Førstemann Skrevet 9. august 2014 #1 Skrevet 9. august 2014 Noen som vet hvem som er avsender av slike brev? Vi fikk feillevert et brev i postkassen vår til en nabo. Denne overskriften fremkom i vinduet av konvolutten. Jeg oppfatter dette som høyst sensitiv personinformasjon, så dette er brudd på loven. Jeg ønsker å melde det til Datatilsynet slik at avsender får pålegg om å endre overskriften til noe mer nøytralt.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 Den er vel sendt fra Familievernkontoret i bydelen vil jeg tro? Anonymous poster hash: 6d5d4...023
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #3 Skrevet 9. august 2014 Jeg ville nok ikke tenkt at det er SÅ sensitivt. Det er helt vanlig å dra på mekling ved samlivsbrudd. Tror ikke det står annet enn tid og sted i det brevet. Alle par med barn som går fra hverandre må i mekling nå. Anonymous poster hash: ebec7...858
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #4 Skrevet 9. august 2014 Er det feilsendt eller feillevert, om det er det siste er det jo postmann som har gjort en feil og det skjer jo ofte! Om det derimot er feilsendt ville jeg kanskje gitt beskjed til avsender (om du finner ut hvem det er) Anonymous poster hash: 4bf9a...17f
Førstemann Skrevet 9. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2014 Det er feillevert. Men det som er feil er at overskriften i brevet er synlig i vinduet på konvolutten. Tipper de på nåværende tidspunkt ikke er så interessert i at omverdenen skal vite at det er et samlivsbrudd på gang.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #6 Skrevet 9. august 2014 Familievernkontoret. Det er flere av disse i Oslo, du må sjekke hvilket dere sogner til. Anonymous poster hash: d25be...726
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå