Gå til innhold

Nå er det slutt


Anbefalte innlegg

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Tiden har kommet - det er slutt.. Slutt på permisjonen med minsten :)

Imorgen er det full jobb og barnehagen som gjelder.

 

Og det beste er at ungen trives så utrolig godt:) Vi hadde tilvenning i forrige uke og fra vi kom inn så virket det som det var noe som falt på plass; så nysgjerrig på de andre barna, lekene - alt de gjør. Ikke en gang har jeg hørt gråt, merket ikke at jeg gikk, reagerte ikke når jeg sa hade. Så det lover jo veldig bra:)

 

Og jeg kan igjen spise maten min i fred, drikke varm drikke, bruke hodet på jobbesaker og få tilfredsstilt noen av mine behov!

 

Vinn vinn all over - det er elsk det!

Videoannonse
Annonse
Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Åh, så bra at tilvenningen gikk så bra!😃

Lykke til på jobb i dag, håper du får en fin velkomst 😃

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Det har vært en dag fylt av klemmer og veldig gode samtaler! Nå hjem til beste gjengen - vinn vinn all over 😄😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...