Gå til innhold

Leddgikt, medesin, feber , lege?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke lenge siden vi fikk diagnosen, så er litt usikker. jeg mener å huske at legene sa at at vi skal til lege om hun har høy feber som ikke gir seg. Hun har fått 4 ibux siden kl 20,30 i går. Så fort virkningen av tablettene stopper skyter feberen opp til 39,9 og 40 .

 

Jeg vurderer å reise til legevakten, for jeg mener å huske at vi skal oppsøke lege ved høy feber pga medesinen hun hår på.

 

Men så har det stått så mye om misbruk av legevakten så er redd for å bli avvist.

 

Anonymous poster hash: dc2b7...1ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ringt legevakten. Du har fått beskjed om at dere skal kontakte lege ved feber, og hun går på medisin. Fullstendig lov det :)

 

Hent frem medisinen slik at du kan svare på navn og dose når de spør :)



Anonymous poster hash: 5f67e...546

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...