Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Hei. Flytter fra Askøy til Åsane ila høsten. Vi er ikke så kjent men ønsker å bo på flaktveit, Salhus, morvik eller ulset. Noen som har positive og negative ting om disse stedene?? Anonymous poster hash: 0cf02...50f
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Niks, ikke no positivt å si om Bergen nord! Anonymous poster hash: 23516...59b
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 Ikke?? Anonymous poster hash: 0cf02...50f
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 Det er den største bydelen. De stedene du nevner dekker jo mesteparten av Åsane. Er det noe spesiellgrunn til at du avgrenser der? De er jo temmelig ulike. Har aldri bodd i Åsane selv, men kjenner mange og har jobbet i Åsane i flere år. En kollega som bor på Flaktveit, kommer opprinnelig fra annen norsk by, får ikke rost stedet nok. Min tante som bor i Morvik er også veldig fornøyd. Salhus kjenner jeg minst til, det er fint der, men ekstremt med trafikk nå med veisrbeidet. Biblioteket i Åsane er veldig bra, det samme med kulturkontoret :-) Anonymous poster hash: 00ab5...cfa
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #5 Skrevet 9. august 2014 Begrenser det fordi jeg har bekjente de ulike stedene jeg nevner, og det hadde vært kjekt å flytte et sted med bekjente. De er temmelig inhabil for alle skryter selvsagt av sitt sted.,, Anonymous poster hash: 0cf02...50f
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 Morvik synes jeg er en fin plass..
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #7 Skrevet 9. august 2014 Jeg bor på Flaktveit og er veldig fornøyd med stedet. Her blir jeg boende. :-) Anonymous poster hash: fba4b...a5f
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #8 Skrevet 9. august 2014 Jeg tror nok de fleste stedene i Åsane er ok for barn. Jeg hører veldig lite negativt. Anonymous poster hash: fba4b...a5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå