monson Skrevet 17. september 2014 #576 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg har begynt dagen min med deilig frokost mednypresset appelsin juice. Skulle så absolutt satt ute i det fine været meg jeg sitter på kontoret hjemme og lager julegave til mine forelder. ET STORT ALBUM ( fra en reise til Usa hele familien hadde i oktober i fjor) DET ER VELDIG mye arbeid, har over 2000 bilder jeg skal gå igjennom Men jeg har tatt opp tak luken så jeg ser rett ut på den blå fine himmelen, heheh nesten like bra Tusen takk for alle fine kommentarer for hekledyrene mine jeg har nettopp begynt å lage disse dyrene. så de har noen skavanker her og der. Men kanskje når jeg har blitt så flink at jeg føler at de er fine selv så kan jeg kanskje ta bestillinger.... Nå skal jeg gi i julegaver til alle tante og fadderbarna mine, tenkte det var fine julegaver. Selv om mange av de er store så er mange av de glade i kosedyr Det tror jeg helt klart at du kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemamma Skrevet 17. september 2014 #577 Del Skrevet 17. september 2014 Blæh! Et lite skudd for humørbaugen nå. Venninnen min på Østlandet har ikke hatt tid til hverken å komme på besøk eller en telefon siden bryllupet deres i midten av juni. Jeg trodde kanskje hun ville engasjere seg mer etter at jeg sa nei til at de fikk komme på besøk i oktober, tre uker før termin, og hun sendte en lang melding og gav utrykk for at hun følte hun gikk glipp av hele svangerskapet og at hun var lei seg for det og savnet meg. Hun skulle da forsøke å flytte litt rundt på ting for å komme på besøk i september. Så gikk det flere uker uten at jeg hørte noe, så da jeg fikk en melding om at det ikke gikk så ble jeg ikke akkurat overrasket. Fikk en lang melding om hvor mye hun savnet meg osv, og om vi kunne ta en telefondate snart, for litt over 14 dager siden, og jeg svarte da at det bare var å ringe for jeg var uansett hjemme (hun jobber en del kveld, og de har alltid besøk eller skal noe, så siden det er enklest at hun ringer eller bestemmer når så har vi alltid bare gjort det slik. De gangene jeg har ringt uten at det har vært avtalt så har hun alltid vært opptatt.). Hørte deretter ingenting i det hele før hun sendte meg en melding i går kveld på Snap at hun skulle ringe meg i formiddag. Fikk nettopp melding om at hun ikke rakkpringe meg før jobb likevel fordi timene hadde flydd for henne, men at hun skulle ringe meg en kveld i løpet av uka.. Det er nesten så jeg har lyst å svare at jeg tror det når jeg faktisk ser navnet hennes i telefonskjermen og at hun får ringe når det passer men droppe å sende melding om det i forkant fordi jeg ikke gidder å holde meg i nærheten av telefonen flere ganger, siden hun ikke ringer når hun sier likevel. Sånn! Det var dagens utblåsning fra meg! :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemamma Skrevet 17. september 2014 #578 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg har begynt dagen min med deilig frokost mednypresset appelsin juice. Skulle så absolutt satt ute i det fine været meg jeg sitter på kontoret hjemme og lager julegave til mine forelder. ET STORT ALBUM ( fra en reise til Usa hele familien hadde i oktober i fjor) DET ER VELDIG mye arbeid, har over 2000 bilder jeg skal gå igjennom Men jeg har tatt opp tak luken så jeg ser rett ut på den blå fine himmelen, heheh nesten like bra Tusen takk for alle fine kommentarer for hekledyrene mine jeg har nettopp begynt å lage disse dyrene. så de har noen skavanker her og der. Men kanskje når jeg har blitt så flink at jeg føler at de er fine selv så kan jeg kanskje ta bestillinger.... Nå skal jeg gi i julegaver til alle tante og fadderbarna mine, tenkte det var fine julegaver. Selv om mange av de er store så er mange av de glade i kosedyr Jeg hadde gjerne kjøpt sånne av deg, de er mye finere og mer forseggjort enn mye av det man kjøper i vanlig butikker Du kunne jo vurdert å lage deg en profil på epla.no og selge der? Mange flinke som selger via den siden. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monson Skrevet 17. september 2014 #579 Del Skrevet 17. september 2014 Blæh! Et lite skudd for humørbaugen nå. Venninnen min på Østlandet har ikke hatt tid til hverken å komme på besøk eller en telefon siden bryllupet deres i midten av juni. Jeg trodde kanskje hun ville engasjere seg mer etter at jeg sa nei til at de fikk komme på besøk i oktober, tre uker før termin, og hun sendte en lang melding og gav utrykk for at hun følte hun gikk glipp av hele svangerskapet og at hun var lei seg for det og savnet meg. Hun skulle da forsøke å flytte litt rundt på ting for å komme på besøk i september. Så gikk det flere uker uten at jeg hørte noe, så da jeg fikk en melding om at det ikke gikk så ble jeg ikke akkurat overrasket. Fikk en lang melding om hvor mye hun savnet meg osv, og om vi kunne ta en telefondate snart, for litt over 14 dager siden, og jeg svarte da at det bare var å ringe for jeg var uansett hjemme (hun jobber en del kveld, og de har alltid besøk eller skal noe, så siden det er enklest at hun ringer eller bestemmer når så har vi alltid bare gjort det slik. De gangene jeg har ringt uten at det har vært avtalt så har hun alltid vært opptatt.). Hørte deretter ingenting i det hele før hun sendte meg en melding i går kveld på Snap at hun skulle ringe meg i formiddag. Fikk nettopp melding om at hun ikke rakkpringe meg før jobb likevel fordi timene hadde flydd for henne, men at hun skulle ringe meg en kveld i løpet av uka.. Det er nesten så jeg har lyst å svare at jeg tror det når jeg faktisk ser navnet hennes i telefonskjermen og at hun får ringe når det passer men droppe å sende melding om det i forkant fordi jeg ikke gidder å holde meg i nærheten av telefonen flere ganger, siden hun ikke ringer når hun sier likevel. Sånn! Det var dagens utblåsning fra meg! :-P Herregud så utrolig frustrerende.. Hvordan har man ikke tid til å ta en tlfsamtale? Nei, jeg skjønner godt at du blir oppgitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malv Skrevet 17. september 2014 #580 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg tror jeg trenger anger management. Noen som kjenner til en god psykolog? Neida. Men har seriøst hatt den mest frustrerende dagen noensinne. Hadde jordmortime klokken 9, og dro hjemmefra i god tid. Bussen ned til sentrum, som skulle ta 10 min, tok plutselig 30 min. Ikke rakk jeg toget!.. Måtte ta taxi et stykke for å rekke det, og kom allikevel 10 min for sent. Alt var bare så forsinket idag. Hadde egentlig ultralyd halv ti, men jeg satt og ventet på legen i 45 min på overtid før jeg tilslutt bare gikk!!!! Merker at jeg blir SÅ irritert når ting er forsinket. Er noe av det verste jeg vet. (Jeg er en av de som gjerne kommer 20 min for tidlig til ALT.) Resepsjonistene hos legen jeg skulle ta ultralyd hos ble jo så forbanna på meg når jeg dro, men HERREGUD. Hver gang jeg er der for å ta ultralyd, er de alltid en time forsinket +++++. Det er til å klikke av. .... Og klikke gjorde jeg. På kiwi på vei hjem. Stakkars mannen bak kassen. Da hadde jeg så mye irritasjon bygd opp. De foran meg i køen var danske, og prøvde å spørre om kvitteringen, men han bak kassen skjønte ikke hva de mente. Etter 1 minutt med frem og tilbake, og gestikulering fra danskenes side, SKREK JEG: " HAN VIL HA KVITTERINGEN!!!!!!!!!!!!!! Som sagt, jeg trenger anger management. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamsemams74 Skrevet 17. september 2014 #581 Del Skrevet 17. september 2014 Blæh! Et lite skudd for humørbaugen nå. Venninnen min på Østlandet har ikke hatt tid til hverken å komme på besøk eller en telefon siden bryllupet deres i midten av juni. Jeg trodde kanskje hun ville engasjere seg mer etter at jeg sa nei til at de fikk komme på besøk i oktober, tre uker før termin, og hun sendte en lang melding og gav utrykk for at hun følte hun gikk glipp av hele svangerskapet og at hun var lei seg for det og savnet meg. Hun skulle da forsøke å flytte litt rundt på ting for å komme på besøk i september. Så gikk det flere uker uten at jeg hørte noe, så da jeg fikk en melding om at det ikke gikk så ble jeg ikke akkurat overrasket. Fikk en lang melding om hvor mye hun savnet meg osv, og om vi kunne ta en telefondate snart, for litt over 14 dager siden, og jeg svarte da at det bare var å ringe for jeg var uansett hjemme (hun jobber en del kveld, og de har alltid besøk eller skal noe, så siden det er enklest at hun ringer eller bestemmer når så har vi alltid bare gjort det slik. De gangene jeg har ringt uten at det har vært avtalt så har hun alltid vært opptatt.). Hørte deretter ingenting i det hele før hun sendte meg en melding i går kveld på Snap at hun skulle ringe meg i formiddag. Fikk nettopp melding om at hun ikke rakkpringe meg før jobb likevel fordi timene hadde flydd for henne, men at hun skulle ringe meg en kveld i løpet av uka.. Det er nesten så jeg har lyst å svare at jeg tror det når jeg faktisk ser navnet hennes i telefonskjermen og at hun får ringe når det passer men droppe å sende melding om det i forkant fordi jeg ikke gidder å holde meg i nærheten av telefonen flere ganger, siden hun ikke ringer når hun sier likevel. Sånn! Det var dagens utblåsning fra meg! :-P Herregud så utrolig frustrerende.. Hvordan har man ikke tid til å ta en tlfsamtale? Nei, jeg skjønner godt at du blir oppgitt.. Er det mulig? Jeg hadde ikke tatt telefonen om hun til slutt faktisk ringte...! Skal du liksom sitte der og vente til hun finner det for godt å nedlate seg til å ta en telefon... Jeeeezzzzez! Gjør det slutt, tenker jeg. Det kan man faktisk gjør med "venniner" også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamsemams74 Skrevet 17. september 2014 #582 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg tror jeg trenger anger management. Noen som kjenner til en god psykolog? Neida. Men har seriøst hatt den mest frustrerende dagen noensinne. Hadde jordmortime klokken 9, og dro hjemmefra i god tid. Bussen ned til sentrum, som skulle ta 10 min, tok plutselig 30 min. Ikke rakk jeg toget!.. Måtte ta taxi et stykke for å rekke det, og kom allikevel 10 min for sent. Alt var bare så forsinket idag. Hadde egentlig ultralyd halv ti, men jeg satt og ventet på legen i 45 min på overtid før jeg tilslutt bare gikk!!!! Merker at jeg blir SÅ irritert når ting er forsinket. Er noe av det verste jeg vet. (Jeg er en av de som gjerne kommer 20 min for tidlig til ALT.) Resepsjonistene hos legen jeg skulle ta ultralyd hos ble jo så forbanna på meg når jeg dro, men HERREGUD. Hver gang jeg er der for å ta ultralyd, er de alltid en time forsinket +++++. Det er til å klikke av. .... Og klikke gjorde jeg. På kiwi på vei hjem. Stakkars mannen bak kassen. Da hadde jeg så mye irritasjon bygd opp. De foran meg i køen var danske, og prøvde å spørre om kvitteringen, men han bak kassen skjønte ikke hva de mente. Etter 1 minutt med frem og tilbake, og gestikulering fra danskenes side, SKREK JEG: " HAN VIL HA KVITTERINGEN!!!!!!!!!!!!!! Som sagt, jeg trenger anger management. Så bra at du gikk! De trenger tydeligvis at folk begynner å reagere...! Kanskje ikke like bra å skrike til kassamannen, men du får ta det på hormonkvoten:) Jeg fikk meg nå i alle fall en latter Ser for meg kassamannen med totalt bakoversveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malv Skrevet 17. september 2014 #583 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg tror jeg trenger anger management. Noen som kjenner til en god psykolog? Neida. Men har seriøst hatt den mest frustrerende dagen noensinne. Hadde jordmortime klokken 9, og dro hjemmefra i god tid. Bussen ned til sentrum, som skulle ta 10 min, tok plutselig 30 min. Ikke rakk jeg toget!.. Måtte ta taxi et stykke for å rekke det, og kom allikevel 10 min for sent. Alt var bare så forsinket idag. Hadde egentlig ultralyd halv ti, men jeg satt og ventet på legen i 45 min på overtid før jeg tilslutt bare gikk!!!! Merker at jeg blir SÅ irritert når ting er forsinket. Er noe av det verste jeg vet. (Jeg er en av de som gjerne kommer 20 min for tidlig til ALT.) Resepsjonistene hos legen jeg skulle ta ultralyd hos ble jo så forbanna på meg når jeg dro, men HERREGUD. Hver gang jeg er der for å ta ultralyd, er de alltid en time forsinket +++++. Det er til å klikke av. .... Og klikke gjorde jeg. På kiwi på vei hjem. Stakkars mannen bak kassen. Da hadde jeg så mye irritasjon bygd opp. De foran meg i køen var danske, og prøvde å spørre om kvitteringen, men han bak kassen skjønte ikke hva de mente. Etter 1 minutt med frem og tilbake, og gestikulering fra danskenes side, SKREK JEG: " HAN VIL HA KVITTERINGEN!!!!!!!!!!!!!! Som sagt, jeg trenger anger management. Så bra at du gikk! De trenger tydeligvis at folk begynner å reagere...! Kanskje ikke like bra å skrike til kassamannen, men du får ta det på hormonkvoten:) Jeg fikk meg nå i alle fall en latter Ser for meg kassamannen med totalt bakoversveis! Han tok det heldigvis med et smil. Tror han merket hvor stresset jeg var! ... Han kommenterte til og med på skjerfet mitt, og sa at det var fint. Så han var jo en liten engel der han satt.. Jeg BRØLTE jo skikkelig.. huff..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemamma Skrevet 17. september 2014 #584 Del Skrevet 17. september 2014 Blæh! Et lite skudd for humørbaugen nå. Venninnen min på Østlandet har ikke hatt tid til hverken å komme på besøk eller en telefon siden bryllupet deres i midten av juni. Jeg trodde kanskje hun ville engasjere seg mer etter at jeg sa nei til at de fikk komme på besøk i oktober, tre uker før termin, og hun sendte en lang melding og gav utrykk for at hun følte hun gikk glipp av hele svangerskapet og at hun var lei seg for det og savnet meg. Hun skulle da forsøke å flytte litt rundt på ting for å komme på besøk i september. Så gikk det flere uker uten at jeg hørte noe, så da jeg fikk en melding om at det ikke gikk så ble jeg ikke akkurat overrasket. Fikk en lang melding om hvor mye hun savnet meg osv, og om vi kunne ta en telefondate snart, for litt over 14 dager siden, og jeg svarte da at det bare var å ringe for jeg var uansett hjemme (hun jobber en del kveld, og de har alltid besøk eller skal noe, så siden det er enklest at hun ringer eller bestemmer når så har vi alltid bare gjort det slik. De gangene jeg har ringt uten at det har vært avtalt så har hun alltid vært opptatt.). Hørte deretter ingenting i det hele før hun sendte meg en melding i går kveld på Snap at hun skulle ringe meg i formiddag. Fikk nettopp melding om at hun ikke rakkpringe meg før jobb likevel fordi timene hadde flydd for henne, men at hun skulle ringe meg en kveld i løpet av uka.. Det er nesten så jeg har lyst å svare at jeg tror det når jeg faktisk ser navnet hennes i telefonskjermen og at hun får ringe når det passer men droppe å sende melding om det i forkant fordi jeg ikke gidder å holde meg i nærheten av telefonen flere ganger, siden hun ikke ringer når hun sier likevel. Sånn! Det var dagens utblåsning fra meg! :-P Herregud så utrolig frustrerende.. Hvordan har man ikke tid til å ta en tlfsamtale? Nei, jeg skjønner godt at du blir oppgitt.. Er det mulig? Jeg hadde ikke tatt telefonen om hun til slutt faktisk ringte...! Skal du liksom sitte der og vente til hun finner det for godt å nedlate seg til å ta en telefon... Jeeeezzzzez! Gjør det slutt, tenker jeg. Det kan man faktisk gjør med "venniner" også! Det er slik at jeg har lyst å skrive noe sånt som: Hei Skjønner at timene kan fly avgårde, det kan skje med oss alle, men jeg er såret og lei meg for at det har blitt en gjenganger i snart et halvt år nå (Når skal vi feire 30årsdagen min, som du overtalte meg til at jeg måtte feire, du fikk velge helg utifra når dere kunne komme for så å avlyse og siden sagt at vi må se å få feiret snart? Jeg er nå nærmere 31 enn 30.). Jeg prøver å gjøre meg så tilgjengelig som mulig med å si at det bare er å ringe når det passer (Håper ikke du tolker det som uengasjert??) siden du så ofte har et hektisk skjema, med det blir jo aldri noe av. Heretter får du ta opp telefonen og ringe, ikke sende melding og skrive at du gjerne vil ha en telefondate snart for så å vente 14 dager med å sende meg ny melding med en dag det passer for deg, for så å avlyse/utsette den avtalte tiden. Selv da jeg skulle fortelle at jeg var gravid tok det over to uker fra jeg spurte om du hadde tid til en telefon til jeg faktisk fikk fortalt det. Først valgte du en dag, så avlyste du fordi du ville se film med mannen men skulle ringe i løpet av uken, før det tok halvannen uke før jeg fikk en sms om at du skulle ringe meg en kveld snart og så ringte du noen dager senere. Det var nesten slik at jeg ikke hadde lyst å fortelle det til slutt, fordi det tok så lang tid før jeg fikk sjansen at det nesten ble kleint. Vurderte faktisk seriøst å bare la deg oppdage det i bryllupet deres. Og etter bryllupet har du ikke akkurat fått bedre tid. Jeg kan ikke huske sikkert når jeg snakket med deg, er usikker på om jeg har snakket med deg siden bryllupet, eller om du kun har hatt tid da jeg endelig fikk fortalt om graviditeten. Og har kanskje fått et titalls meldinger hvor du spør om hva jeg ønsker til babyen etc, og at du savner meg. For å være helt ærlig så ønsker jeg meg heller en venninne som har tid til å være venninnen min gjennom et fysisk og psykisk tøft svangerskap, enn babygaver. Gutten har allerede alt han trenger og merker nok ikke til eller fra om det kommer en gave i posten. Jeg derimot merker veldig godt at dere i løpet av et helt år ikke har hatt en eneste mulighet til å besøke meg, mens jeg har tatt meg både tid og råd til å komme til østlandet til både bryllup og utdrikningslag (Og det var ikke enkle turer å ta med et bekken som har vært så vondt), og at du aldri har tid til telefonsamtaler selv om jeg gjjør meg tilgjengelig hele døgnet. Samtidig ser jeg jo på facebook at dere har tid til å både dra på besøk og få besøk av andre venner, så da er det kanskje ikke tiden som mangler likevel? Jeg hater konfrontasjoner og finner meg nok i mye rart pga det, men jeg kjenner at jeg er lei av å være den alle kan utsette og avlyse med fordi jeg alltid er der når folk endelig har tid. Jeg er lei av å være den som alltid stiller opp når noen trenger noe, men som har sittet hjemme alene i et halvt år nå, fordi at når jeg ikke orker å dra det sosiale lasset så blir det ikke noe sosialt. Jeg er lei av å være den minst viktige i alle sammenhenger og den som alle kan priorotere. Så heretter gidder jeg ikke sette av tid til, eller prioritere dem som ikke har tid til meg. Så ikke send flere meldinger om at du skal ringe. Ring eller la være, og om du har tenkt å behandle meg som om tiden min faktisk ikke er verdt noe siden jeg bare går hjemme så kan du gjerne la være. (Himmel det ble langt og fullt av dritt, men så godt å få ut!) Men om jeg svarer så blir det vel mer som: Sånn er det innimellom, forstår det, men ring når du har tid ikke send flere meldinger om at du vil prates snart eller at du skal ringe da og da, for jeg blir faktisk skuffet når jeg gjør meg totalt tilgjengelig mens du likevel ikke finner tid til en enkel telefonsamtale. (Haha, som om jeg tør å skrive det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemamma Skrevet 17. september 2014 #585 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg tror jeg trenger anger management. Noen som kjenner til en god psykolog? Neida. Men har seriøst hatt den mest frustrerende dagen noensinne. Hadde jordmortime klokken 9, og dro hjemmefra i god tid. Bussen ned til sentrum, som skulle ta 10 min, tok plutselig 30 min. Ikke rakk jeg toget!.. Måtte ta taxi et stykke for å rekke det, og kom allikevel 10 min for sent. Alt var bare så forsinket idag. Hadde egentlig ultralyd halv ti, men jeg satt og ventet på legen i 45 min på overtid før jeg tilslutt bare gikk!!!! Merker at jeg blir SÅ irritert når ting er forsinket. Er noe av det verste jeg vet. (Jeg er en av de som gjerne kommer 20 min for tidlig til ALT.) Resepsjonistene hos legen jeg skulle ta ultralyd hos ble jo så forbanna på meg når jeg dro, men HERREGUD. Hver gang jeg er der for å ta ultralyd, er de alltid en time forsinket +++++. Det er til å klikke av. .... Og klikke gjorde jeg. På kiwi på vei hjem. Stakkars mannen bak kassen. Da hadde jeg så mye irritasjon bygd opp. De foran meg i køen var danske, og prøvde å spørre om kvitteringen, men han bak kassen skjønte ikke hva de mente. Etter 1 minutt med frem og tilbake, og gestikulering fra danskenes side, SKREK JEG: " HAN VIL HA KVITTERINGEN!!!!!!!!!!!!!! Som sagt, jeg trenger anger management. Så bra at du gikk! De trenger tydeligvis at folk begynner å reagere...! Kanskje ikke like bra å skrike til kassamannen, men du får ta det på hormonkvoten:) Jeg fikk meg nå i alle fall en latter Ser for meg kassamannen med totalt bakoversveis! Han tok det heldigvis med et smil. Tror han merket hvor stresset jeg var! ... Han kommenterte til og med på skjerfet mitt, og sa at det var fint. Så han var jo en liten engel der han satt.. Jeg BRØLTE jo skikkelig.. huff..... De opplever nok myyyye hissigere folk enn der der, men pluss i margen for at han var hyggelig mot deg etterpå. Ikke alle kassafolk som hadde vært det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BryndisSnae Skrevet 17. september 2014 #586 Del Skrevet 17. september 2014 1. Silhouette (gutt), Sunnisol (gutt) 2. Scai 3. 4. DrømmeSofie 5. VurdererBaby (gutt), bonusmamma (gutt) 6. Makemyday. 7. micke78 (jente) 8. 9. Bifrost (gutt), Ulvemamma (gutt) 10. 11. Monson (gutt), Lillyheart 12.AKO91(jente), Optatium (jente), MammaMia:D (gutt) 13. Malv (gutt), Coccobahhia (jente) 14. PrinsesseHengepupp (Hemmelig huleboer), Snurrballong (Hemmelig huleboer), Hildeeliaslilleputt (gutt) 15. frø-i-magen (jente), Bridgeth (jente) 16. Sminth (Jente) 17. prøvestadiet (gutt) 18. Mabanovember (gutt eller jente) 19. 20. 21. DramaMama (gutt) Amone (gutt) 22. BryndisSnae (Hemmelig huleboer) 23. 24. 25. Eliamali (jente) 26. Zinas79 (gutt), To små troll (jente), 27. 28. 29. 30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BryndisSnae Skrevet 17. september 2014 #587 Del Skrevet 17. september 2014 Hei alle sammen! Skal noen her i gravidefotografering eller nyfødtfotografering? Er noen fotografer som de anbefaler?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonusmamma Skrevet 17. september 2014 #588 Del Skrevet 17. september 2014 Noen her som har noe erfaring om svangerskapskløe?Jeg tror kanskje jeg begynner å få det. Har de siste dagene klødd en hel del. Og har nå fått masse små prikker (ser ut som bittesmå kviser) over hele magen som klør og klør....)Er dette noe jeg bør sjekke opp, er det... farlig?Skal på kontroll i slutten av neste uke, så jeg tenker at jeg kan vente med å sjekke til da? Aner ikke om det påvirker baby eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Optatium Skrevet 17. september 2014 #589 Del Skrevet 17. september 2014 Er det noen som vet hvordan det er med egenmeldinger når man er 50% sykemeldt? Jeg er så innmari sliten, har så vondt i hodet og føler meg generelt i dårlig form.. Er 50% sykemeldt! men tenkte at det hadde vært godt å være hjemme imorgen.. Vet noen hvordan det fungerer? Har aldri vært delvis sykemeldt og syk før :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malv Skrevet 17. september 2014 #590 Del Skrevet 17. september 2014 Er det noen som vet hvordan det er med egenmeldinger når man er 50% sykemeldt? Jeg er så innmari sliten, har så vondt i hodet og føler meg generelt i dårlig form.. Er 50% sykemeldt! men tenkte at det hadde vært godt å være hjemme imorgen.. Vet noen hvordan det fungerer? Har aldri vært delvis sykemeldt og syk før :-P Hmm.. Kunne du kanskje ringt legen og bedt om å få utvidet sykemeldingen? eller?. Jeg aner ikke, men antar at du kan levere egenmelding hvis du vil det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamsemams74 Skrevet 17. september 2014 #591 Del Skrevet 17. september 2014 Er det noen som vet hvordan det er med egenmeldinger når man er 50% sykemeldt? Jeg er så innmari sliten, har så vondt i hodet og føler meg generelt i dårlig form.. Er 50% sykemeldt! men tenkte at det hadde vært godt å være hjemme imorgen.. Vet noen hvordan det fungerer? Har aldri vært delvis sykemeldt og syk før :-P Hmm.. Kunne du kanskje ringt legen og bedt om å få utvidet sykemeldingen? eller?. Jeg aner ikke, men antar at du kan levere egenmelding hvis du vil det. Jeg har heller ikke peiling, men antar at men kan levere egenmelding selv om man er 50% sykemeldt. Noe annet ville vært rart:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Optatium Skrevet 17. september 2014 #592 Del Skrevet 17. september 2014 Er det noen som vet hvordan det er med egenmeldinger når man er 50% sykemeldt? Jeg er så innmari sliten, har så vondt i hodet og føler meg generelt i dårlig form.. Er 50% sykemeldt! men tenkte at det hadde vært godt å være hjemme imorgen.. Vet noen hvordan det fungerer? Har aldri vært delvis sykemeldt og syk før :-P Hmm.. Kunne du kanskje ringt legen og bedt om å få utvidet sykemeldingen? eller?. Jeg aner ikke, men antar at du kan levere egenmelding hvis du vil det. Ja kanskje.. Må ringe på fredag i så fall, han jobber ikke torsdager .. Men tror morgendagen blir hjemme altså, hvis ikke det blir en markant bedring i løpet av kvelden.. Så får jeg bare ta problemet mår det kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamsemams74 Skrevet 17. september 2014 #593 Del Skrevet 17. september 2014 Hei alle sammen! Skal noen her i gravidefotografering eller nyfødtfotografering? Er noen fotografer som de anbefaler?? Jeg har bestilt nyfødtfotografering. Skal ta bilder når babyen er en uke gammel:) Gleder meg! Nå er sikkert denne uaktuell for de fleste p.g.a. beliggenhet, men legger ved link likevel. http://www.fotografiskmonica.no/#!vstc4=page-3/stackerfan0=1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mabanovember Skrevet 17. september 2014 #594 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg har begynt dagen min med deilig frokost mednypresset appelsin juice. Skulle så absolutt satt ute i det fine været meg jeg sitter på kontoret hjemme og lager julegave til mine forelder. ET STORT ALBUM ( fra en reise til Usa hele familien hadde i oktober i fjor) DET ER VELDIG mye arbeid, har over 2000 bilder jeg skal gå igjennom Men jeg har tatt opp tak luken så jeg ser rett ut på den blå fine himmelen, heheh nesten like bra Tusen takk for alle fine kommentarer for hekledyrene mine jeg har nettopp begynt å lage disse dyrene. så de har noen skavanker her og der. Men kanskje når jeg har blitt så flink at jeg føler at de er fine selv så kan jeg kanskje ta bestillinger.... Nå skal jeg gi i julegaver til alle tante og fadderbarna mine, tenkte det var fine julegaver. Selv om mange av de er store så er mange av de glade i kosedyr Såååå koselig å pusle med julegave! Jeg satt på pinterest i går kveld og fant inspirasjon til julegavekort og innpakning Du kan nok fint ta bestillinger på disse, de er jo råfine!!! Og jeg tror barna blir kjempeglade for hjemmelaget bamse! (det hadde hvert fall jeg blitt, og jeg liker å tro at jeg er litt barnslig innimellom! ) Ja her er allerede julegavene GODT i gang tenkte jeg for EN gang skulle være litt tidlig ute. så jeg og beibisen kan bare kose oss i desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mabanovember Skrevet 17. september 2014 #595 Del Skrevet 17. september 2014 Jeg har begynt dagen min med deilig frokost mednypresset appelsin juice. Skulle så absolutt satt ute i det fine været meg jeg sitter på kontoret hjemme og lager julegave til mine forelder. ET STORT ALBUM ( fra en reise til Usa hele familien hadde i oktober i fjor) DET ER VELDIG mye arbeid, har over 2000 bilder jeg skal gå igjennom Men jeg har tatt opp tak luken så jeg ser rett ut på den blå fine himmelen, heheh nesten like bra Tusen takk for alle fine kommentarer for hekledyrene mine jeg har nettopp begynt å lage disse dyrene. så de har noen skavanker her og der. Men kanskje når jeg har blitt så flink at jeg føler at de er fine selv så kan jeg kanskje ta bestillinger.... Nå skal jeg gi i julegaver til alle tante og fadderbarna mine, tenkte det var fine julegaver. Selv om mange av de er store så er mange av de glade i kosedyr Jeg hadde gjerne kjøpt sånne av deg, de er mye finere og mer forseggjort enn mye av det man kjøper i vanlig butikker Du kunne jo vurdert å lage deg en profil på epla.no og selge der? Mange flinke som selger via den siden. :-) Ja jeg har vudert tanken men vet ikke helt enda. Vi får se nå jeg har laget litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mabanovember Skrevet 17. september 2014 #596 Del Skrevet 17. september 2014 Noen her som har noe erfaring om svangerskapskløe? Jeg tror kanskje jeg begynner å få det. Har de siste dagene klødd en hel del. Og har nå fått masse små prikker (ser ut som bittesmå kviser) over hele magen som klør og klør....) Er dette noe jeg bør sjekke opp, er det... farlig? Skal på kontroll i slutten av neste uke, så jeg tenker at jeg kan vente med å sjekke til da? Aner ikke om det påvirker baby eller ikke. Noen her som har noe erfaring om svangerskapskløe? Jeg tror kanskje jeg begynner å få det. Har de siste dagene klødd en hel del. Og har nå fått masse små prikker (ser ut som bittesmå kviser) over hele magen som klør og klør....) Er dette noe jeg bør sjekke opp, er det... farlig? Skal på kontroll i slutten av neste uke, så jeg tenker at jeg kan vente med å sjekke til da? Aner ikke om det påvirker baby eller ikke. DU! dette har jeg også fått de siste dagene små røde prikker som klør og klør jeg klør jo helt til jeg begynner å blø. Jeg har ikke tenkt over tanken at det kan være svangerskaps kløe, har ingen peiling på dette. Men er jo kanskje noe i det om vi begge har samme symptomer... hmmm dette må vi sjekke opp i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mabanovember Skrevet 17. september 2014 #597 Del Skrevet 17. september 2014 ååååååååå jeg er så sint.... Nå har jeg flere ganger prøvd å handle varer på Barnas hus men til INGEN nytte er så dårlig service der det er helt hårreisene, akkurat som de ikke ØNSKER å selge deg noe.. Nå har jeg skrevet klage til ledelsen for det er rett og slett helt HORIBELT. Nå må jeg virkelig bekalge om jeg trakker i salaten her om noen av dere jobber der. Men har VIRKELIG blitt DÅRLIG behandlet!!1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monson Skrevet 17. september 2014 #598 Del Skrevet 17. september 2014 Nei, nå begynner jeg faktisk å bli temmelig lei av å være gravid!! Allt er så mye tyngere og å bøye seg er det vel nesten bare å drite i.. Jeg kan ikke skjønn at det skal bli vanskligere å få ting gjort etter at man får babyen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemamma Skrevet 17. september 2014 #599 Del Skrevet 17. september 2014 Noen her som har noe erfaring om svangerskapskløe? Jeg tror kanskje jeg begynner å få det. Har de siste dagene klødd en hel del. Og har nå fått masse små prikker (ser ut som bittesmå kviser) over hele magen som klør og klør....) Er dette noe jeg bør sjekke opp, er det... farlig? Skal på kontroll i slutten av neste uke, så jeg tenker at jeg kan vente med å sjekke til da? Aner ikke om det påvirker baby eller ikke. Noen her som har noe erfaring om svangerskapskløe? Jeg tror kanskje jeg begynner å få det. Har de siste dagene klødd en hel del. Og har nå fått masse små prikker (ser ut som bittesmå kviser) over hele magen som klør og klør....) Er dette noe jeg bør sjekke opp, er det... farlig? Skal på kontroll i slutten av neste uke, så jeg tenker at jeg kan vente med å sjekke til da? Aner ikke om det påvirker baby eller ikke. DU! dette har jeg også fått de siste dagene små røde prikker som klør og klør jeg klør jo helt til jeg begynner å blø.Jeg har ikke tenkt over tanken at det kan være svangerskaps kløe, har ingen peiling på dette. Men er jo kanskje noe i det om vi begge har samme symptomer... hmmm dette må vi sjekke opp i Dette må dere nesten få sjekket ut. Vanligvis er det helt ufarlig, men kan i noen tilfeller være tegn på leverpåvirkning. Ring lege i morgen slik at dere får tatt blodprøver og kan utelukke leverpåvirkning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemamma Skrevet 17. september 2014 #600 Del Skrevet 17. september 2014 Nei, nå begynner jeg faktisk å bli temmelig lei av å være gravid!! Allt er så mye tyngere og å bøye seg er det vel nesten bare å drite i.. Jeg kan ikke skjønn at det skal bli vanskligere å få ting gjort etter at man får babyen.. Du er ikke den eneste! Men det blir stadig kortere tid igjen, er vel under ti uker igjen for de fleste nå? Bare "sjarmøretappen" igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå