Gå til innhold

Huff nå er mannen ute

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det har i de 15 årene vi har kjent hverandre aldri brydd meg videre, men vi har flytta. Til hans hjemplass. Et sted med ørten alenemødre uten penger. Min manns fordeler anser jeg nå å være min største "fiende". Han er jo attraktiv som søren på dette "markedet" her. Ikke en gang på fotballkamper med barna etc holder disse damene seg unna han. Da kan jeg le av det hele, men nå kjenner jeg at jeg ikke helt trives med situasjonen. Bakdelen med å ha flyttet på landet med mange bondetamper av noen mannfolk, da fremstår jo min som reneste gullfangsten :P Æsj, hvordan forholder dere dere til kvinnfolk som legger seg litt etter mannen deres? Og mannen når du vet han blir utsatt for tilbud?

Anonymous poster hash: 8ee40...0f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg senser en liten ovenfra-og-ned-holdning fra deg, HI :P

Jeg er alenemor, men jeg flørter bare med menn som flørter med meg først. Så om du ser meg flørte med mannen din så bør du ta ham litt i nakken :fnise:

Anonymous poster hash: 642c6...6d4
Gjest Pusikatt
Skrevet

Jeg tror det første du må gjøre, er å tenke over hvorfor du er så usikker på deg selv, at disse damene gjør deg skeptisk til mannen din.

Er det noen grunn til at han skulle falle for fristelsen? Har dere det bra i forholdet?

Skrevet

Jeg senser en liten ovenfra-og-ned-holdning fra deg, HI :P Jeg er alenemor, men jeg flørter bare med menn som flørter med meg først. Så om du ser meg flørte med mannen din så bør du ta ham litt i nakken :fnise:Anonymous poster hash: 642c6...6d4

Ja seriøst! Der jeg kommer fra er det slik du beskriver, men HER! Her er det virkelig annerledes. Jeg trodde ikke det var mulig :( Kanskje du bør utvide horisonten noen :) Hi

Skrevet

Jeg tror det første du må gjøre, er å tenke over hvorfor du er så usikker på deg selv, at disse damene gjør deg skeptisk til mannen din.

Er det noen grunn til at han skulle falle for fristelsen? Har dere det bra i forholdet?

Vi har det bra, men jeg er syk. Har vært det lenge og er nok ikke lengre så mye moro å være med. Det er mitt problem! Man blir ikke høy i hatten av å være ute av arbeidslivet en stund. Hi

Gjest Pusikatt
Skrevet

Vi har det bra, men jeg er syk. Har vært det lenge og er nok ikke lengre så mye moro å være med. Det er mitt problem! Man blir ikke høy i hatten av å være ute av arbeidslivet en stund. HiAnonymous poster hash: 8ee40...0f9

Nei, ser den.

Men du må ikke se så mørkt på det. Er han av den typen som du ser for deg kan finne på å være utro?

Kanskje du bare ikke kjenner helt kulturen og sjargongen på det nye stedet. Kanskje ER de bare mer frampå og flørtende, uten at det betyr noe.

Det er DEG han kommer hjem til :-)

Skrevet

Vi har det bra, men jeg er syk. Har vært det lenge og er nok ikke lengre så mye moro å være med. Det er mitt problem! Man blir ikke høy i hatten av å være ute av arbeidslivet en stund. HiAnonymous poster hash: 8ee40...0f9

Nei, ser den.

Men du må ikke se så mørkt på det. Er han av den typen som du ser for deg kan finne på å være utro?

Kanskje du bare ikke kjenner helt kulturen og sjargongen på det nye stedet. Kanskje ER de bare mer frampå og flørtende, uten at det betyr noe.

Det er DEG han kommer hjem til :-)

Ja, du har et poeng der :) Nei, han er vel ikke typen til det, men hvem tror vel det om sin kjære? ;) Hi

Skrevet

Poenget til Hi er vel at han på hjemplassen ikke bare treffer desperate alenemødre,men også gamle flammer,tidligere bekjentskap, damer han har ligget med og jenter han har hatt følelser for.. Som kommer til å synes han fortsatt er like kjekk og attraktivt,med kone eller ei.. Menn elsker slik oppmerksomhet! Så jeg skjønner godt at hun er bekymret!

Anonymous poster hash: 68033...68e

Skrevet

Poenget til Hi er vel at han på hjemplassen ikke bare treffer desperate alenemødre,men også gamle flammer,tidligere bekjentskap, damer han har ligget med og jenter han har hatt følelser for.. Som kommer til å synes han fortsatt er like kjekk og attraktivt,med kone eller ei.. Menn elsker slik oppmerksomhet! Så jeg skjønner godt at hun er bekymret!

Anonymous poster hash: 68033...68e

Tenkte det med en gang jeg også, at det nok var annet enn bare alenemødrene som bekymret henne.

Jeg er enig med deg!

Skrevet

Vi har det bra, men jeg er syk. Har vært det lenge og er nok ikke lengre så mye moro å være med. Det er mitt problem! Man blir ikke høy i hatten av å være ute av arbeidslivet en stund. Hi

Nei den ser jeg. Skjønner jo at det er spennende for ham med spreke sporty og morsomme flørtete damer hvis kona hans er en sutrete og syk ikke-morsom dame.

Jeg skjønner at det ikke er din skyld, men du må nok skjerpe deg litt og prøve å anstrenge deg hvis du skal beholde ham.

Slemt kanskje, men det handler også litt om å la den som er frisk få lov til å være frisk. Og ikke dra ham ned i din syke verden.

Anonymous poster hash: 8a4f0...0df

Skrevet

Nei den ser jeg. Skjønner jo at det er spennende for ham med spreke sporty og morsomme flørtete damer hvis kona hans er en sutrete og syk ikke-morsom dame.

Jeg skjønner at det ikke er din skyld, men du må nok skjerpe deg litt og prøve å anstrenge deg hvis du skal beholde ham.

Slemt kanskje, men det handler også litt om å la den som er frisk få lov til å være frisk. Og ikke dra ham ned i din syke verden. Anonymous poster hash: 8a4f0...0df

Takk for "koselig" svar. Nå er jeg tydelig velsignet med en mann som er like kjedelig som meg. Han kom hjem kl 1 og klaget på de "morsomme" drita fulle kvinnfolkene.... Utover det ser jeg ganske nøytralt på det å miste han. Han kan gå akkurat når han vil fordi jeg ikke vil plage han med å være gift med ei som er uhelbredelig syk. Det er en helt ærlig sak! MEN det jeg ikke ønsker på dette lille stedet her er å ha en mann som driter seg ut på fest. Det er med ikke bare tanke på meg, men også på han selv og ikke for å snakke om for våre barn! Sikkert uforstående for mange, men jeg vet hvor mye vanskeligere brudd kan bli om man involverer flere folk enn høyst nødvendig! I min verden er det klokt å rydde opp i forhold man er i før man går videre! Hi

Skrevet

Tenk på at med disse damene følger det flere barn. Kanskje ikke så fristende å oppdra og betale for andres barn :-)

Anonymous poster hash: 963ee...03c

Skrevet

Slemt kanskje, men det handler også litt om å la den som er frisk få lov til å være frisk. Og ikke dra ham ned i din syke verden.

Anonymous poster hash: 8a4f0...0df

Ha ha tommel opp og dobbelt-like for tidenes kjipeste og mest irrelevante innlegg! Du er virkelig ikke kompis å ha med i krigen. Men takk for at du fikk meg i så godt humør, ingenting er som en skikkelig ekte surpomp :-D

Skrevet

Slemt kanskje, men det handler også litt om å la den som er frisk få lov til å være frisk. Og ikke dra ham ned i din syke verden. Anonymous poster hash: 8a4f0...0df

Takk for "koselig" svar. Nå er jeg tydelig velsignet med en mann som er like kjedelig som meg. Han kom hjem kl 1 og klaget på de "morsomme" drita fulle kvinnfolkene.... Utover det ser jeg ganske nøytralt på det å miste han. Han kan gå akkurat når han vil fordi jeg ikke vil plage han med å være gift med ei som er uhelbredelig syk. Det er en helt ærlig sak! MEN det jeg ikke ønsker på dette lille stedet her er å ha en mann som driter seg ut på fest. Det er med ikke bare tanke på meg, men også på han selv og ikke for å snakke om for våre barn! Sikkert uforstående for mange, men jeg vet hvor mye vanskeligere brudd kan bli om man involverer flere folk enn høyst nødvendig! I min verden er det klokt å rydde opp i forhold man er i før man går videre! Hi

Var han eneste mann på denne festen eller? Og hva gjorde kvinnene på festen som var så galt at mannen din følte at han måtte klage på det?

Anonymous poster hash: 3542e...428

Skrevet

Takk for "koselig" svar. Nå er jeg tydelig velsignet med en mann som er like kjedelig som meg. Han kom hjem kl 1 og klaget på de "morsomme" drita fulle kvinnfolkene.... Utover det ser jeg ganske nøytralt på det å miste han. Han kan gå akkurat når han vil fordi jeg ikke vil plage han med å være gift med ei som er uhelbredelig syk. Det er en helt ærlig sak! MEN det jeg ikke ønsker på dette lille stedet her er å ha en mann som driter seg ut på fest. Det er med ikke bare tanke på meg, men også på han selv og ikke for å snakke om for våre barn! Sikkert uforstående for mange, men jeg vet hvor mye vanskeligere brudd kan bli om man involverer flere folk enn høyst nødvendig! I min verden er det klokt å rydde opp i forhold man er i før man går videre! HiAnonymous poster hash: 8ee40...0f9
Var han eneste mann på denne festen eller? Og hva gjorde kvinnene på festen som var så galt at mannen din følte at han måtte klage på det?Anonymous poster hash: 3542e...428

Du kan ikkje gjøre noe til og fra. Skjer det så skjer det. Men la han få leve livet ikkje begynn og sette kjepper i hjula da blir det fort det du tenker. Han kan vere tro mot deg sjølv om han har det morro.

Anonymous poster hash: c7504...140

Skrevet

Haha, dette er det dummeste jeg har lest på lenge! Klage over noe som ikke er relevant. Skjære alle alenemødre som bor der over en kam. Legge sin egen usikkerhet over på andre på en ufordragelig måte, "det er ikke meg, det er deg". Du kommer til å få det vanskelig hvis du skal gå å skule på alle som snakker med mannen din.

Det du kan gjøre er å stole på mannen din, og skulle han finne en annen så er det han som tar det valget. Han høres ut som en grei fyr, så ville ikke bekymret meg så veldig.

Anonymous poster hash: 16e77...085

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...