Gå til innhold

Lengde på bruremarsj?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig vanlig? Vanlig at musikken forsetter litt etter man har satt seg?



Anonymous poster hash: d2061...cd5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår var litt for lang :)

Hadde palchabel canon d major (tror jeg ;)) men en veldig liten kirke.

Ble stående ved alteret mens vi ventet på at den skulle stoppe ;)

 

Anonymous poster hash: 14f32...6cb

Skrevet

Vår var litt for lang :)

Hadde palchabel canon d major (tror jeg ;)) men en veldig liten kirke.

Ble stående ved alteret mens vi ventet på at den skulle stoppe ;)

 

Anonymous poster hash: 14f32...6cb

Huffda ;)

 

Vi har en Human-etisk seremoni :)

Jeg så for meg at fiolinisten fortsatt å spille litt etter vi satte oss, mest fordi det er en nydelig melodi og hun skal gå rett over i et annet verk etterpå :)

 

Anonymous poster hash: d2061...cd5

Skrevet

 

 

Vår var litt for lang :)

Hadde palchabel canon d major (tror jeg ;)) men en veldig liten kirke.

Ble stående ved alteret mens vi ventet på at den skulle stoppe ;)

 

Anonymous poster hash: 14f32...6cb

Huffda ;)

 

Vi har en Human-etisk seremoni :)

Jeg så for meg at fiolinisten fortsatt å spille litt etter vi satte oss, mest fordi det er en nydelig melodi og hun skal gå rett over i et annet verk etterpå :)

 

Anonymous poster hash: d2061...cd5

Slik gjorde vi det, planlagt. Meget fornøyd.

Skrevet

Ja, bør ikke stoppe når du er fremme. Spille litt til :)

Var ikke noe problem hos oss, var bare hakket for lang

 

Anonymous poster hash: 14f32...6cb

Skrevet

Tusen takk for råd! :sol:

HI



Anonymous poster hash: d2061...cd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...