vikkinikki Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Jeg har nå fått et ganske så irriterende problem... Jeg har vært på ferie, og siden jeg skulle dit hoppet jeg over mensen. Det gikk helt fint, men nå er det rot i syklusen, tror jeg. Jeg hadde to piller igjen på brettet før jeg skylle begynne å ta sukkerpillene, så neste lørdag skulle jeg hatt mensen. Men nå har jeg blødd sånn smått helt siden torsdagen. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, så jeg bare startet rett på nytt brett idag, og "hopper" over mensen igjen. Går på loette 28, og har gått på de i 4 mnd nå. Setter så stor pris på litt hjelp !
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Skal du hoppe over mensen med loette så tar du kunn de rosa og begynner rett på nytt brett i stedet for å ta de hvite. Høres ut som du har gjort feil. Anonymous poster hash: 87150...4f0
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Jeg har nå fått et ganske så irriterende problem... Jeg har vært på ferie, og siden jeg skulle dit hoppet jeg over mensen. Det gikk helt fint, men nå er det rot i syklusen, tror jeg. Jeg hadde to piller igjen på brettet før jeg skylle begynne å ta sukkerpillene, så neste lørdag skulle jeg hatt mensen. Men nå har jeg blødd sånn smått helt siden torsdagen. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, så jeg bare startet rett på nytt brett idag, og "hopper" over mensen igjen. Går på loette 28, og har gått på de i 4 mnd nå. Setter så stor pris på litt hjelp ! Helt vanlig bivirkning. Det er ikke nødvendigvis problemfritt å klusse med blødningene. Anonymous poster hash: 1f95a...82c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå