han har de.. Kan han nekte meg og reise? For visst han kan det så gjør han nok det😔 Anonymous poster hash: 515c8...a0d Har du foreldreansvar alene kan han ikke nekte. Men hvor i Texas er det? Houston? De har mye internasjonale skoler og bra miljø :-) Anonymous poster hash: b6188...bed
Frøken Ubesluttsom Skrevet 10. august 2014 #9 Skrevet 10. august 2014 Skolesystemet i USA sies og være bedre enn i Norge, i så måte at hvis ungen din begynner på skole der, vil h*n antagelig ligge et stykke foran de andre når h*n kommer til Norge igjen. Og tenk for en mulighet til å lære engelsk på og en annen kultur. Hadde jeg hatt en sånn mulighet hadde jeg takket JA.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #10 Skrevet 10. august 2014 Jeg har ikke foreldreretten alene😔 da kan han vel nekte meg? Og det kommer han til å gjøre 😔 Anonymous poster hash: 515c8...a0d
ma(G)ma med to små :) Skrevet 10. august 2014 #11 Skrevet 10. august 2014 Klart far kan nekte deg å reise! Så lenge dere har delt foreldreansvar kan jo ikke du bare ta med deg ungene halve jorden rundt! Når det er sagt er Texas helt supert! Det er mye fyllekjøring, så det kan være lurt å unngå å kjøre mer bil enn man må på fredag og lørdag kveld/natt, men sånn bortsett fra det er det ikke noen krise. Ja, og så bærer veldig mange menn våpen, så man trenger ikke å yppe til bråk i tide og utide. Tror forresten ikke det er noe problem å at barna ut av skolen for å reise hjem til Norge, så lenge det sosiale fungerer fint, og du følger opp det faglige mens dere er borte. Du må jo uansett drive en del med hjemmeskole, siden barnet må lære seg engelsk, og det må lære seg å skrive og lese på norsk. Hadde jeg fått et slikt tilbud hadde jeg flyttet tvert, men så er jeg gift med ham jeg har barn med, og ingen av oss har barn fra før, så vi har bare oss selv å tenke på. Lykke til med valget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå