Twintipp og himmelblå Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Ikke at en skal tenke det verst tenkelige, men man vet aldri. Livets strabasiøse snirklete veier kan ramme oss fort og uventet. Min mamma som er gått bort skrev et julekort jeg ikke visste om, det betyr all verden for meg. Så i sommer har jeg skrevet et konfirmasjonsbrev/tale, og en byllypstale. OM det verst tenkelig skulle skje så skal jommen mor få si noen ord til min dyrbareste skatt. Vet jeg aldri hadde gjort dette om det ikke var for julekortet mitt. Det betyr ALT! Jeg har fortalt tre stk om brevene slik at det ikke skal bli borte. En liten investering i noe som vil gjøre en enormt stor forskjell.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Det var ikke dumt . Tror jeg skal sette meg ned å gjøre det samme . Takk for supert tips Anonymous poster hash: 76221...a8a
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 Huff hvordan skulle jeg klart noe sånt da... Det finnes ikke nok ord for alt det jeg vil si til den kjære lille gutten min hvis jeg ikke skulle være her mer. :/ Anonymous poster hash: 837ba...46b
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 Trist at mammaen din er borte, HI. Men for en fin gave hun etterlot seg Ikke bare for deg, men også for andre som gjør det samme. Man ønsker selvfølgelig ikke at noe skal skje slik at man ikke får være tilstede selv. Men for en utrolig flott tanke at man kan være med videre i barnas verden også etter man er borte Anonymous poster hash: 67454...a54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå