Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Jeg har gått ned nesten 50 kg. I dag sprakk jeg for fleste gang og har spist en kebab og en halv pose potetgull. Har også drukket en brus. Etterpå følte jeg meg ekkel og mislykket og enden på visen var at jeg kastet opp. Jeg framprovoserte det ikke, var umulig å stoppe. Jeg blir bekymret av dette. Er det noen grunn til det? Hvorfor den enorme skyldfølelsen? Jeg går neppe opp 50 kg igjen av en usunn middag... Noen med erfaring og støttende/hjelpende ord? Anonymous poster hash: fc725...655
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Vil tro det var uvant for kroppen din å plutselig få i seg så mye usunt at den måtte kvitte seg med det? Det går nok bra:-) Du hat vært kjempeflink! Fortsett med de gode vanene og husk hva denne utskeielsen gjorde. Kanskje ta litt mindre neste gang? Anonymous poster hash: 83b51...673
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 Takk for svar! Det er faktisk mulig. Jeg følte bare selv at det var skyldfølelsen. Har skeiet ut før også, men da har jeg planlagt det. Kanskjecheg ikke skal bekymre meg.. Anonymous poster hash: fc725...655
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 Jeg har gått ned nesten 50 kg. I dag sprakk jeg for fleste gang og har spist en kebab og en halv pose potetgull. Har også drukket en brus. Etterpå følte jeg meg ekkel og mislykket og enden på visen var at jeg kastet opp. Jeg framprovoserte det ikke, var umulig å stoppe. Jeg blir bekymret av dette. Er det noen grunn til det? Hvorfor den enorme skyldfølelsen? Jeg går neppe opp 50 kg igjen av en usunn middag... Noen med erfaring og støttende/hjelpende ord? Anonymous poster hash: fc725...655 Jeg har gått ned 25 kg og tror kanskje jeg kan kjenne meg igjen i det du skriver. Jeg har levd på usunt kosthold og spiste godteri hver dag. Nå lever jeg på lavkarbo, men har enkelt dager jeg skeier ut. De første gangene så reagerte jeg ved å kaste opp. Det var rett og slett fordi jeg var så redd for å havne tilbake i den " onde" sirkelen. Nå har jeg mer kontroll og klarer å spise "riktig" dagen etter en utskeielse. Kan det være at du er redd for at du skal miste kontrollen? Anonymous poster hash: 93e2e...3c3
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #5 Skrevet 9. august 2014 Jeg gikk ned 20 kg på 3 mnd. Spiste ikke snop, eller skeiet ut en eneste gang.. Før det var JULAFTEN.. For å si det sånn så spiste jeg alt jeg hadde lyst på. Spydde som en gris etter på. Tror bare kroppen min fikk sjokk. Jeg overlevde ihvertfall Anonymous poster hash: ea6e4...c96
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 Jeg gikk ned 20 kg på 3 mnd. Spiste ikke snop, eller skeiet ut en eneste gang.. Før det var JULAFTEN.. For å si det sånn så spiste jeg alt jeg hadde lyst på. Spydde som en gris etter på. Tror bare kroppen min fikk sjokk. Jeg overlevde ihvertfall Anonymous poster hash: ea6e4...c96 Wow, hvordan gikk du ned 20 kg på så kort tid? Utrolig bra jobbet Anonymous poster hash: 0c648...2ad
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #7 Skrevet 9. august 2014 jeg jobbet ikke, trente 4-6 timer per dag (ofte mer) fordelt utover dagen, spiste normale porsjoner med sunn og næringsrik mat, alt laget fra bunnen av.. Tipper jeg lå på en 1600-2000 kcal per dag. Regnet ikke. Spiste ikke godteri, chips, kaker i det hele tatt. Anonymous poster hash: ea6e4...c96
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #8 Skrevet 10. august 2014 Takk for gode ord! Jeg har gått ned denne vekten siden november, så det har kanskje gått litt fort og hjernen henger ikke med. Godt mulig det er som dere sier. Jeg er redd for å gå opp igjen. Samtidig de jeg redd for å utvikle spiseforstyrrelser, jeg merker at jeg er veldig fokusert rundt kropp og kosthold. Ingen fare for at jeg spiser kebab snart i alle fall 😝 Anonymous poster hash: fc725...655
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #9 Skrevet 10. august 2014 Men på lavkarbo kan du jo fint spise kebab, uten brød selvsagt, det var kosematen min hver fredag da jeg gikk på keto/lavkarbo, gjorde ingen forskjell på vektnedgangen :-) Anonymous poster hash: 51c4a...349
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #10 Skrevet 10. august 2014 Men på lavkarbo kan du jo fint spise kebab, uten brød selvsagt, det var kosematen min hver fredag da jeg gikk på keto/lavkarbo, gjorde ingen forskjell på vektnedgangen :-) Anonymous poster hash: 51c4a...349 Hvor har du det fra at jeg går på lavkarbo? Anonymous poster hash: fc725...655
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #11 Skrevet 10. august 2014 Etter at jeg sluttet spise fast food, tåler jeg det ikke. Om jeg nå en sjelden gang kjøper kebab eller McDonald's, vrenger magen min seg etterpå Og jeg er verken på slankekur eller diett. Bare droppet det mest usunne Anonymous poster hash: df351...2b5
Anonym bruker Skrevet 10. august 2014 #12 Skrevet 10. august 2014 Etter at jeg sluttet spise fast food, tåler jeg det ikke. Om jeg nå en sjelden gang kjøper kebab eller McDonald's, vrenger magen min seg etterpå Og jeg er verken på slankekur eller diett. Bare droppet det mest usunne Anonymous poster hash: df351...2b5 Tipper det er forklaringen ja, som flere av dere sier. Var nok tilfeldig at jeg samtidig følte meg mislykket og tjukk. Takker igjen for svar og forståelse! Anonymous poster hash: fc725...655
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå