Gå til innhold

Ikke hørt fra barnefar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere gjort..

Vel jeg har ikke hørt fra barnefar siden februar da vi feiret 1 års dagen til sønnen vår, han har verken skrevet lr ringt for å høre hvordan det går med han..

Jeg har vært ganske grei til nå, jeg vil ikke starte noe styr vil at vi skal være gode venner..

Men blir ganske irritert, har en liten mistanke at jeg kanskje kommer til å høre fra han snart.. Det nærmer seg høst,å da er det slutt på ute pilsen..

Når det går så lang tid mellom hver gang, kan han bare plutselig kreve samvær?? 

Kan han kreve å ha han denne jula,siden jeg hadde han i fjor?

Anonymous poster hash: 5a0fe...5aa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gå rundt å vent og håp på noe

Anonymous poster hash: 68bd0...228

Skrevet

Om /når han tar kontakt så sier du at dersom han ønsker samvær så får han ta kontakt med familievernkontoret og bestille en time til foreldresamtale der så dere kan sette opp en fast samværavtale.

Når han ikke har sett gutten på 6 mnd. så sier det seg selv at han må komme på tilvenning, ha samvær sammen med deg og at han ikke kan ha gutten på overnatting, ei heller i jula. Barnet må bli kjent med far og være trygg på far.

Du må bare stille noen krav på vegne av barnet og familievernkontoret må være første stopp.

Anonymous poster hash: e3e7d...5f1
Skrevet

Dere må ha en samværsavtale, og det får dere på familievernkontoret. Ikke ha privat avtale, det blir bare tull hvis han er så ustabil. 

Ungen er alt for liten til å sove over hos barnefaren, spesielt mtp hvor lite de har sett hverandre. Dette kommer faren til å få beskjed om på familievernkontoret.

Anonymous poster hash: d221f...3ac
Skrevet

Nei, faren får ikke ha han på jul når han ikke har sett han på over et halvt år. han kjenner jo han ikke engang. hvis han ønsker samvær må det skje hos deg i noen timer , en gang i uka eller oftere,men dette må dere avtale nærmere, og lurt og rådføre deg med familievernskontoret

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...