Gå til innhold

Bris happy duo vs simo duo?


Stemorsblomst

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker en god vogn jeg kan bruke lenge. Jeg skal trille på dårlig grusvei og trenger derfor noe som demper bra. Jeg lurer derfor på, noen meninger/erfaringer angående disse vognene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ønsker en god vogn jeg kan bruke lenge. Jeg skal trille på dårlig grusvei og trenger derfor noe som demper bra. Jeg lurer derfor på, noen meninger/erfaringer angående disse vognene? :)

Gode vogner begge to med ontrent de samme kvalitetene, så her må du rett å slett velge etter hvilket utseende du liker best. Men uansett hvem du velger så velg understell med lufthjul, det er det som demper best :)

 

Erbrio som eier Simo nå, så kvalitets og reklamasjons messig blir det omtrent det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, tusen takk for svar. Er det noen vogner du vil anbefale i steden for disse? Virker som du er litt inne på det med vogner. Jeg er jo helt blank. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler også lufthjul på det sterkeste! Jeg triller selv mye på grusvei. Jeg har teutonia-vogn (prestige) og er veldig fornøyd. Jeg jobber i barnehage og valgte vogn på bakgrunn av erfaring derfra, lett og god.

NB: Jeg ville gått for 4 like store hjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brio er litt nettere og smalere. Veier omtrent det samme. Har brukt Simo duo til førstemann uten lufthjul og mulighet til å bære med bag. Nr2 hadde Simo kombi med lufthjul. Mest fornøyd med denne? Litt tung men veldig solid og stødig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, tusen takk for svar. Er det noen vogner du vil anbefale i steden for disse? Virker som du er litt inne på det med vogner. Jeg er jo helt blank. :)

Jeg har mange å anbefale ;)

 

Har du tittet på tre-hjulinger?

 

Mange av de er jo suverene i terrenget, ellers så syns jeg du burde titte på brio go next med countrywheels -suveren vogn som virkelig har alt! Og tro meg, jeg har prøvd alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er disse med tre hjul stabile? Skal titte på brio sin? Takk :)

Ja det er de, men man må jo trille på en annen måte siden de har et annet tyngdepunkt og bare et hjul fremme. For eksempel at man må dra den baklengs opp fortauskanter, dette er sånn man finner ut etterhvert. Jeg tror at de som påstår at tre-hjulinger er ustabile er folk som ikke tar hensyn til at dette er en helt annen type vogn og dermed må trilles deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...