Gå til innhold

Søknader angående permisjon.....hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 30 og prøver å finne ut hvor og hva jeg skal søke for å få foreldrepenger blant annet....gjøres dette over internett?:S

Er det mere jeg må søke?

Er det uansett om jeg søker 80% eller 100%?(skal være hjemme 2 år med barnet, et år lønnet og et ulønnet).....

Anonymous poster hash: 924c0...93e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du søker til nav om forldrepenger. Du finner ut av det du trenger å vite på nav.no

Du kan ikke søke elektronisk, Du må skrive ut søknaden, fylle den ut og sende pr post til nav.

Du må også søke arb.giver om å få permisjon.

Anonymous poster hash: a43d4...fae
Skrevet

når jeg var inne på nav sine sider måtte jeg begynne å fylle ut skjema elektronisk, fikk ikke til å skrive ut noe:S

Skrevet

Om du lurer på noe, ring nav, de hjelper deg, ingen vits å dra på lokal nav kontor da de har ingen peiling, går også an å chatte på nav sine sider, dere får mest penger om du tar ut 100%.

Skrevet

når jeg var inne på nav sine sider måtte jeg begynne å fylle ut skjema elektronisk, fikk ikke til å skrive ut noe:S

Oki, er en stund siden jeg gjorde det nå, så jeg husker nok ikke helt hvordan det var. Men da fyller du det nok ut elektronisk og sender pr post.

Anonymous poster hash: a43d4...fae

Skrevet

Bare få nav til å skrive det ut å sende det i posten til deg. Eller få arb.giver til å hjelpe deg samtidig som du søker om permisjon der f.eks.. eller gå på nav å spør om de kan hjelpe deg. Når du har fått papirene er det overaskende lett å fylle ut :-) må bare sendes med bekreftelse på termin fra lege. Resten kan arb.giver sende.

Anonymous poster hash: 3a91a...333

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...