Gå til innhold

Jeg kom inn på Journalistikk !

Anbefalte innlegg

Skrevet

På universitetet, ikke sånn privatskole. Er jo litt stolt, det er jo ganske høy poenggrense for studie :)

Har alltid hatt lyst å studere journalistikk og nå kom jeg inn. Var ikke særlig flink på skolen, men skjerpet meg siste året og fikk noenlunde gode karakterer.

Håper jeg kan skrive om meningsfulle ting. Har lyst å dra til forskjellige land og intervjue folk som er i vanskelige situasjoner.

Noen som har studert eller jobber med det?

Anonymous poster hash: a5eed...b18
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På universitetet, ikke sånn privatskole. Er jo litt stolt, det er jo ganske høy poenggrense for studie  :)

Har alltid hatt lyst å studere journalistikk og nå kom jeg inn. Var ikke særlig flink på skolen, men skjerpet meg siste året og fikk noenlunde gode karakterer.

Håper jeg kan skrive om meningsfulle ting. Har lyst å dra til forskjellige land og intervjue folk som er i vanskelige situasjoner.

Noen som har studert eller jobber med det?

Gratulerer!! :laugh:

Anonymous poster hash: 78584...c73

Skrevet

Gratulerer! :D

Jeg jobber som journalist, men er ikke utdannet journalist. For meg er det midt i blinken. Kunne ikke tenkt med en annen jobb, og stortrives i redaksjonen. Jobber med studenter, og studiet virker kjempespennende. Mye å lære, men om du er interessert i journalistikk er læring gøy - sier dem ;) 

Det er synd at jobbmarkedet ikke er optimalt akkurat nå, men det må jo være en god grunn til å gjøre det supert. Lykke til :D

Anonymous poster hash: 85c65...39c
Skrevet

Gratulerer! Det er jo et vanskelig studium å komme inn på :D

Skrevet

Takk takk, er veldig spent :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...