Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Klarer ikke bestemme om jenta mi på over året skal ha lang eller kort lugg. Kort lugg er søtt, men ett lite helvete å vedlikeholde. Lang lugg er enkelt å få bort fra ansiktet, og trenger ikke så mye vedlikehold. Men ikke like søtt synes jeg. Ikke før de er "store" småbarn. Nå er luggen såpass lang at jeg må ta ett valg. Har døtrene deres lang eller kort lugg? Hvordan klarer man å klippe luggen raskt og effektivt uten å nesten stikke ut øynene på barnet? (Satt veldig på spissen altså) Anonymous poster hash: e60d8...0e4
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Datteren min har lang lugg, men etterhvert som de vokser vokser det også frem mye mer hår helt forran i hårfestet, så min på 4,5 har nesten en liten tynn lugg med nytt hår nå.. og den er skikkelig irriterende i øynene hennes.. Anonymous poster hash: f0e26...753
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Nå har jeg gutt, men er det forskjell på å holde luggen kort hos gutter og jenter? Synes ikke det er så vanskelig, gjør det hos frisøren. Anonymous poster hash: dd29b...555
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Nå har jeg gutt, men er det forskjell på å holde luggen kort hos gutter og jenter? Synes ikke det er så vanskelig, gjør det hos frisøren. Anonymous poster hash: dd29b...555 Har en gutt, og der klipper jeg med maskin. Og luggen er kortere liksom. Jenteluggen er på en måte lang. Frisør er jo det enkleste sånn sett. Men enn så lenge er ikke det noe jeg prioriterer å bruke penger på😜 Anonymous poster hash: e60d8...0e4
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #5 Skrevet 10. august 2014 Er en liten jente i bhg som har helt firkantet klipp. Rett ogver lugg og bolle på sidene...ser helt for jævlig ut. Synes småjentene er finest litt naturlig, men hver sin smak. Anonymous poster hash: 3d59f...a51
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #6 Skrevet 10. august 2014 Jeg klippet luggen på jenta mi da hun var rundt 10 mnd, og den begynte å stikke henne i øynene. Ble mildt sagt ikke bra, og etter det har hun hatt lang lugg. :-) Frisør er ikke noe jeg synes det verdt å bruke penger på før hun minst går på stor avdeling i barnehagen. Ikke så farlig om håret ikke er heelt vannrett, men pannelugg bør virkelig være vannrett synes jeg. Og det har jeg ikke kompetanse til! :-) Anonymous poster hash: b84a8...e1d
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #7 Skrevet 10. august 2014 Min datter på 4 år har langt hår ned til rumpa men kort pannelugg. Synes det er enklest. Hun bruker mye hårspenner i luggen Anonymous poster hash: 9d9c7...303
Appelsinpiken Skrevet 10. august 2014 #8 Skrevet 10. august 2014 (endret) Vi går for lang lugg på vår 2 åring, syns det er finest. Endret 10. august 2014 av Appelsinpiken
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #9 Skrevet 10. august 2014 Da gikk jeg for lugg. Klipte den litt opp sånn at den blir litt luftig. Pluss at den følger ansiktet ned på sidene. Så plutselig mye eldre ut!😮 Men heldigvis lang nok til å sette den opp i spenner. Likte at det ikke ble for hardt liksom. Sånn som jeg synes rett over lugg kan virke. Men det hjelper sikkert på at hun har korketrekkere ellers i håret. Men ser jo at smaken er som baken. Som den burde være. Har jo muligheten til å la den gro om vi skulle ønske det også. Anonymous poster hash: e60d8...0e4
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #10 Skrevet 10. august 2014 Da gikk jeg for lugg. Klipte den litt opp sånn at den blir litt luftig. Pluss at den følger ansiktet ned på sidene. Så plutselig mye eldre ut!😮 Men heldigvis lang nok til å sette den opp i spenner. Likte at det ikke ble for hardt liksom. Sånn som jeg synes rett over lugg kan virke. Men det hjelper sikkert på at hun har korketrekkere ellers i håret. Men ser jo at smaken er som baken. Som den burde være. Har jo muligheten til å la den gro om vi skulle ønske det også. Anonymous poster hash: e60d8...0e4 Hi Anonymous poster hash: e60d8...0e4
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #11 Skrevet 10. august 2014 Lang lugg Anonymous poster hash: 8421f...873
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #12 Skrevet 10. august 2014 Lang lugg.. 2 1/2 år Anonymous poster hash: d2c94...365
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #13 Skrevet 10. august 2014 Luggen på jenta her er lang, omtrent like lang som resten av håret, det vil si nesten ned til rompa. Skal håret ellers få vokse seg langt, så bør også luggen være lang, syns jeg. Anonymous poster hash: 897b0...c0d
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #14 Skrevet 10. august 2014 Vår har ikke klippet lugg for synes det er enklere med spenne ol. Men det må hun ha for å holde den borte. Hun spør heldigvis etter det selv nå Anonymous poster hash: 492ab...db4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå