Gå til innhold

Hvor mye har barnet ditt på seg om natten nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på snart 3 år som alttid har vært veldig varm av seg.

Så nå den siste tiden har han sovet i bare en t skjorte og en truse.

Nå har han blitt forkjølet så tenker jo med en gang at han kanskje har sovet med for lite på seg å dermed blitt forkjølet.

Så hva har dere på barnet deres nå om natten?

Ser forresten at det er 28 grader nå her i stuen så skulle tro at det er ganske varmt på soverommet også.

Anonymous poster hash: 45e31...602
Videoannonse
Annonse
Skrevet

3åring- boxser! 

Anonymous poster hash: ba0af...dfd
Skrevet

5 åringen bokseshorts, 3 åringen vossatass bambussett bukse og genser - han er " varmblodig " og sover uten dyne og med åpent vindu og liker veldig godt å sove med bambusklær.

Anonymous poster hash: eb8ea...e80

Skrevet

2år. Boksershorts utenfor bleien. Pga bleien lekker ofte når han sover uten bukse/pysj/boxer.

Anonymous poster hash: a0e8a...202

Skrevet

Nå har han blitt forkjølet så tenker jo med en gang at han kanskje har sovet med for lite på seg å dermed blitt forkjølet.

Ser forresten at det er 28 grader nå her i stuen så skulle tro at det er ganske varmt på soverommet også.

Han blir neppe forkjølet av å sove i t skjorte og truse under en dyne eller et teppe

Når der er sagt, mine barn sover kun i truse/bleie store deler av året med vinduet på gløtt. Ingen av de sparker av dyna som regel

Anonymous poster hash: 41776...ec9

Skrevet

Her har vel ingen av ungene mer enn truse på seg, og det har de ikke hatt fra de var ett halvt år ca. Hun ene sover i pysj en og annen gang, men ihyre sjeldent så hun har vokst ut av hver gang hun får det for seg.

Anonymous poster hash: 95d6b...1f5

Skrevet

3 åring, bleia- sparker av seg dyna og har i tillegg vinduet oppe.

Anonymous poster hash: 532b4...282
Gjest Julia1984
Skrevet

1 åring sover i bleie, av og til med kortermet body. 4 åring vil helst sove naken så det gjør han og 6 åringen sover i boxer

Skrevet

2-åringen har på bleie og t-skjorte

5-åringen har på tynn pysjbukse eller boxer og t-skjorte

Har på vifte på rommene, for de blir så svette ellers. Og de nekter å ha på noe mindre..

Skrevet

Alle fire barna sover i kun truse/boxer, det samme gjør vi voksne.

Her vi bor på sørlandet er det virkelig ikke bruk for pysj enda altså, selv uten dyne...

Anonymous poster hash: 99c3e...731
Skrevet

truse eller naken hele året

Anonymous poster hash: e7400...75f
Skrevet

Toåringene sover i pysj, men uten dyne. Femåringen sover naken.

Anonymous poster hash: f1af9...535

Skrevet

Han blir neppe forkjølet av å sove i t skjorte og truse under en dyne eller et teppe

Når der er sagt, mine barn sover kun i truse/bleie store deler av året med vinduet på gløtt. Ingen av de sparker av dyna som regel

Anonymous poster hash: 41776...ec9

Han sparker av seg dynen å sover så dypt at jeg hvertfall aldri har sett enda at han tar dynen på igjen fordi han er kald.

Jeg har har også vinduet åpent,men har lystett rullegardin foran så den dekker jo hele vinduet så er ikke så mye luft som kommer inn.

Skrevet

Toåringen naken eller med truse evt t-skjorte. Babyen bleie+body.

Skrevet

Okey da har jeg ikke for lite på han hvertfall :)

Han har bare gått en uke i barnehagen så kanskje der han er blitt forkjølet da.

Skrevet

De sover kun i boxer hele året. Har de mer på, blir de svette, sparker av dynen og blir kalde etterpå.

Skrevet

2år, t-skjorte og bleie. Og dyne da..

Skrevet

Ungene sov med pysj fram til de var rundt 1 år (bare bleie når det var veldig varmt). Etter det har de sovet i bleie/truse eller nakne, sommer som vinter.

Skrevet

Ene sover i truse og andre i truse og nattkjole.

Prøvd å få minste til å legge seg i bare trusa nå når det er så varmt men det nekter ho så da så

Anonymous poster hash: 5ce80...727

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...