Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Har fått en men er usikker på om jeg skal bruke den? Babyen er 6 mnd Anonymous poster hash: 5502c...8cc
skinnfilla Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Mine spant rundt i sånne. De var nok litt eldre enn din, ca 8 mnd. De likte muligheten til å komme seg rundt:) Ene gikk når hun var 10 mnd , andre var 12 mnd.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Nei. Ikke anbefalt å bruke. Anonymous poster hash: 40c19...16c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #5 Skrevet 10. august 2014 Min minste hadde det gøy med den, lærte å gå selv når han var 8,5 mnd. Men dei to elsdte bare klatra ut av den 🙈 Anonymous poster hash: 18261...5af
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #7 Skrevet 10. august 2014 Ville ikke latt min unge bruke gåstol, fysioterapeuten vi har gått til sa at de ikke anbefaler gåstol/hoppestol. Anonymous poster hash: fa61d...c65
Fullrulle86 Skrevet 10. august 2014 #8 Skrevet 10. august 2014 Det positive er at barnet syns det er gøy hehe.. Nå er jenta mi over 8 mnd og har akkurat begynt å bruke den litt. Nei det er ikke anbefalt, men det er nok mest fordi du kan være sikker på at enkelte mødre hadde latt ungen sitte oppi der hvert våkent minutt. Jenta mi liker seg best i et fang eller med meg ved sin side når hun leker på gulvet. Så for i det hele tatt å få til å lage grøt uten henne på hofta så får hun sitte litt i gåstolen Tilsammen max 15 min hver dag. Det tar hun ikke skade av.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #9 Skrevet 10. august 2014 Slik hysteri bestandig. Alt er greit , så lenge det brukes med måte . Sitter barnet der fordi man trenger en lettvint barnevakt er det ikke greit , og for lenge av gangen er heller ikke anbefalt . Men er det fordi barnet syns det er morsomt , så er det vel ingen forskning som sier det er skadelig for små stunder ? Den skulle jeg isåfall likt å sett ! Så lenge barnet kan sitte så kjør på Vi hadde en til våre barn der jeg kunne sette sete opp sånn at føttene ikke rørte bakken, og da var leken på den høydepunktet, når barnet hadde begynt å reise seg opp og gå smått rundt bord ol. Så satt jeg sete ned slit at beina berørte gulvet Anonymous poster hash: 61a48...47c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #10 Skrevet 10. august 2014 Slik hysteri bestandig. Alt er greit , så lenge det brukes med måte . Sitter barnet der fordi man trenger en lettvint barnevakt er det ikke greit , og for lenge av gangen er heller ikke anbefalt . Men er det fordi barnet syns det er morsomt , så er det vel ingen forskning som sier det er skadelig for små stunder ? Den skulle jeg isåfall likt å sett ! Så lenge barnet kan sitte så kjør på Vi hadde en til våre barn der jeg kunne sette sete opp sånn at føttene ikke rørte bakken, og da var leken på den høydepunktet, når barnet hadde begynt å reise seg opp og gå smått rundt bord ol. Så satt jeg sete ned slit at beina berørte gulvet Anonymous poster hash: 61a48...47c Litt kokain er greit, men ikke mye? Anonymous poster hash: 06961...3af
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #11 Skrevet 10. august 2014 Tja små lærte seg hvertfall at beina er til å for å brukes,etter han brukte den Anonymous poster hash: d87db...844
Fullrulle86 Skrevet 10. august 2014 #12 Skrevet 10. august 2014 Slik hysteri bestandig. Alt er greit , så lenge det brukes med måte . Sitter barnet der fordi man trenger en lettvint barnevakt er det ikke greit , og for lenge av gangen er heller ikke anbefalt . Men er det fordi barnet syns det er morsomt , så er det vel ingen forskning som sier det er skadelig for små stunder ? Den skulle jeg isåfall likt å sett ! Så lenge barnet kan sitte så kjør på Vi hadde en til våre barn der jeg kunne sette sete opp sånn at føttene ikke rørte bakken, og da var leken på den høydepunktet, når barnet hadde begynt å reise seg opp og gå smått rundt bord ol. Så satt jeg sete ned slit at beina berørte gulvet Anonymous poster hash: 61a48...47c Litt kokain er greit, men ikke mye? Anonymous poster hash: 06961...3af Dagens! Fantastisk sammenligning!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #13 Skrevet 10. august 2014 Slik hysteri bestandig. Alt er greit , så lenge det brukes med måte . Sitter barnet der fordi man trenger en lettvint barnevakt er det ikke greit , og for lenge av gangen er heller ikke anbefalt . Men er det fordi barnet syns det er morsomt , så er det vel ingen forskning som sier det er skadelig for små stunder ? Den skulle jeg isåfall likt å sett ! Så lenge barnet kan sitte så kjør på Vi hadde en til våre barn der jeg kunne sette sete opp sånn at føttene ikke rørte bakken, og da var leken på den høydepunktet, når barnet hadde begynt å reise seg opp og gå smått rundt bord ol. Så satt jeg sete ned slit at beina berørte gulvet Anonymous poster hash: 61a48...47c Litt kokain er greit, men ikke mye? Anonymous poster hash: 06961...3af Ja for all del , kjør på ! jeg skal ihvertfall ikke stoppe deg Anonymous poster hash: 61a48...47c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #14 Skrevet 10. august 2014 Den var gull verdt hos oss. Arvet den, hadde ikke kjøpt selv. Men når vi spiste middag, var det genialt å sette ungen i den. For å spise middag ved stuebordet var så spennende. Hadde en unge som ikke spiste, så denne ved stuebordet ble bra. Ellers ble den bare brukt når jeg måtte ha litt kontroll på ungen når jeg skulle gjøre noe. Ingen av ungene brukte den så mye at de skjønte at de kom seg mye rundt. Anonymous poster hash: 33969...442
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #15 Skrevet 10. august 2014 Slik hysteri bestandig. Alt er greit , så lenge det brukes med måte . Sitter barnet der fordi man trenger en lettvint barnevakt er det ikke greit , og for lenge av gangen er heller ikke anbefalt . Men er det fordi barnet syns det er morsomt , så er det vel ingen forskning som sier det er skadelig for små stunder ? Den skulle jeg isåfall likt å sett ! Så lenge barnet kan sitte så kjør på Vi hadde en til våre barn der jeg kunne sette sete opp sånn at føttene ikke rørte bakken, og da var leken på den høydepunktet, når barnet hadde begynt å reise seg opp og gå smått rundt bord ol. Så satt jeg sete ned slit at beina berørte gulvet Anonymous poster hash: 61a48...47c Det er da ikke fordi det er skadelig for barnet at man ikke anbefaler slike leketøy, i alle fall ikke i følge fysioterapeuten på min helsestasjon. Det er fordi når det er så morsomt og lett å bevege seg bortover med en slik gåstol, så KAN det ødelegge for barnets motivasjon til gåtrening på egen hånd og dermed sinke progresjonen... Anonymous poster hash: 93d1a...669
Elsker livet Skrevet 10. august 2014 #16 Skrevet 10. august 2014 Det ser veldig gøy ut, og setter man barnet i den kan man kanskje få gjort noe med to armer fri. Ellers veier vel det negative sterkere enn det positive.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #17 Skrevet 10. august 2014 Nei, for det første kan de skade ryggen pga de ikke er sterk nok til og bruke bena når de er så små og en annen ting er at de kan få skeive ben og gå på tåå når de blir eldre, hadde ALDRI i livet uansatt ungene mine.. viktig de tar steg for steg selv og ikke blir stresset med Anonymous poster hash: 9c025...aba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå