Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Dette håndspeilet er jeg veldig glad i, men jeg aner ikke noe om det? Noen som vet noe? Magefølelsen min sier norsk og vestlandet? Anonymous poster hash: a38da...18e
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Ingen? Ikke overlord, engang? Anonymous poster hash: a38da...18e
prekæs Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 Du må sjekke nøye etter stempel. Kan sitte på de utroligste Steder og forteller det meste. Finner du ikke, så ikke rør og ta med til gullsmed.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 Det er laget av laminert teak, holdt sammen i toppen av en messingskrue. Ca 30 cm, tenker jeg. HI Anonymous poster hash: a38da...18e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå