Gå til innhold

Graves - autoimmunsykdom. Erfaringer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg fikk påvist Graves for ca 1 år siden. Hadde vel nesten alle symptomer som man kunne ha ved Graves. Jeg begynte med neomercazol og etterhvert også levaxin.

Nå føler jeg meg helt fin. Ingen plager.

Jeg er veldig interessert i å høre om noen andre har erfaring med denne sykdommen og om noen har klart å "holde den under sjakk". Jeg har ikke foradret noe på kostholdet, og jeg lever som før....

 

Håper noen kan fortelle meg om deres erfaringer. Vil gjerne vite mest mulig om denne sykdommen.

 

:)



Anonymous poster hash: a789e...bbf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan si noe om dette?



Anonymous poster hash: a789e...bbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...