Gå til innhold

p-piller og oppkast...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte på p-piller for ca 5-6 uker siden etter en pause på flere år (brukte kondom da). I begynnelsen hadde jeg bivirkninger som førte til oppkast. Tenkte ikke over at det kunne Gjøre pillen mindre sikker, men kan den det? Spydde flere ganger til dagen, men jeg tar den alltid på kvelden når jeg pusser tenner så jeg spydde aldri rett etter å ha tatt den.

Nå har jeg begynt å bli kvalmen igjen og har kastet mye opp. Jeg er supert og har kraftige mensensmerter. Begynner å føle meg gravid... kan jo hende dette er normale bivirkninger da og at de bare kommer tilbake. Er jo bare ca 6 uker siden jeg begynte. Har hoppet over over mensen i så, derfor jeg begynte på pillene. Noen som vet om oppkasten kan ha noe å si på sikkerheten av p-pillene?

Anonymous poster hash: 3804d...fd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du høres jo temmelig gravid ut for meg.

(Jeg ble gravid etter å ha kastet opp ppilla). :-)

Anonymous poster hash: 1a914...30f

Skrevet

Hvis du har tatt pilla på kvelden og så ikke kastet opp før morgenen etter er det veldig lite sannsynlig at du er gravid. Jeg ville tatt en test og hvis den er negativ, ville jeg kuttet ut p-pillene og brukt noe annet, for når du kaster opp så mye, er det tydelig at det ikke er riktig prevensjon for deg.

Anonymous poster hash: a2ff2...8d9
Skrevet

Nei det burde vel egentlig ikke ha noe å si når jeg ikke har kastet opp rett etterpå. Jeg tar en test for sikkerhets skyld, så bytter jeg type p-piller. Takk for svar :) Hi

Anonymous poster hash: 3804d...fd1

Skrevet

Vel, det sies at man skal beskytte seg på andre måter hvis man har oppkast når man går på pillen! Har ikke hørt om andre tilfeller hvor man blir så dårlig av pillen,Hmm! Men en test vil hvertfall vise om du er gravid eller ei :)

Anonymous poster hash: d91df...a5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...