Gjest Helle_Høygir Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Tiden har kommet - det er slutt.. Slutt på permisjonen med minsten Imorgen er det full jobb og barnehagen som gjelder. Og det beste er at ungen trives så utrolig godt:) Vi hadde tilvenning i forrige uke og fra vi kom inn så virket det som det var noe som falt på plass; så nysgjerrig på de andre barna, lekene - alt de gjør. Ikke en gang har jeg hørt gråt, merket ikke at jeg gikk, reagerte ikke når jeg sa hade. Så det lover jo veldig bra:) Og jeg kan igjen spise maten min i fred, drikke varm drikke, bruke hodet på jobbesaker og få tilfredsstilt noen av mine behov! Vinn vinn all over - det er elsk det!
Gjest Jigglewiggle Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Åh, så bra at tilvenningen gikk så bra!😃 Lykke til på jobb i dag, håper du får en fin velkomst 😃
Gjest Helle_Høygir Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Det har vært en dag fylt av klemmer og veldig gode samtaler! Nå hjem til beste gjengen - vinn vinn all over 😄😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå