Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Har en gutt som akkurat har fylt tre år, og en baby på 7 mnd. Jeg har hatt 90% av omsorgen for dem da jeg har vært i permisjon, og heller ikke jobbet mer enn 50% på et par år. Vi skilles nå som gode venner. Eneste er at mannen vil ha 50/50 samvær med treåringen. Er dette egentlig anbefalt? Noen med erfaringer? Jeg vil helst ha vanlig samvær med barna mest hos meg.. Men skjønner selvfølgelig mannen også. Vi vil bli boende rett i nærheten av hverandre. Anonymous poster hash: 36c5a...7ee
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 36c5a...7ee
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 50/50 er ALDRI anbefalt. Det er kun pga foreldres egoisme at man har den ordningen, og så gjemmer man seg bak forklaringen om at "barna må få se foreldrene like mye". Vær en voksen og gi barna stabilitet!! Anonymous poster hash: bc427...b0c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 50/50 er ALDRI anbefalt. Det er kun pga foreldres egoisme at man har den ordningen, og så gjemmer man seg bak forklaringen om at "barna må få se foreldrene like mye". Vær en voksen og gi barna stabilitet!! Anonymous poster hash: bc427...b0c Det er det jeg ønsker.. Håper det ordner seg til det beste for barna.. Hi Anonymous poster hash: 36c5a...7ee
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #5 Skrevet 10. august 2014 50/50 er ALDRI anbefalt. Det er kun pga foreldres egoisme at man har den ordningen, og så gjemmer man seg bak forklaringen om at "barna må få se foreldrene like mye". Vær en voksen og gi barna stabilitet!! Anonymous poster hash: bc427...b0c Nå syns jeg du er 'streng' mot HI. Noen unger takler det, det gjør gutten min, og siden faren bor i nærheten så valgte vi den løsningen. Det er faktisk bedre å være en uke her og en uke der enn litt nå og litt da som 60/40 ordning er. Til HI: Dere kan jo prøve en periode å se om det funker, hvis ikke så endrer dere bare det Det er nemlig ingen fasit svar på hva slags samværsordning som er best for ungen deres. Alle barn er nemlig forskjellige. Vi satt iallefall tidsfrist på halv år, og hos oss gikk det strålendes. 50/50 ordning fant sted da gutten vår var 4 år, og nå er han 6,5 år. Da han gikk på barnehagen, ble han hentet på barnehagen av den som skal ha han i den uka der. Når han blir større og skal delta i flere aktiviter i uka, tenkte vi kanskje å la den foreldre som ikke har han den uka hente og bringe han da, men vi får se Anonymous poster hash: 27de5...96c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #6 Skrevet 10. august 2014 50/50 er ALDRI anbefalt. Det er kun pga foreldres egoisme at man har den ordningen, og så gjemmer man seg bak forklaringen om at "barna må få se foreldrene like mye". Vær en voksen og gi barna stabilitet!! Anonymous poster hash: bc427...b0c Nå syns jeg du er 'streng' mot HI. Noen unger takler det, det gjør gutten min, og siden faren bor i nærheten så valgte vi den løsningen. Det er faktisk bedre å være en uke her og en uke der enn litt nå og litt da som 60/40 ordning er. Til HI: Dere kan jo prøve en periode å se om det funker, hvis ikke så endrer dere bare det Det er nemlig ingen fasit svar på hva slags samværsordning som er best for ungen deres. Alle barn er nemlig forskjellige. Vi satt iallefall tidsfrist på halv år, og hos oss gikk det strålendes. 50/50 ordning fant sted da gutten vår var 4 år, og nå er han 6,5 år. Da han gikk på barnehagen, ble han hentet på barnehagen av den som skal ha han i den uka der. Når han blir større og skal delta i flere aktiviter i uka, tenkte vi kanskje å la den foreldre som ikke har han den uka hente og bringe han da, men vi får se Anonymous poster hash: 27de5...96c Tusen takk for innspill! Hi Anonymous poster hash: 36c5a...7ee
Elskerhøsten2014 Skrevet 10. august 2014 #7 Skrevet 10. august 2014 3 åringen din takler og være borte fra deg, men 50/50 er for mye, hva med at han er hos far anhver torsdag til mandag for eksempel og se hvordan det funker? mens minsten må være hos deg, og se faren noen timer på dagtid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå