Anonym bruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Jeg spiser som oftest 1-2 måltider om dagen, innimellom spiser jeg ingenting iløpet av en til tre dager. Eier ikke matlyst og det er ingenting som frister. Har prøvd å sette opp faste tidspunk hvor jeg skal spise fire ganger for dag men jeg holder meg bare til det en liten periode før jeg er tilbake til gamle vaner igjen. Noen som også har/har hatt det slik som kan komme med noen tips eller med enkle og gode matretter som kan friste? Anonymous poster hash: 37942...952
Anonym bruker Skrevet 9. august 2014 #2 Skrevet 9. august 2014 er akuratt som deg, jeg ! det jeg pleier å gjøre er å gå inn på div matoppskrift sider. særlig matprat er min favoritt. :-) eller så spør jeg ei venninne som er superflink med mat, og hun har alltid gode oppskrifter til meg. tingen er jo at det går så fort over, og plutselig er jeg tilbake til 2 måltider om dagen. og da spiser jeg ikke særlig sunt heller. f.eks 2 knekkebrød ca 14.00 og hamburger m chips i 20 tiden. ikke bra :-( det er når jeg ikke er på jobb at det blir sånn.. om jeg jobber 08-15 tvinger jeg i meg frokost og lunsj på jobb. også middag og kvelds hjemme. ble litt rotete innlegg det her men.. Anonymous poster hash: 95998...3f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå