Gå til innhold

Navnelek. Google "navnet ditt" is a...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde forresten å bruke google som navn. "Google is a guy" 

Kjedelig, men det kan jo forklare endel av det som har kommet frem her :P

HI

Anonymous poster hash: c49b8...d3e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cecilie

a. big smart ass!

b. the best friend that anyone could ever ask for

she over worries about the ones that she loves and she cares about everyone close to her

c. her name is quite uncomman, which means she is a bad ass.

d. she can be lazy at times, but will always be there for her friends no matter what, especially her best friend.

Anonymous poster hash: b8b37...fb0

Skrevet

Anita is a muslim name :P

Anonymous poster hash: 0d3ce...a0c

Skrevet

Sofie is a single taxpayer

:P

Anonymous poster hash: b73d6...03f

Skrevet

A girl who is the best in bed. She is a fast learner, which comes in handy. A xxxxxxxx is one of the most beautiful things that your eyes will lay on, although she tends to have a temper. So don't mess with her. She's a player, but can stick to one guy. Xxxxxxxx manages to get all the guys on her. She is a keeper, as long as you know how to treat her. You must never have her depressed, or you will never see the good in her. She has to almost always be happy in order to have full energy and to keep a smile on your face as well. All the guys are tempted to kiss her because of her full, soft lips. She can be agressive, so she'll need someone who can handle her.

Did you see XXXXXX? She has the softest lips i've ever kissed!

Tja. ... det stemmer jo veldig bra det da 😉

Anonymous poster hash: 67224...895

Skrevet

Marit is a male or a female name?

:P

Anonymous poster hash: 3da4e...ea8

Skrevet

Charlotte is a girl who is known for being beautiful both inside and out. Usually on the shy side, they can come off as boring. However, once a Charlotte opens up, she is charming, kind, intelligent and funny. Usually have great smiles.

Anonymous poster hash: 7c7f9...5c0
Skrevet

Det ble bare creepy, for hele teksten beskriver meg så veldig,

****** is a danish name and comes from the name *********. It means 'Magnificent'. ****** is sweet, smart, logical, quiet and shy. She likes to live her life on her own terms and conditions. She is attracted to looks and attitude. She is beautiful but she can't see it herself. She is loving and caring towards other. She trusts people easily and that can lead to her being hurt, a lot. So be careful she takes words and actions very seriously and will over analyze them! She likes to help people but doesn't like to get help and will almost never ask for it. She loves to dream, it is what keeps her going in the end, her dreams.

"How are you ******?"

"I'm fine." She looked down and faked a smile.

Anonymous poster hash: a8dde...c0f

Skrevet

Heidi is an amazing, energetic, smart, styling, rocking, funny, gorgeous girl. She laughs at everything, and is almost always smiling. She is beautiful both inside & out. This girl definitly has a temper, but she controls it most of the time. She is a dude magnet. Every guy on this planet is lucky to have her. And she even has a hot name!

"Whoa dude that chick is hot!"

"Of course she is...that's Heidi"

Anonymous poster hash: 3b271...e26

Skrevet

Xxxx is the perfect woman,She is funny, and simpely just perfect

Og enda mere i den gata.ble nesten litt flau her jeg satt🙈🙈😂😂

Skrevet

a name for girls. Most julia's are artistic, smart, romantic, beautiful and also very charming. Julia's can get whatever they want if they try. They can be very sexy so watch out! They are romantics and love old movies, art and books. they love old stuff! They usually aren't very athletic but if a julia is athletic she's kick butt! they have great fashion sense and usually look smokin'. A julia will most likely become a mother because they love kids. They are very successful in life and there is just something about them that draws people in. Also they are ah-mazing dancers!

Anonymous poster hash: fe453...27d

Skrevet

Ulrikke is a very nice person. She left everything clean and can come back whenever she wants.

Anonymous poster hash: ca04e...1f2

Skrevet

Caroline is the prettiest girl in the world. 😻

Anonymous poster hash: fdfaf...34b

Skrevet

Jeg har ikke et internasjonalt navn, så på mitt navn kom det bare "xxx is a female name" Såå spennende! :P

Anonymous poster hash: 02610...1fb

Samme her, bortsett fra at hos meg stod det 'is a male or female name'. :P

Anonymous poster hash: 77492...cf9

Skrevet

Cathrine (Catherine) is a succubus..Heh..

Anonymous poster hash: bb6c8...cd9

Skrevet

Det er jo litt banalt å skrive xxxx is a. For folk kan jo bare søke på resten i anførselstegn og få opp navnet deres. Da er det kanskje bedre å poste som anonym om dere ikke vil ha fornavnet koblet til nicket deres.

Spesielt gjelder det dere som også tidligere har nevnt bosted her inne. Det er nok psykoer her som lett kan finne ut hvem dere er.

Vær forsiktig med å svare med nicket i slike tråder.

Anonymous poster hash: e2a70...eb8

Skrevet

Xxxxx is a Sexual and sensual, beautiful woman with an exotic touch.

A tall beautiful woman, with long dark curly hair, brown eyes and the body of a coke bottle, she gotto be a xxxxxx

Anonymous poster hash: 5d7d1...25a

Skrevet

Det er jo litt banalt å skrive xxxx is a. For folk kan jo bare søke på resten i anførselstegn og få opp navnet deres. Da er det kanskje bedre å poste som anonym om dere ikke vil ha fornavnet koblet til nicket deres.

Spesielt gjelder det dere som også tidligere har nevnt bosted her inne. Det er nok psykoer her som lett kan finne ut hvem dere er.

Jeg måtte prøve, og navnet mitt kom ikke opp. 

Jeg har et sjeldent navn, og vil ikke røpe det her inne. 

Skrevet

pia. this person is UNIQUE because she isnt like a regular girl, she doesnt judge a book by its cover so she isnt SUPERFICIAL, shes has the greatest personality ...

Om man bare skrive pia kommer der opp Pakistan International Airways - Great people to fly with.

Anonymous poster hash: cf957...0df
Skrevet

Jeg måtte prøve, og navnet mitt kom ikke opp. 

Jeg har et sjeldent navn, og vil ikke røpe det her inne. 

Nå var jo din noe som kunne vært hvemsomhelst da.

Men hva med hun som heter Renie for eksempel? Hun var jo veldig lett å finne, og det navnet er sjeldent.

Skrevet

Kan se ut som en hel del her misforsto oppgaven og slettes ikke skrev det første som kom opp som forslag. 

Anonymous poster hash: 99c6c...f51
Skrevet

Karen is a party pooper.

Karen is a bag of douche. 

Anonymous poster hash: 7298a...cbe
Skrevet

Kan se ut som en hel del her misforsto oppgaven og slettes ikke skrev det første som kom opp som forslag. 

Anonymous poster hash: 99c6c...f51

Ser ut som om mange har skrevet første link på google i stedet, men det kommer jo mye bra for det da :P

HI

Anonymous poster hash: c49b8...d3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...