Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Har prøvd å bli gravid. Jeg har hatt veldig mye typiske graviditetssymptomer de siste par ukene. Tror ikke det finnes et symptom jeg ikke har hatt de to ukene her. Har virkelig kjent meg gravid. Skulle hatt mensen til nå, men ingen tegn etter den. Har testet, viste skyggestrek i går, men så helt negativ igjen i dag. Burde slått ut på test til nå hvis jeg var gravid med normalt svangerskap, antar en eggløsning for ca 2,5-3 uker siden. Men i kveld har jeg kjent et press på ene siden ved underlivet, nesten så langt bort som hoftebeinet men lengre ned, vil gjette at det er ca der egglederne sitter. Ikke smertefullt, men ubehagelig, som en luftboble som presser og trykker, men ikke sprekker. Tenker selvsagt at det er noe der, men noe er galt. Tenker om det være et foster i eggstokk feks. Tenker at det sikkert er å bare se det an, men jeg aner virkelig ikke om det er noe å bekymre seg for eller ikke? Anonymous poster hash: 41d74...9bf
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Det kan jo selvfølgelig være det, men hvis du skulle hatt mens nå, er det sannsynlig at du er for kort på vei til å kjenne slike smerter, de kommer gjerne noen uker etter uteblitt menstruasjon...Les om det her:
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 http://nhi.no/graviditetsoraklet/svangerskap-og-fodsel/sykdommer/svangerskap-utenfor-livmoren-2642.html Lykke til uansett
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 Takk, det var god informasjon å få :-) Anonymous poster hash: 41d74...9bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå