Gå til innhold

November 2014 baby❤️

DrømmeSofie

Anbefalte innlegg

Haha, godt å se det er flere! Startet med sunn frokost i dag. Men skeiet ut med brødskive med nugatti i stad. Fader altså...  :fnise: Sover også dårlig! Er rimelig lei av å stå opp tre ganger om natten for å tisse, baaaah. Jeg som ikke måtte opp en eneste gang om natten i 1 og 2 trimester!

har baket brownies i dag. Mannen har halvtårsprøve på jobben i dag, så skal lage middag til han kommer hjem og servere brownies. :) 

Ellers er jeg litt bekymret for at lillegutt har klart å lirke hodet sitt ut av bekkenet og snudd seg opp igjen. Håper ikke det. Men bekkenet mitt var helt grusomt vondt forrige uke, klarte ikke å snu meg om natten eller gå om kvelden. Kjente hodet hans tydelig der nede. Men nå er smertene mer eller mindre borte, jeg føler meg SÅ bra i ryggen, men jeg kjenner ikke hodet hans der lenger, og bevgelser og spark er nå overalt i magen. Håper ikke han har klart det, men det får jeg vel sjekket på kontroll neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, godt å se det er flere! Startet med sunn frokost i dag. Men skeiet ut med brødskive med nugatti i stad. Fader altså...  :fnise: Sover også dårlig! Er rimelig lei av å stå opp tre ganger om natten for å tisse, baaaah. Jeg som ikke måtte opp en eneste gang om natten i 1 og 2 trimester!

har baket brownies i dag. Mannen har halvtårsprøve på jobben i dag, så skal lage middag til han kommer hjem og servere brownies. :)

Ellers er jeg litt bekymret for at lillegutt har klart å lirke hodet sitt ut av bekkenet og snudd seg opp igjen. Håper ikke det. Men bekkenet mitt var helt grusomt vondt forrige uke, klarte ikke å snu meg om natten eller gå om kvelden. Kjente hodet hans tydelig der nede. Men nå er smertene mer eller mindre borte, jeg føler meg SÅ bra i ryggen, men jeg kjenner ikke hodet hans der lenger, og bevgelser og spark er nå overalt i magen. Håper ikke han har klart det, men det får jeg vel sjekket på kontroll neste uke :)

Åååh hørtes koslig ut! :D (+ at jeg også fikk veldig lyst på kake :P Kanskje jeg også skal bake en kake :)

Men, når skal hode feste seg og når har du termin ? :) 

Oh i går fikk jeg hengekøya til babyen, wihiii :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh hørtes koslig ut! :D (+ at jeg også fikk veldig lyst på kake :P Kanskje jeg også skal bake en kake :)

Så koselig! Vi får besøk i dag, så jeg tenkte også jeg skulle bake litt. :)

Det er ikke alltid hodet fester seg, og det skjer vel nesten kun i første svangerskap tror jeg. Men det er nok først helt på slutten. :)

Lilleulv i magen har ligger med hodet godt ned i bekknet, men i perioder er det likevel totalt  sirkus i hele magen. :P

Her har søvnen også vært utrolig dårlig, spesielt de siste nettene. Våkner ca hver time pga smerter i den siden som blir liggende ned, samt har hatt utrolig mye stikking i ribbeina og ryggen de siste dagene. Og dette i tillegg til det vonde bekkenet.. Ikke rent lite vi skal gå gjennom for de små skattene våre!

I natt klarte jeg heller ikke sovne igjen etter at jeg våknet i tre tiden, så til slutt forflyttet jeg meg ut på sofaen. Vil jo ikke holde stakkars mannen våken heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååhhh det er veeeldig godt å lese at andre skeier litt ut...

rett før jeg skulle på jobb i dag (kl 1400) skulle jeg innom å kjøpe vann da så jeg en RED VELVET CUPCAKE til bare 10,- på narvesen og jeg som ikke liker kaker og boller og slikt så godt...

MEN DENNE VAR HIMMELSK - ANNBEFALES PÅ DET STERKESTE og det var smeltet hvit sjokolade inni...

UFFFF jaja litt må man kunne unne seg.

Jeg hekler kosedyr hehe :P har til nå heklet en rev, giraff, fugl og elefant holder på å hekle en kanin. KJEMPE kjekt :) Det skulle kunne gått ann å dele bilder her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rett før jeg skulle på jobb i dag (kl 1400) skulle jeg innom å kjøpe vann da så jeg en RED VELVET CUPCAKE til bare 10,- på narvesen og jeg som ikke liker kaker og boller og slikt så godt...

MEN DENNE VAR HIMMELSK - ANNBEFALES PÅ DET STERKESTE og det var smeltet hvit sjokolade inni...

Jeg hekler kosedyr hehe :P har til nå heklet en rev, giraff, fugl og elefant holder på å hekle en kanin. KJEMPE kjekt :) Det skulle kunne gått ann å dele bilder her inne :)

Mmm takk for tipset ;) 

Så kult med heklet kosedyr!! Kan du ikke legge ut bilder av de ? :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh nooo!!! Red velvet cake er jo noe av det beste jeg vet!!!!!! Bra at jeg ikke har narvesen som nabo.. Hadde jeg orket å gå i 10 min, hadde jeg stukket ut døren nå, men jeg er så skutt etter idag!!! :P Fikk vann i munnen av å lese det.... 

Idag har jeg lett etter amme bh´er. Vet at det er lurt å vente med sånt til etter fødsel også, men jeg har så liten tro på at det finnes amme bher som passer brøda mine. Endte opp med en ammesinglett da. Den var så behagelig at jeg tror jeg skal begynne å gå med den allerede nå! haha.. Drit i BH! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Red Velvet er favoritten til ene venninna mi også. Jeg pleier bake det til henne om jeg vil overraske henne. :)

Jeg bakte Blueberry Cupcakes til besøket i dag, det falt definitivt i smak. Heldigvis. :)

Så utrolig kult med heklede kosedyr! Skulle ønske jeg kunne det! Det finnes ikke noen link til lignede bilder som vi kan se da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hekler kosedyr hehe :P har til nå heklet en rev, giraff, fugl og elefant holder på å hekle en kanin. KJEMPE kjekt :) Det skulle kunne gått ann å dele bilder her inne :)

Kan du ikke legge ut bilder på fb-siden vår? Jeg vil gjerne se :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send meg en meld med ekte fb-navn så kan jeg legge deg til, først som venn, så i gruppa. Er en helt sjult gruppe som ikke kan søkes opp. Heter barn i magen november 2014 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.garnstudio.com/lang/no/category_oversikt.php?kat=6&word=empty&tword=0&page=3&sort=datedesc

Her er noen gratisoppskrifter fra garnstudio:-) vet jo ikke om det er disse Mabanovember har brukt, men jeg synes det er flere fine der.

Hva heter den FB siden vår, foresten ? Er dere der alle sammen?

Er lignende slike dyr ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det var en side som het galeri.

Så jeg har laget ett album som heter Kreative ideer, her har jeg lagt ut hekle dyrene som jeg har laget til nå.

Kanskje man kan trykke seg inn på siden min for å komme til mitt album.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Vi får besøk i dag, så jeg tenkte også jeg skulle bake litt. :)

Det er ikke alltid hodet fester seg, og det skjer vel nesten kun i første svangerskap tror jeg. Men det er nok først helt på slutten. :)

Lilleulv i magen har ligger med hodet godt ned i bekknet, men i perioder er det likevel totalt  sirkus i hele magen. :P

Her har søvnen også vært utrolig dårlig, spesielt de siste nettene. Våkner ca hver time pga smerter i den siden som blir liggende ned, samt har hatt utrolig mye stikking i ribbeina og ryggen de siste dagene. Og dette i tillegg til det vonde bekkenet.. Ikke rent lite vi skal gå gjennom for de små skattene våre!

I natt klarte jeg heller ikke sovne igjen etter at jeg våknet i tre tiden, så til slutt forflyttet jeg meg ut på sofaen. Vil jo ikke holde stakkars mannen våken heller...

Det var veeldig koselig! :D

Nei, de MÅ ikke feste seg, men jordmor sa at det var helt normalt om de gjorde det fra uke 30 på førstegangsfødene, men det har ingen sammenheng med når man føder! Noen fester seg 10 uker før, andre fester seg når fødselen starter! Jeg har termin 5 november. Menstermin 1. nov. :) Har en sterk følelse på overtid da, så vi får se :)

.. Nå i kveld har jeg fått sydd et pledd til lillegutt. Ble så mykt og søtt. Ikke så pent i sømmene, men hva kan jeg forvente, aldri drevet med symaskin før  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så jeg har laget ett album som heter Kreative ideer, her har jeg lagt ut hekle dyrene som jeg har laget til nå.

Jeg har vært å snoka, de var FINE!!! Du er sykt flink!!

Endret av Ulvemamma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tittet:-) de var jo kjempefine:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var skikkelig fine!! Alle her er så flink til å lage ting selv.. Jeg holder nå enda på med det samme ull teppet enda jeg.. Blir jo aldri ferdig! og det er bare helt vanlig rett strikking, så er ikke akkurat noe avanserte greier.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var skikkelig fine!! Alle her er så flink til å lage ting selv.. Jeg holder nå enda på med det samme ull teppet enda jeg.. Blir jo aldri ferdig! og det er bare helt vanlig rett strikking, så er ikke akkurat noe avanserte greier..

Jeg har et strikketøy som jeg trekker frem med særdeles ujevne mellomrom. Det er kun frem og tilbake, og for bredt til å være typisk skjerf, for smalt til å være pledd, men kunne blitt et greit vognteppe. Men siden det er lilla så gadd jeg ikke strikke noe oftere nå heller. :-P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir en bra dag! Jeg bare kjenner det på meg!

Våknet riktignok i femtiden, men jeg har sovet sammenhengende hele natten, og det er lenge siden det! Luksus!

Håper dere fine damene våkner med samme følelse og at dere får en fantastisk dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer usikker på dagen min, men jeg er nå oppe og i gang. 2-åringen hostet i natt og jeg tror han har litt feber, så jeg fikk sove fra 12-5. Det er i minste laget… Men nå er han levert hos farfar og jeg sitter her på kontoret med en kopp kaffe;) Om ingen ringer inn syke, så kan jeg gå hjem litt utpå dagen. Da skal jeg krype under dyna en time og to før jeg henter sjuklingen min:) Så kanskje dagen ikke blir så verst!

Ukene ruller avgårde og jeg kjenner at jeg er ved godt mot! Ha en fin formiddag alle rugere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt dagen min med deilig frokost mednypresset appelsin juice. Skulle så absolutt satt ute i det fine været meg jeg sitter på kontoret hjemme og lager julegave til mine forelder.

ET STORT ALBUM ( fra en reise til Usa hele familien hadde i oktober i fjor)

DET ER VELDIG mye arbeid, har over 2000 bilder jeg skal gå igjennom :P Men jeg har tatt opp tak luken så jeg ser rett ut på den blå fine himmelen, heheh nesten like bra :P

Tusen takk for alle fine kommentarer for hekledyrene mine :) jeg har nettopp begynt å lage disse dyrene. så de har noen skavanker her og der. Men kanskje når jeg har blitt så flink at jeg føler at de er fine selv så kan jeg kanskje ta bestillinger....

Nå skal jeg gi i julegaver til alle tante og fadderbarna mine, tenkte det var fine julegaver. Selv om mange av de er store så er mange av de glade i kosedyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt dagen min med deilig frokost mednypresset appelsin juice. Skulle så absolutt satt ute i det fine været meg jeg sitter på kontoret hjemme og lager julegave til mine forelder.

ET STORT ALBUM ( fra en reise til Usa hele familien hadde i oktober i fjor)

DET ER VELDIG mye arbeid, har over 2000 bilder jeg skal gå igjennom :P Men jeg har tatt opp tak luken så jeg ser rett ut på den blå fine himmelen, heheh nesten like bra :P

Tusen takk for alle fine kommentarer for hekledyrene mine :) jeg har nettopp begynt å lage disse dyrene. så de har noen skavanker her og der. Men kanskje når jeg har blitt så flink at jeg føler at de er fine selv så kan jeg kanskje ta bestillinger....

Nå skal jeg gi i julegaver til alle tante og fadderbarna mine, tenkte det var fine julegaver. Selv om mange av de er store så er mange av de glade i kosedyr :)

Såååå koselig å pusle med julegave! Jeg satt på pinterest i går kveld og fant inspirasjon til julegavekort og innpakning  :nigo: 

Du kan nok fint ta bestillinger på disse, de er jo råfine!!! :) Og jeg tror barna blir kjempeglade for hjemmelaget bamse! (det hadde hvert fall jeg blitt, og jeg liker å tro at jeg er litt barnslig innimellom! :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...