Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Andre som har vært svimle i mange uker etter keisersnitt? Mistet en del blod, men hb er oppe på like under 11, ligger til vanlig på ca 14,7. Snart 3 uker siden ks. Anonymous poster hash: a7848...111
Fandens Oldemor Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Hei! Under 11 på hb er ikke så mye. Ta litt jern, så blir det nok mye bedre!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 Det er veldig forskjellig fra person til person hvordan man reagerer på blodtap, noen blir kjempesvimmel at det andre knapt merker på kroppen. Kanskje du bare er av de som reagerer ganske kraftig på lav hb? Jeg mistet også mye blod etter keisersnitt, men fikk to blodoverføringer så det var ikke så galt etterpå. Jeg ble anbefalt Bio-Balanse med jern av legen min, han sa det er et produkt som tas veldig godt opp i kroppen uten å skape problemer med magen.... http://www.helseogkost.no/nettbutikk/Mineraler-alle/bio-life-bio-balanse-med-jern-120-kapsler Bare vær obs på at Bio-Balanse også finnes uten jern, du må jo ha den med. Anonymous poster hash: beee9...1d9
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 Jeg tok ks med første. Hadde hb på rett under 8. Måtte ofte legge barnet på gulvet og sette meg ned i frykt for å besvime og miste babyen i bakken. I ettertid har jeg tenkt at det hadde vært lurt å ha noen der sammen med meg. Far var på jobb. Var vel svimmel i et par mnd. Andre gang var jeg også svimmel og tok jern.... Anonymous poster hash: 63dbf...ef3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå