Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Hva er egentlig vanlig? Vanlig at musikken forsetter litt etter man har satt seg? Anonymous poster hash: d2061...cd5
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Vår var litt for lang Hadde palchabel canon d major (tror jeg ) men en veldig liten kirke. Ble stående ved alteret mens vi ventet på at den skulle stoppe Anonymous poster hash: 14f32...6cb
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 Vår var litt for lang Hadde palchabel canon d major (tror jeg ) men en veldig liten kirke. Ble stående ved alteret mens vi ventet på at den skulle stoppe Anonymous poster hash: 14f32...6cb Huffda Vi har en Human-etisk seremoni Jeg så for meg at fiolinisten fortsatt å spille litt etter vi satte oss, mest fordi det er en nydelig melodi og hun skal gå rett over i et annet verk etterpå Anonymous poster hash: d2061...cd5
PrinsesseHengepupp Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 Vår var litt for lang Hadde palchabel canon d major (tror jeg ) men en veldig liten kirke. Ble stående ved alteret mens vi ventet på at den skulle stoppe Anonymous poster hash: 14f32...6cb Huffda Vi har en Human-etisk seremoni Jeg så for meg at fiolinisten fortsatt å spille litt etter vi satte oss, mest fordi det er en nydelig melodi og hun skal gå rett over i et annet verk etterpå Anonymous poster hash: d2061...cd5 Slik gjorde vi det, planlagt. Meget fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #5 Skrevet 9. august 2014 Ja, bør ikke stoppe når du er fremme. Spille litt til Var ikke noe problem hos oss, var bare hakket for lang Anonymous poster hash: 14f32...6cb
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 Tusen takk for råd! HI Anonymous poster hash: d2061...cd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå