Gå til innhold

Min helt nye kjæreste vil..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tatovere et portrett av meg på underarmen! Vi har vært sammen i 6 uker, og han har bare én liten tatovering fra før.. Syns det er litt spesielt, men såklart koselig. Burde jeg nekte han?

Anonymous poster hash: 1ca41...6b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bare nekte. Snør på deg løpeskoene og LØP......

Anonymous poster hash: 5db78...fbc

Skrevet

Han bestemmer, men LØP!!!!

Dette er en som kommer til å stramme båndet rimelig fort.

Snu situasjonen: kunne du gjort noe sånt? Hva ville en normal mann tenkt om ei sånn dame?

Anonymous poster hash: d3b18...bc9

Skrevet

Helt tullete!!

Jeg har vært med mannen i over 13 år å kommer aldri til å ta portrett av han!

Har en del tattiser ja ;)

Skrevet

Han bestemmer, men jeg må vel få bestemme om jeg vil ha ansiktet mitt klistret på en annens kropp for evig? Tenk om han bare plutselig dukker opp og har gjort det da.. Han virker veldig innstilt på å gjøre det..!

Skrevet

Ikke bare nekte. Snør på deg løpeskoene og LØP......

Anonymous poster hash: 5db78...fbc

Jeg er faktisk enig!

Hva om det blir slutt? Så skal ansiktet mitt pryde hans underarm resten av hans liv??? Aldri, aldri, aldri om jeg hadde godtatt noe slikt!

Det at han vil gjøre dette ser jeg på som både en desperat handling og som en form for kontroll. Iblandet stor forelskelse, ingen god kombinasjon.

Om du f.eks. vil gå fra ham så kan du være sikker på at han vil bruke argumentet "du kan jo ikke det, jeg har jo tatovert ansiktet ditt på kroppen min, du kan aldri gå fra meg, du finner aldri noen som elsker deg høyere enn det jeg gjør".

Hvis dere lever sammen til dere blir gamle og grå så vil han jo ikke trenge en tatovering av ansiktet ditt, han vil da kunne se deg hver eneste dag - det er mye bedre :)

Men en mann som foreslo å gjøre dette, han ville skremt meg nok til at jeg ville trukket meg unna hele fyren! Det er IKKE noe romantisk i dette! Det er kontroll. Grøss!!

Anonymous poster hash: f8a31...553

Skrevet

Han bestemmer, men jeg må vel få bestemme om jeg vil ha ansiktet mitt klistret på en annens kropp for evig? Tenk om han bare plutselig dukker opp og har gjort det da.. Han virker veldig innstilt på å gjøre det..!

Da forteller du ham enkelt og greit at du ikke godtar at han tatoverer ansiktet ditt, og at han har å respektere det.

Respekterer han det ikke så forteller du ham at forholdet er over - og gå da aldri tilbake til ham!!!

Anonymous poster hash: f8a31...553

Skrevet

Har du spurt han hvorfor han vil gjøre det?

Forstår de som sier løp, men samtidig trenger ikke fyren å være klin gal. Da jeg møtte mannen min for første gang så tenkte jeg at han skulle jeg gifte meg med. Gift ble vi, og har fått tre barn. Har vært sammen i ni år nå.

Jeg ville nok aldri ha tattovert et portrett av ham men vurderer en tatovering med teksten i gifteringen vår.

Anonymous poster hash: 89cb5...7cd

Skrevet (endret)

Han ville kjapt blitt degradert til min helt nye eks.

Endret av Fero
Skrevet

Han ville kjapt blitt oppgradert til min helt nye eks.

Nedgradert vel?

Skrevet

Han ville kjapt blitt oppgradert til min helt nye eks.

Nedgradert vel?

Dæven så kjapp du var på avtrekkeren da ;)

Skrevet

En ting er om han vil ha ditt ansikt med i en allerede planlagt tatovering fordi han liker ansiktet ditt og kunne brukt det uavhengi av forholdet, men om det liksom skal være en kjærlighetserklæring ville jeg trukket meg unna til jeg var sikker på at han bare er i overkant romantisk anlagt, ikke psyco..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...