Gå til innhold

Slepp ungane fri

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Ungane er blitt premissgjevarane i samfunnet: Foreldre og føresette er reduserte til statistar, sekretærar og organisatorar for eigne born. Kvifor er det slik?"

http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/Slepp-ungane-fri-7661962.html#.U-c7tBb4RTZ

Fantstisk bra artikkel! Foreldre burde absolutt være litt mere stille og ta livet mer med ro. Man trenger ikke styre og kave hele tiden.

Jeg skal iallfall ta meg i nakken og tenker litt mere over hvordan jeg styrer tiden og lyden.

God søndag :)

Anonymous poster hash: 21cd1...49e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for meningsfull artikkel 😊

Anonymous poster hash: acd91...d3c

Skrevet

Huff. Orker ikke lese. Forferdelig språk. Forstår ikke at de må skrive slik i en riksdekkende avis.

Anonymous poster hash: e46de...955

Skrevet

Huff. Orker ikke lese. Forferdelig språk. Forstår ikke at de må skrive slik i en riksdekkende avis.

Fordi den er riksdekkende vel. Og i dette riket har vi mer enn to skriftspråk. Men for all del. La være å lese. La gjerne være å svare i tråder også, om det der var alt du kunne komme opp med...

Anonymous poster hash: b4e34...50c

Skrevet

Jeg er glad for at jeg ikke kjenner meg igjen i artikkelen.

Skrevet

Fordi den er riksdekkende vel. Og i dette riket har vi mer enn to skriftspråk. Men for all del. La være å lese. La gjerne være å svare i tråder også, om det der var alt du kunne komme opp med...

Anonymous poster hash: b4e34...50c

Hvorfor er DU så sur da?

Forøvrig du holder deg jo ikke til temaet i tråden selv. Andre regler for deg? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...