Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Jeg får meg liksom ikke til å grafse på der det liksom er. Finnes det virkelig, og hvordan kjenner jeg det? Hva med g-punktsdildo, har det noe for seg? Anonymous poster hash: 93ed5...3d3
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 93ed5...3d3
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 Hva mener du med grafse?? Kanskje derfor du ikke finner gpunktet, fordi du er for hard, ta det med ro og nyyyyt! Anonymous poster hash: 1bec1...f64
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 Jeg hadde kun fått vanlig klitoris orgasme til jeg var 25 år. Ble nysjerrig på dette g punktet da jeg ble singel og kjøpte meg sånn vibrerende g punkts dildo. Da fikk jeg orgasme kun ved å bruke den, selv om det tok litt tid! Det føltes nokså likt ut som ved klit-orgasme men sterkere og varte lengre! Nå kan jeg oppnå det uten dildoen, så det var nesten som om jeg aktiviserte noe 😜 Anonymous poster hash: 028c9...efd
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #5 Skrevet 9. august 2014 Jeg blir fysisk dårlig av g-punktsstimuli og orgasmer. Blir uvel, svimmel og kvalm. Kaster opp som en gris etterpå. Anonymous poster hash: 28ceb...dfa
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 Syns det gjør godt vondt Syns egentlig det er litt rart Anonymous poster hash: 6706e...0a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå