Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 På bakgrunn av all hets mot uføre her om dagen: Unnskyld alle sammen fordi jeg fikk svineinfulensa mens jeg gikk gravid. Unnskyld for at jeg overlevde infulensaen. Unnskyld for at jeg etter påfølgende fødsel aldri ble helt meg selv igjen. Unnskyld til mine nærmeste som har måttet se meg i kramper, mens jeg tisser meg ut, kaster opp og er sengeliggende i månedsvis. Unnskyld arbeidsgiver for at jeg har prøvd og feilet en mange ganger fordi jeg ønsker å jobbe Unnskyld mannen min fordi jeg aldri blir den samme og det livet vi ville ha ikke blir noe av Unnskyld barna mine for å ikke strekke til Unnskyld alle sammen -jeg fikk me! Jeg ba ikke om denne utredningen, men fikk den ganske raskt ved Me senteret etter Canada kriteriene. Så hva gjør man så når man står der og får diagnosen? Det eneste tilbudet det offentlige har gitt meg er et me kurs og aap. Me kurset går kort fortalt ut på å lære seg å hvile mer. Eksperter jeg har vært i kontakt med (forskere, ansatte og leger ved ME senteret, samt Me foreningen) fraråder alt annet enn tilstrekkelig hvile, ellers kan man bli pleietrengende. "Alle andre" jeg snakker med peker på latskap, man får komme seg mer ut, begynne å trene, få seg en hobby, jobbe mer.... Unnskyld, men hvem hadde du hørt på? Unnskyld igjen for at denne dritten rammet meg. Unnskyld for at det tydelig irriterer langt flere rundt meg enn hva jeg var klar over... Bare tenk dere hva min mann og barn må slite med! Takk! (og til de som ikke helt forsto innlegget...., det er kun ment som et forsøk på å prøve få folk til å forstå, selv om det vel er nytteløst og bortkastet energi Anonymous poster hash: 8886d...771
Katteskinnet Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Klem til deg. Alle oppegående mennesker forstår at uføre ikke velger dette selv. Hev deg over det. De beviser bare hvor verdiløse de selv er.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #5 Skrevet 10. august 2014 Hater unnskyld meg mennesker. Se på meg, jeg lider i stillhet. Jeg er en martyr, en helt. Se på meg, stakkars meg. Idiotisk. Hvorfor skal du gå rundt og tro du er mindre verdt?(unnskyld meg, du beklager at du lever) Hvis folk behandler deg dårlig så er det fordi du selv tillater det. Slutt å unnskylde deg og fortell om dine sykdommer. Konsentrere deg om deg selv. Anonymous poster hash: 59e10...a79
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #6 Skrevet 10. august 2014 Stor klem til deg, HI.... Anonymous poster hash: cd8a8...aef
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #7 Skrevet 10. august 2014 De som kritiserer uføre er noen idioter, de vet ikke hva de snakker om, de vet ingenting om LIVET. Dette gjelder og de som kritiserer uføre i sitt stille sinn. De som tenker stygge tanker. De har misforstått alt! De vil selvfølgelig ikke innrømme det, men alle som har levd litt skjønner at det er slik det er. Og det beste er å ignorere dem. Anonymous poster hash: 6ec2c...6cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå