Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 "Ungane er blitt premissgjevarane i samfunnet: Foreldre og føresette er reduserte til statistar, sekretærar og organisatorar for eigne born. Kvifor er det slik?" http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/Slepp-ungane-fri-7661962.html#.U-c7tBb4RTZ Fantstisk bra artikkel! Foreldre burde absolutt være litt mere stille og ta livet mer med ro. Man trenger ikke styre og kave hele tiden. Jeg skal iallfall ta meg i nakken og tenker litt mere over hvordan jeg styrer tiden og lyden. God søndag Anonymous poster hash: 21cd1...49e
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Takk for meningsfull artikkel 😊 Anonymous poster hash: acd91...d3c
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Huff. Orker ikke lese. Forferdelig språk. Forstår ikke at de må skrive slik i en riksdekkende avis. Anonymous poster hash: e46de...955
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Huff. Orker ikke lese. Forferdelig språk. Forstår ikke at de må skrive slik i en riksdekkende avis. Anonymous poster hash: e46de...955 Fordi den er riksdekkende vel. Og i dette riket har vi mer enn to skriftspråk. Men for all del. La være å lese. La gjerne være å svare i tråder også, om det der var alt du kunne komme opp med... Anonymous poster hash: b4e34...50c
*Miss Marple* Skrevet 10. august 2014 #5 Skrevet 10. august 2014 Jeg er glad for at jeg ikke kjenner meg igjen i artikkelen.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #6 Skrevet 10. august 2014 Huff. Orker ikke lese. Forferdelig språk. Forstår ikke at de må skrive slik i en riksdekkende avis. Anonymous poster hash: e46de...955 Fordi den er riksdekkende vel. Og i dette riket har vi mer enn to skriftspråk. Men for all del. La være å lese. La gjerne være å svare i tråder også, om det der var alt du kunne komme opp med... Anonymous poster hash: b4e34...50c Hvorfor er DU så sur da? Forøvrig du holder deg jo ikke til temaet i tråden selv. Andre regler for deg? Anonymous poster hash: e46de...955
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå