Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #1 Skrevet 10. august 2014 Hun våkner alltid etter nøyaktig 30 min etter den første luren. Dette ødelegger hele dagen fordi hun er trøtt og trenger å sove lengre. Ender med at jeg må gå å bære på henne hele dagen fordi hun er sutrete. Hun sover ikke i vogn mens den er u bevegelse. Hva kan vi gjøre for å få ho til å sove lengre? Hun er 6 mnd Anonymous poster hash: e05c8...16f
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #2 Skrevet 10. august 2014 Gratulerer, du har fått en "30 minutters baby"... Har selv hatt to sånne, og vet hvor slitsomt det er! Først vil jeg bare si: ikke mist håpet, etter et beintøft første år med begge har jeg nå to sovedyr som andre foreldre kan misunne meg! Jeg har dessverre ingen mirakelkur å foreslå. Jeg har forstått det sånn at det er et søvnfase problem. Ca hvert 30 min går man inn i en fase med lettere søvn, hvor da noen barn våkner og klarer ikke selv å sovne igjen. Jeg prøvde å være i forkant, begynne å trille igjen etter 25 min før de våknet for å prøve å hindre oppvåkningen. Fant også ut at å sove med feks motordur, støvsugerlyd og likn hjalp. Der finnes visst cder man kan kjøpe med slike lyder babyer sover godt til? Mitt beste tips er likevel: Få deg litt hjelp og avlastning! Har du noen som kan trille litt tur for deg? Dette er vanvittig slitsomt, men det går seg til! Lykke til! Anonymous poster hash: c2d9d...85e
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #3 Skrevet 10. august 2014 Bæretøy er gull verdt! Knyt henne på deg i et deilig sjal, så kan hun sove på deg mens du har armene fri til å gjøre andre ting. Anonymous poster hash: 4a260...056
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #4 Skrevet 10. august 2014 Har også hatt 2 "30-minutters-babyer! Så du er ikke alene. Minste er nå 7 mnd og har endelig begynt å sove lenger på lur nr 1, den er nå på 1 tine og 15 min ca. Ellers er det 2 lurer til på nøyaktig 30 min ja! På det verste sov hun kun 3x30 min på 12-13 timer våkentid:-/ Håpet nå er at hun snart sover lenger om morgenen (våkner nå 0530) slik at hun kan klare seg med 2 lurer og da at lur Nr 2 gradvis blir lenger kanskje.. Men ja slitsomt, man får ikke gjort så mye! Her heller sov ingen av ungene hvis vogna var i bevegelse:-/ Anonymous poster hash: 8b4ed...26a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå