Gå til innhold

Gravid med hormonspiral?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er skjelden. Vet også at en del symptomer ved graviditet og ved hormonspiral er ganske like. Og nå har jeg selvfølgelig også noen av disse symptomene. Jeg føler meg ikke gravid, da. Vet at en bare får bekreftet ved å ta test, men dyrt å teste hele tiden. At mensen uteblir er jo vanligvis et greit tegn. Men har ikke ordentlig mens med spiral, og nå ingen småblødninger heller-ikke noe å gå ut i fra! Har noen erfaringer med hvordan en da skjønner om det er det ene eller det andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har en venninne som har blitt gravid med spiral og en kollega som har blitt gravid med spiral 2 ganger... så det er jo mulig, men nå er jeg usikker på om det var hormonspiral...

 

det er jo ikke noe gøy å gå å lure hele tiden heller, den eneste måten å vite det på er jo å ta en test da, selvom det er dyrt...

Skrevet

Ja, må teste. Bare håpet det var noen symptomer en kunne lytte til. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...