Gå til innhold

Er det noe mannen din IKKE liker ved deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: ad8be...955

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Garantert! Men han har vett på å halde kjeft om det..

Skrevet

Ja. Han liker ikke at jeg jobber omtrent døgnet rundt, til tross for at han falt for at jeg er en dame med ambisjoner.

Anonymous poster hash: 2a632...62a

Skrevet

At jeg maser på at han skal rydde hele tiden ( Men da må han starte å rydde opp etter seg selv da, så slipper han å høre om de skittene sokkene som har liggi på stuegulvet i en uke, glassene han lar stå på nattbordet i ukesvis, skoene han aldri setter i gangen men på badet (?) osv.)

Er det noe annet han ikke liker så har han ikke sakt det til meg i hvertfall.

Anonymous poster hash: 6f387...724
Skrevet

Ja, at jeg er rotete og ikke så flink med husarbeidet :P hos oss er han den ryddige og flinke med husarbeidet. Jeg er verdens heldigste <3

Anonymous poster hash: 973c4...8a6

Skrevet

Han hater å diskutere med meg! Han sier det er fordi jeg prater så mye og så høyt, jeg liker å tro det er fordi jeg setter han fast bestandig... :)

Skrevet

Han sier ingenting, men mistenker at han ikke liker at jeg setter skapet på plass...ham greier aldri å bestemme seg så etter fler uker ofte mnd så må jeg bare ta en avgjørelse å få ting på plass.

Anonymous poster hash: d2be9...63b

Skrevet

Jeg tror ikke han liker noen ting som helst ved meg! Han synes jeg er lite intelligent,slurvete,rotete,uansvarlig,at jeg tar for lett på ting,at jeg ikke får til noen ting osv osv. Han hører ikke på meg når jeg forteller noe,fnyser og himler med øynene når jeg prøver å være morsom..og han pirker og klager på alt jeg gjør! Og sukker og stønner og sukker enda mer! Han sier han elsker meg,men jeg vet nå ikke..

Anonymous poster hash: ce1af...267

Skrevet

Han blir litt gal av at jeg får diller (hage, interiør...), og han synes jeg nettshopper for mye/bruker for mye penger på tull. 

Jeg kan jo forsåvidt være enig i begge deler, og at jeg har en tendens til å bli litt ensporet og revet med....men ingen er perfekte :P

Anonymous poster hash: 4be35...e33
Skrevet

At jeg tenker/bekymrer meg for mye

Anonymous poster hash: 7e412...940

Skrevet

At jeg er litt opp og ned i humøret. Eller svart-hvitt er vel mer korrekt. Enten er alt bare fryd og gammen, eller så er alt bare rævva :D :D

Anonymous poster hash: b6743...307

Skrevet

At jeg er litt opp og ned i humøret. Eller svart-hvitt er vel mer korrekt. Enten er alt bare fryd og gammen, eller så er alt bare rævva :D :D

Anonymous poster hash: b6743...307

Heh, nå hørtes ut som min kjære :) :)

Anonymous poster hash: 54835...89c

Skrevet

At jeg har psykiske problemer.

Anonymous poster hash: d4dbe...a4c
Skrevet

Han hater å diskutere med meg! Han sier det er fordi jeg prater så mye og så høyt, jeg liker å tro det er fordi jeg setter han fast bestandig... :)

Hvis målet er å sette han fast, så skjønner jeg han veldig godt.

Anonymous poster hash: 7e4eb...4b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...