Fire gullunger(">) Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Vi er en venninnegjeng som skal springe KK-mila neste høst, noen som har gjort det? Er det like gøy som vi tror? Hva får vi egentlig i de "goodiebagene" ? Vi er startet å trene og gleder oss Håper noen kilo renner av samtidig
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Det ligger på KK sine sider hva man får i bagen. En del drit og reklame. Jeg fikk et kjempefint skjerf fra barfota med bambier på i fjor. Det er visst alltid en fin ting pluss mer eller mindre unyttige ting. Anonymous poster hash: 161ee...9bf
Brennheite Badeand Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 KK-mila er kjempegøy når man er flere som løper sammen, det er sosialt og et supert opplegg rundt. I år har de lagt om ruta, det blir spennende. Start på Bislet istedet for Aker Brygge. Goodiebagen er stort sett bra, i fjor var det vel en del snop, sjampo, skjerf og noe drikkegreier. Champis etter målgang. Tror det er 2xu som er hovedsponsor i år som i fjor, mye bra tilbud på stand hos sponsorene.
Fire gullunger(">) Skrevet 9. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2014 Herregud hvor vi gleder oss, bare formen kommer seg Jentetur til Oslo
Gjest cd0da Skrevet 9. august 2014 #5 Skrevet 9. august 2014 Skal løpe alene jeg Trener til det alene og skal løpe alene
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 Skal løpe alene jeg Trener til det alene og skal løpe alene Bli med i en løpegruppe. Eller bor du på et veldig lite sted? Anonymous poster hash: a2c1e...45f
Gjest cd0da Skrevet 9. august 2014 #7 Skrevet 9. august 2014 Bor ikke på et lite sted, men er ingen herfra som skal være med
Pippitussa Skrevet 9. august 2014 #8 Skrevet 9. august 2014 Jeg skal løpe med jobben hvor mange som faktisk dukker opp er vel en annen sak..
BellaSuz Skrevet 9. august 2014 #9 Skrevet 9. august 2014 Vi er 7 jenter som skal løpe og ha en skikkelig jentehelg i Oslo på hotell, spise ute, drinker:-) åååå som vi gleder oss!!!
Fire gullunger(">) Skrevet 9. august 2014 Forfatter #10 Skrevet 9. august 2014 Kjempeflott at dere har slik vilje at dere løper alene, dette er gulroten min for å bli sprek igjen. Det var en gang, hihi Har søkt på KK sine sider, finner ingen opplysninger om goodiebagen. Men det er nå ikke så nøye, vi skal på jentetur!!!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #11 Skrevet 9. august 2014 Løp KK-mila ifjor, og det var et gøy løp det, med fin goodiebag og champis ved målgang. Sigrid Bonde Tusvik var konfransier, og det var god stemning på plassen der, tross laaaange dokøer og mye venting, men sånn er det vel gjerne på slike løp uansett. Mange drikkestasjoner underveis og mange som gikk eller løp sakte, så det er veldig lav-terskel og veldig fint for nybegynnerløpere også. Ikke noe stress liksom Anonymous poster hash: 6984b...54a
Gjest cd0da Skrevet 9. august 2014 #12 Skrevet 9. august 2014 Tenker at det blir litt deilig å løpe alene og. Bare tenke på meg selv og holde fokus i min egen verden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå