Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Hei. Jeg fikk påvist Graves for ca 1 år siden. Hadde vel nesten alle symptomer som man kunne ha ved Graves. Jeg begynte med neomercazol og etterhvert også levaxin. Nå føler jeg meg helt fin. Ingen plager. Jeg er veldig interessert i å høre om noen andre har erfaring med denne sykdommen og om noen har klart å "holde den under sjakk". Jeg har ikke foradret noe på kostholdet, og jeg lever som før.... Håper noen kan fortelle meg om deres erfaringer. Vil gjerne vite mest mulig om denne sykdommen. Anonymous poster hash: a789e...bbf
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Ingen som kan si noe om dette? Anonymous poster hash: a789e...bbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå