Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Ikke lenge siden vi fikk diagnosen, så er litt usikker. jeg mener å huske at legene sa at at vi skal til lege om hun har høy feber som ikke gir seg. Hun har fått 4 ibux siden kl 20,30 i går. Så fort virkningen av tablettene stopper skyter feberen opp til 39,9 og 40 . Jeg vurderer å reise til legevakten, for jeg mener å huske at vi skal oppsøke lege ved høy feber pga medesinen hun hår på. Men så har det stått så mye om misbruk av legevakten så er redd for å bli avvist. Anonymous poster hash: dc2b7...1ea
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Ville ringt legevakten. Du har fått beskjed om at dere skal kontakte lege ved feber, og hun går på medisin. Fullstendig lov det Hent frem medisinen slik at du kan svare på navn og dose når de spør Anonymous poster hash: 5f67e...546
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå