Eliamali Skrevet 2. oktober 2014 #901 Del Skrevet 2. oktober 2014 Tønsberg har 10 dager. :-) vil også ha krakk i dusjen, kanskje jeg klarer å barbere leggene litt enklere da? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corneliuss Skrevet 2. oktober 2014 #902 Del Skrevet 2. oktober 2014 He he he. Jeg har allerede sønnens plastkrakk i dusjen. Uunværlig! 😊 får både vasket håret når jeg trenger og barbert leggene når jeg har ork. Men de må jo ha det et eller annet sted, prinsesse? Er jo helt utrolig. Be en av kjedene bestille det fra en av de andre butikkene? Kan jo ikke være utsolgt i hele Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monson Skrevet 2. oktober 2014 #903 Del Skrevet 2. oktober 2014 Har du sjekket plantasjen da ? Der kan det jo godt henne at de har hvertfall.. Men, utrolig merkelig at de ikke hadde det på de andre butikkene :-/ OMG jeg har beste kjæresten altså. Han har massert meg hver kveld den siste uka, og tatt imot instruktsjoner på å få løsnet knutene mine. Og i dag våknet jeg uten å ha noe vondt i ryggen eller hoftene! Aaaah så deilig Sov nesten gjennom hele natta også. Eneste som er litt kjipt nå, er at jeg burde virkelig gå til tannlegen med visdomstenner som virkelig presser på de andre jekslene mine, meeen, jeg har sett de røttene de har, og det kreves opperasjon, så det må nesten vente til etter jeg har fødet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonusmamma Skrevet 2. oktober 2014 #904 Del Skrevet 2. oktober 2014 hurra for snill kjærste og god rygg Har samme problem som deg ang. visdomstenner! Rakk bare å trekke de to på den ene siden før jeg ble gravid, så nå venter jeg på å kunne ta den andre siden etter jul engang! Ville ikke ta de nå mens jeg var gravid da jeg ikke vil ta ibux!Det er sure penger å kvitte seg med. Hvert fall for meg som ikke har noen plager eller noe. Jeg fikk bare beskjed av tannlegen at de ligger å presser på de andre gjekslene mine slik at de kan skade de om noen år, og jeg burde derfor ta de NÅ - de klarer ikke å komme ut, så det er operesjon her også. MEN HALLO DERE. Nå er vi snart i mål alle sammen! De første novemberbabyene kan jo komme denne måneden!! (Har allerede kommet novemberbaby i den andre termingruppen jeg er med i! Hjeeeelp) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsesseHengepupp Skrevet 2. oktober 2014 #905 Del Skrevet 2. oktober 2014 Skal dra på bruktbutikken og se i dag. Hvis ikke får jeg ta en ringerunde og få noen til å bestille. Stakkars mannen var rundt hele byen i går på leit :-p Men jeg har faktisk klart å dusje helt alene i dag (haha, også noe å være stolt over), og jeg fikk til og med vaska over dusjen mens jeg allerede var der inne :-D Men det hadde gjort seg med krakk ja. Ja tenk, bare innspurten igjen! Det er i grunnen nesten sykt å tenke på :-o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monson Skrevet 2. oktober 2014 #906 Del Skrevet 2. oktober 2014 Ja, ganske sykt… Nå er det bare snakk om uker og ikke mnd!! Wiihiii! bare en liten bit igjen nå.. Den siste tiden har gått så fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snorkfrøken&mini Skrevet 2. oktober 2014 #907 Del Skrevet 2. oktober 2014 då var eg sjukemeldt gitt. Har modning, kort livmorhals og åpning og murringer så nå må eg holde sofaen for å ikkje sette igong fødselen. Er kun 34+ 1, så håper det ikkje utvikler seg videre heilt endå:-) merker eg ikkje er klar!! jordmor sa eg måtte rekne med tidlig fødsel så nå får eg prøve å gjere litt klart... Misunner de som har styrt og stelt litt allerede: eg rekna med eg hadde god tid, så her mangler det ein del.. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinas79 Skrevet 2. oktober 2014 #908 Del Skrevet 2. oktober 2014 då var eg sjukemeldt gitt. Har modning, kort livmorhals og åpning og murringer så nå må eg holde sofaen for å ikkje sette igong fødselen. Er kun 34+ 1, så håper det ikkje utvikler seg videre heilt endå:-) merker eg ikkje er klar!! jordmor sa eg måtte rekne med tidlig fødsel så nå får eg prøve å gjere litt klart... Misunner de som har styrt og stelt litt allerede: eg rekna med eg hadde god tid, så her mangler det ein del.. ;-) MAsse lykke til, du får skrive lister og sende ut andre på ærend 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monson Skrevet 2. oktober 2014 #909 Del Skrevet 2. oktober 2014 då var eg sjukemeldt gitt. Har modning, kort livmorhals og åpning og murringer så nå må eg holde sofaen for å ikkje sette igong fødselen. Er kun 34+ 1, så håper det ikkje utvikler seg videre heilt endå:-) merker eg ikkje er klar!! jordmor sa eg måtte rekne med tidlig fødsel så nå får eg prøve å gjere litt klart... Misunner de som har styrt og stelt litt allerede: eg rekna med eg hadde god tid, så her mangler det ein del.. ;-) Oj! Ligg å slappe av å diriger mannen. Dette går så fint! og om babyen kommer nå så er det ikke aaaalt for tidlig hvertfall Mange babyer kommer før og klarer seg helt fint også. Så når man føler seg litt mere klar, så er det lov til å glede seg også Hold oss oppdatert om du orker da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridgeth Skrevet 2. oktober 2014 #910 Del Skrevet 2. oktober 2014 Ok, nå har det tatt helt av her... Jeg har fått totalt sovesyken! Selv etter en hel natts god søvn (bortsett fra 4 tisseturer) så er jeg kjempetrøtt etter en times tid igjen. Jeg kunne lagt i sengen hele dagen, tror jeg. Orker ingenting, men kjeder vettet av meg. Har fremdeles fire uker igjen, så dette kan bli utfordrende Noen andre som har det sånn? har det også slik ja, vil bare sove og spise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridgeth Skrevet 2. oktober 2014 #911 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hvor mye har dere lagt på dere denne gang? Her har jeg bikket 20 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mabanovember Skrevet 2. oktober 2014 #912 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hvor mye har dere lagt på dere denne gang? Her har jeg bikket 20 kg Jeg er forsatt på minus 1 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsesseHengepupp Skrevet 2. oktober 2014 #913 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hot mama! På alle våre år sammen har jeg alltid ligget krøllet i sofa med pledd og raggsokker mens gubbelusken har sittet i t-skjorte og ledd av meg. Nå holder jeg på å omkomme, singlett er max påkledning her, mens gubben har henta frem det doble ullpleddet vi fikk til bryllupet. Det rare er at jeg kan gå gjennom dagen med moderat aktivitet med normal påkledning. Men når jeg utpå ettermiddagen/kvelden faller sammen i sofa så må klærne av og vinduet opp. Skjønner det ikke. Feil med termostaten er det iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DrømmeSofie Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter #914 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hvor mye har dere lagt på dere denne gang? Her har jeg bikket 20 kg Jeg har også lagt på meg mye, 23 kg til nå og 34 dager i gjen.... Puh!🐷🐷🐷 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monson Skrevet 2. oktober 2014 #915 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hot mama! På alle våre år sammen har jeg alltid ligget krøllet i sofa med pledd og raggsokker mens gubbelusken har sittet i t-skjorte og ledd av meg. Nå holder jeg på å omkomme, singlett er max påkledning her, mens gubben har henta frem det doble ullpleddet vi fikk til bryllupet. Det rare er at jeg kan gå gjennom dagen med moderat aktivitet med normal påkledning. Men når jeg utpå ettermiddagen/kvelden faller sammen i sofa så må klærne av og vinduet opp. Skjønner det ikke. Feil med termostaten er det iallfall Hehe samme her!.. Jeg er den som bruker å fryse og sitte under ullpledd og ullsokker på hele tiden! Men, nå er jeg så varm! helt sykt assa! jeg kan gå ut, uten jakke enda og synes det er varmt, og bli svett osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smil123 Skrevet 2. oktober 2014 #916 Del Skrevet 2. oktober 2014 God kveld alle sammen! Da har denne damen blitt jaktenke... Planen er frem til søndag kveld. En del av meg tenker det skal gå veldig greit, mens en annen del tenker skrekk og gru !! Whuff Hehe.. Har en 3.5 åring å passe på så vi skal nok kose oss så lenge hun er i godt humør ;-) men er kveldene og nettene som jeg gruer for.. Husredd så pleier å sove dårligere når han ikke er hjemme, men vi har to hunder så det er en trygghet. Men nå er jo de og med han på jakt!! Gi meg styrke og mot Hehe.. Skulle ønske jeg kunne drite i de dumme tankene og bare kose meg, men skylder litt på gravidhormonene også ;-) ;-) fin kveld alle rugere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smil123 Skrevet 2. oktober 2014 #917 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hvor mye har dere lagt på dere denne gang? Her har jeg bikket 20 kg Ca 5 kg til nå.. 32+2 i dag.. Men nå begynner det å fylle seg med vann i kroppen så blir nok endel fler innen jeg er i mål!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sminth Skrevet 2. oktober 2014 #918 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hvor mye har dere lagt på dere denne gang? Her har jeg bikket 20 kg Foreløpig opp ca 17 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corneliuss Skrevet 2. oktober 2014 #919 Del Skrevet 2. oktober 2014 Ca 11-12 kg opp til nå. Er normal til lett undervektig fra før så satser på å gå Opp ca 15 før fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Optatium Skrevet 2. oktober 2014 #920 Del Skrevet 2. oktober 2014 Hot mama! På alle våre år sammen har jeg alltid ligget krøllet i sofa med pledd og raggsokker mens gubbelusken har sittet i t-skjorte og ledd av meg. Nå holder jeg på å omkomme, singlett er max påkledning her, mens gubben har henta frem det doble ullpleddet vi fikk til bryllupet. Det rare er at jeg kan gå gjennom dagen med moderat aktivitet med normal påkledning. Men når jeg utpå ettermiddagen/kvelden faller sammen i sofa så må klærne av og vinduet opp. Skjønner det ikke. Feil med termostaten er det iallfall Jeg er så varm!! Sørlig på kvelden, sitter gjerne i trusa og singletten (og satser hardt på at uanmeldt besøk holder seg borte).. Forøvrig har jeg gått et par turer de siste dagene, og det har medført noe som føles som stølhet i lyskeområdet. Noen som kjenner seg igjen? Når du setter deg på huk med bena litt fra hverandre, den store sena (?) som går fra underlivet og ut i låret, den er kjempestøl.. Skjønner ingenting jeg :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Optatium Skrevet 2. oktober 2014 #921 Del Skrevet 2. oktober 2014 Når det gjelder vekt er jeg litt usikker. Sist legetime hadde heg gått opp en kilo, men det er noen uker siden nå. Tipper jeg har lagt på meg litt etterpå:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonusmamma Skrevet 3. oktober 2014 #922 Del Skrevet 3. oktober 2014 Hvor mye har dere lagt på dere denne gang? Her har jeg bikket 20 kg 25 hittil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridgeth Skrevet 3. oktober 2014 #923 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg la på meg 28 og 26 kg med de andre to. Har mye vann i kroppen og småspiser jo også mye. Men med de andre to gikk jeg ned alt etter 6 måneder pga ammingen, så håper ammingen hjelper meg denne gangen også godt å høre at noen av dere også legger på dere. Syns jeg ser slanke høygravide overalt her i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvemamma Skrevet 3. oktober 2014 #924 Del Skrevet 3. oktober 2014 Opp 12, er 35+1 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Bifrost_ Skrevet 3. oktober 2014 #925 Del Skrevet 3. oktober 2014 Samme som Ulvemamma, eller, jeg breier meg med en kg ekstra. Dvs opp 13, og 35+1 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå