gulda Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Vet det er skjelden. Vet også at en del symptomer ved graviditet og ved hormonspiral er ganske like. Og nå har jeg selvfølgelig også noen av disse symptomene. Jeg føler meg ikke gravid, da. Vet at en bare får bekreftet ved å ta test, men dyrt å teste hele tiden. At mensen uteblir er jo vanligvis et greit tegn. Men har ikke ordentlig mens med spiral, og nå ingen småblødninger heller-ikke noe å gå ut i fra! Har noen erfaringer med hvordan en da skjønner om det er det ene eller det andre?
MarteMorTil3 Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 har en venninne som har blitt gravid med spiral og en kollega som har blitt gravid med spiral 2 ganger... så det er jo mulig, men nå er jeg usikker på om det var hormonspiral... det er jo ikke noe gøy å gå å lure hele tiden heller, den eneste måten å vite det på er jo å ta en test da, selvom det er dyrt...
gulda Skrevet 11. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2014 Ja, må teste. Bare håpet det var noen symptomer en kunne lytte til. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå