Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Hva bør jeg trene og hva bør jeg unngå? Får tre fingre inn mellom musklene etter to barn og to ks. Magen buler når jeg står selv om jeg ikke har mye fett der mer. Flater om morgenen og kan fint suge inn magen så den blir helt flAt. Ett år siden siste fødsel. Anonymous poster hash: d5447...296
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Magetrening skulle det jo være... Anonymous poster hash: d5447...296
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 Du kan trene som normalt, men unngå diverse øvelser for magen. Søk opp temaet på google. Mener å ha lest på NHI sine sider angående mageøvelser. Du kan forverre tilstanden ved å trene magen med de aktuelle øvelsene. Anonymous poster hash: 88365...dfd
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 Har gått til fysioterapi for det samme. Du kan prøve; Knipetrening av bekkenbunnen. Dette hjelper på å få magemusklene sammen igjen samtidig som det styrker bekkenbunnen og snasen. Stå på alle 4 og trekk inn magen og slipp den ut igjen. Ligg på rygg og ha beina i 90 grader og strekk dem så mot taket. Pass på at korsryggen er stram. Stå på knærne. Len deg litt bakover akkurat så langt at du kjenner at det tar i magen. Vipp frem og tilbake Anonymous poster hash: 02a20...c6c
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #5 Skrevet 9. august 2014 Takk for svar. Ser for meg at det er vanskelig å få trent magen med bare disse øvelsene. Anonymous poster hash: d5447...296
Lille krøll Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 Det handler vel ikke så mye om å trene magemusklene som å aktivisere nervene slik at de trekker seg sammen igjen. Når musklene ikke lengre er delt så kan man trene og bli sterkere.
Edelweis Skrevet 10. august 2014 #7 Skrevet 10. august 2014 Samme til meg. Jeg har vært til naprapat og fikk beskjed om å trene opp bekkenbunnsmusklaturen min først før jeg kunne trene magen. Slik som hun litt over her.
<3 2G <3 Skrevet 10. august 2014 #8 Skrevet 10. august 2014 Samme til meg. Jeg har vært til naprapat og fikk beskjed om å trene opp bekkenbunnsmusklaturen min først før jeg kunne trene magen. Slik som hun litt over her. Høres ut som vi har samme Naprapat Han er veldig ivrig på at jeg skal trene mammamage. Lette øvelser som funker godt. Jeg blir faktisk støl av de Pm du iPhone så finnes det en App som heter mammamage.
Edelweis Skrevet 10. august 2014 #9 Skrevet 10. august 2014 Samme til meg. Jeg har vært til naprapat og fikk beskjed om å trene opp bekkenbunnsmusklaturen min først før jeg kunne trene magen. Slik som hun litt over her. Høres ut som vi har samme Naprapat Han er veldig ivrig på at jeg skal trene mammamage. Lette øvelser som funker godt. Jeg blir faktisk støl av de Pm du iPhone så finnes det en App som heter mammamage. Hehe..ja det har jeg. Men min naprapat er en dame. Hun skulle ta "eksamen" i det kurset og brukte meg som eksempel. Blir faktisk støl jeg og. Men det har hjulpet mye også.
<3 2G <3 Skrevet 10. august 2014 #10 Skrevet 10. august 2014 Samme til meg. Jeg har vært til naprapat og fikk beskjed om å trene opp bekkenbunnsmusklaturen min først før jeg kunne trene magen. Slik som hun litt over her. Høres ut som vi har samme Naprapat Han er veldig ivrig på at jeg skal trene mammamage. Lette øvelser som funker godt. Jeg blir faktisk støl av de Pm du iPhone så finnes det en App som heter mammamage. Hehe..ja det har jeg. Men min naprapat er en dame. Hun skulle ta "eksamen" i det kurset og brukte meg som eksempel. Blir faktisk støl jeg og. Men det har hjulpet mye også. Er flere på klinikken hans å de har alle tatt kurs i dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå